AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Er barn en dealbreaker om du møter en dame du ellers synes er søt og hyggelig og har alt du ønsker for å innlede et forhold? Anonymkode: 199c6...8fe
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Nå er jeg kvinne da, men da jeg var singel var det dessverre dealbreaker om han hadde barn fra før av. Jeg ønsker barn selv, men vet ikke om jeg hadde trivdes som stemor. Anonymkode: 04600...bf7 1
Thepig Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Ja, vil ikke oppdra og betale for andre sitt barn.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Absolutt. Ville ikke vært med noen som kan være så ego at de dytter enda flere barn på denne planeten. Anonymkode: 0a22c...571
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er barn en dealbreaker om du møter en dame du ellers synes er søt og hyggelig og har alt du ønsker for å innlede et forhold? Anonymkode: 199c6...8fe Hvis man er forelsket spiller det ingen rolle, hvis man setter spørsmål ved det er man kanskje ikke forelsket.
Thepig Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er jeg kvinne da, men da jeg var singel var det dessverre dealbreaker om han hadde barn fra før av. Jeg ønsker barn selv, men vet ikke om jeg hadde trivdes som stemor. Anonymkode: 04600...bf7 Stemor\stefar rollen er meget vanskelig, skjærer seg ofte med stebarn, men noen klarer det. Stebarn har også mye større sannsynlighet for å skade seg i "ulykker"
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 Det ville vært uaktuelt når jeg var yngre. Men skulle jeg etablert meg på nytt som nesten 40-åring så vil de fleste aktuelle menn ha barn. Og de som ikke har barn....kan det være noe galt med. Anonymkode: 30744...cbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå