AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Barnefar har bare i totalt 4 timers samvær i uken, 2 ganger i uken. Noe jeg er ok med for det ikke er lenge. Men nå begynner han og kreve overnatting for foreldrene og søsteren sin, sin skyld. Minstemann er snart 1,4 år gammel. Barnets far sliter psysik og har en del søvnproblemer.. Som jeg er bekymret for, at barnet mitt for behovene hun trenger når hun er hos far. Men retten/sakkyndig har ikke tatt dette i så mye alvor pga han bor sammen med foreldrene sine (flere omsorgspersoner) i den sakkyndiges øyner som ikke gir meining, siden besteforeldre ikke har samværsrett eller har de? Det gjør meg uansett ikke mindre bekymret og han bor med foreldre eller ikke + de er ofte bortreist. Så har fått vite at barnefar er av og til innlagt på dps, grunnen vet jeg ikke.. Kan jeg kreve noe på dette? eller eventuelt vite via barnevern om far er ferdig utredet? De blander seg ikke inn siden han ikke har så mye samvær Anonymkode: 2c3ba...33d
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Han kan ikke kreve overnatting for foreldre og søsters skyld , nei. Han kan derimot be om mer samvær for å venne barn til dette,feks 4 timer 2 ganger i uken? Handler jo om å gjøre barnet trygt,ikke hva hans foreldre og søster trenger.. Anonymkode: 64c27...474 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Barnet får overnatte hos far etterhvert! Det har du også fått høre i de andre trådene dine. Anonymkode: 6e599...528
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kan ikke kreve overnatting for foreldre og søsters skyld , nei. Han kan derimot be om mer samvær for å venne barn til dette,feks 4 timer 2 ganger i uken? Handler jo om å gjøre barnet trygt,ikke hva hans foreldre og søster trenger.. Anonymkode: 64c27...474 Han sier at der en han selv som ønsker dette, men vær gang han har vært hos meg før var det hans søster og foreldre som overtok samværene. Siden han ikke kunne brydd seg mindre. Og er ganske nervøs på overnatting. Anonymkode: 2c3ba...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå