Gjest må vite Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Noen som har/ har hatt dette?? Hvordan fungerte det for dere, da tenker jeg mest angående -andre venner, visste de det? Isåfall hvordan reagerte de? - Dine egne følelser.. - Sjalusi. Begge veier..
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Venn med privilegier... er det det samme som a fucking good friend?
Mrs. K Skrevet 7. juni 2005 #8 Skrevet 7. juni 2005 Å, det tenkte jeg slett ikke på (har ingen erffaring med swingers)
Gjest jajaja Skrevet 7. juni 2005 #9 Skrevet 7. juni 2005 Er det så vanskelig å forstå hva trådstarter mener?? Jeg har hatt en elsker som har vært kamerat av meg, men ikke innen min egen vennekrets. Det har gått fint. Jeg skulle gjerne ha ligget med en annen kamerat av meg (vet at han også vil), men han er i gjengen min og da kommer det til å bli pinlig, og jeg ville bedt ham holde det skjult for de andre, altså ville det bli endel hvite løgner og rot og tull.
biuq Skrevet 7. juni 2005 #10 Skrevet 7. juni 2005 Høres ut som mye arbeid, bare for å få ligget med noen.
Gjest nå vite Skrevet 7. juni 2005 #11 Skrevet 7. juni 2005 Jepp, fucking good friends som man sier det på godt norsk
Gjest Moonshadow Skrevet 7. juni 2005 #12 Skrevet 7. juni 2005 Har hatt det uten problemer.. Ikke følt noe behov for å skule det heller..
biuq Skrevet 7. juni 2005 #13 Skrevet 7. juni 2005 Har vel hatt et engangstilfelle med ei venninne. Men hun bor i Oslo, og jeg var nede i Oslo bare for et slektstreff. Istedenfor å natte over på hotellet, benyttet jeg anledningen for å treffe henne. Vi hadde en hyggelig kveld, det ene førte til det andre, og ja, jeg kom meg aldri tilbake til hotellet for å si det sånn. Dagen etterpå reiste jeg oppover, og vi har fremdeles god kontakt. Var det slik du tenkte?
Samantha Skrevet 10. juni 2005 #14 Skrevet 10. juni 2005 Syns ikkje det var noko problem å skjønne kva trådstartar mente... Ja, eg har hatt en venn med visse privilegium Vi var ikkje såååå gode vennar i utgangspunktet akkurat, men... Det funka fint! "Alle" visste om det og vi oppførte oss egentlig som om vi var ilag utenom det faktum at vi ikkje var forelska Vart litt styr når det vart "slutt", men no er alt ok igjen...
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #15 Skrevet 10. juni 2005 jepp, jeg har hatt det... det var veldig bra i begynnelsen, men så fikk jeg følelser for han, som han en dag gjengjeldte, og neste dag ikke.. så alt ble veldig rotete... enden på visa er at jeg i dag sitter med verdens herligste type, mens min pulevenn går rundt og prøver å få meg tilbake på en ytterst desperat måte.. jajaja
Gjest gjest1 Skrevet 11. juni 2005 #16 Skrevet 11. juni 2005 Ikkeno problem, så lenge du ikke har "slike" følelser for han! Følelser ødelegger så mye og skaper forvirring og usikkerhet og huffameg!
-Fisken- Skrevet 11. juni 2005 #17 Skrevet 11. juni 2005 Jepp' date=' fucking good friends som man sier det på godt norsk [/quote'] På ordentlig godt norsk heter det vel pulevenner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå