Gå til innhold

Hvor veloppdragen tenker dere en 2,5-åring bør være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten og jeg har vært på biblioteket idag. Var mange andre barn der. Han var den eneste som hylte av fryd gjentatte ganger. Han tar stor (sin) plass, lager mye lyd og snakker mye. Syns andre barn virker så mye mer veloppdragne? Vi er på'n for å korrigere mest mulig, men pappa'n er litt sløv. Mener det meste vokser man av seg uansett.... 

Hva forventer dere av manerer av en 2,5 åring? Hvor veloppdragen kan en sunn 2,5 åring være, egentli

Anonymkode: ce31b...06d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gutt på 2,5 kan ikke kontrollere alle impulsene sine og vil hyle av fryd og glemme at man må være stille på biblioteket.

Han er stor nok til å bli vennlig påmint å være stille, men hjernen fungere ikke sånn at han vil kontrollere alle impulser.

• Liker 3
Skrevet

Jeg har selv en 2,5 åring og jeg forventer ikke så nye av han, jeg forventer noe av oss som oppdrar han. Jeg ville ikke forvente at han skal vite at han må være stille på et bibliotek, men jeg forventer av meg selv og mannen min at vi jobber med å lære han slike ting.

Jeg tenker at folk rundt en 2,5 åring må forstå at han er i en prosess med å lære seg hva man kan og ikke kan gjøre, og at han ikke oppfører seg eksemplarisk hele tiden, men jeg håper også de ser at jeg og faren prøver å veilede han hele tiden. 

Anonymkode: e497f...dd6

• Liker 2
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Forventer ingenting! Ikke noe galt i et barn som hviner litt av fryd vel??? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...