terten Skrevet 8. mars 2002 #1 Skrevet 8. mars 2002 Lurer på om noen kan svare meg på hvordan det er å være den han har på si. Snakker han dritt om dame? Hva svarer han når du spør om henne? Sammenlikner han dere. Hva bruker han som unnskyldning for å ikke gjøre det slutt med henne. Hvordan får du lov å ta kontakt. Trenger å vite.
Gjest Turi Skrevet 8. mars 2002 #2 Skrevet 8. mars 2002 Dette er vel helt individuelt. Hvis han har en sex-fling så sier han sikkert ikke noe. Hvis han har en "forelskelses"greie på gang sier han sikkert at han ikke har det bra hjemme. Sammenlikninger bør han foreta i eget hode, verken sidedamen eller hoveddamen ønsker vel å bli sammelignet? Ikke lurt da.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2002 #3 Skrevet 11. mars 2002 Hei Det kommer vel helt an på personen når det gjelder hva som blir sagt og gjort. Jeg tror jeg er den på "SI" men er ikke sikker lenger. De få gangene vi ha pratet om det så har han aldri snakket negativt om henne. Men de siste gangene vi har pratet om det så har han sagt at forholdet sikkert ikke kommer til å vare. Det er ganske lenge siden så jeg vet ikke engang om de fortsatt er et par. Det er heller ikke interesant for meg. Jeg er i dette av helt egoistiske grunner og tenker ikke på det. Nåe vi er sammen vil jeg bare at vi skal dyrke våres interesser og ha god sex sammen. Hvis jeg vil ha kontakt med han skjer det via nettet eller på mobilen hans. Vi mailer hverandre daglig. Det eneste vi snakker om er barnet hannes som ikke er hennes. Han har hjulpet meg igjenom en tung tid og han er så positiv for meg. Jeg bare nyter den tiden vi bruker på hverandre. Hilsen meg
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #4 Skrevet 12. mars 2002 En felles venn av oss har et forhold "på si", dette har pågått i mange år. (Dette er en barndomsvenn av min mann.) Noen ganger tar han med "nr. 2" på besøk til oss. Andre ganger er vi sammen med ham og kona. *her gjelder det å holde hodet kaldt* Hva denne vennen gjør - og ikke gjør - det får bli hans "business", men jeg synes han setter sine venner i en vanskelig situasjon når han tar henne med hit. Jeg har nesten forsnakket meg et par ganger i samvær med hans kone. Dette gjør at forholdet til henne (kona) dessverre blir litt kunstig - og det synes jeg og min mann er veldig vondt. Vi liker hans kone, men ikke "nr. 2". Mannen min vil ikke si noe til sin venn, jeg har veldig lyst til å ta det opp med han. Regner med at en dag "sprekker boblen" og hans kone får vite om hele greia! ....og da vil ikke jeg være i hans sko!!!!
Kristian (71) Skrevet 12. mars 2002 #5 Skrevet 12. mars 2002 Jeg ville aldri ha vært den "på si". For det første vil jeg være nummer en til den personen jeg er interessert i selv. For det andre er jeg i mot utroskap og å være den som da er med på å bidra til at noen blir bedratt vil jeg ikke. Det holder med å tenke på hva jeg selv hadde følt om det var meg som noen var utro mot. Hadde ikke likt det selvfølgelig og vil da heller ikke bidra til at andre blir det. Til annonym: Jeg syns så absolutt at dere bør ta dette opp med "kameraten" deres. Gi han beskjed om at dere ikke aksepterer at han tar med seg denne nr.2 til dere. At han er utro får være hans sak, men han må forstå at dere ikke vil blandes inn i dette, hvis dere skal kunne ha et forhold til hans kone. Han påtvinger jo dere å være uærlig overfor henne.12
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #6 Skrevet 12. mars 2002 Hei..jeg er registrert bruker,men har lyst å være litt anonym i dag. Jeg har en på si. Vi har et veldig godt forhold,har sex av og til(sjeldent),men "kysser" innimellom når vi kan.Han er veldig glad i dama si,og sier at forholdet går bra.Jeg blir glad når han sier det,fordi jeg vil at han skal ha det bra.Han slenger ALDRI dritt om henne osv. HAn snakker fint om henne ang. ting hun gjør osv. osv. Vi er begge i slutten av 20-årene Vi søker hverandre mest pga.spenning.Det å kunne møte å være sammen med en på si slik blir veldig spennende og intenst.Vi skriver mldg.til hverandre...uavhengig av når.Min samboer spør/ser ikke meldingene,og ikke hans heller... Men en veninnne HADDE en på si før,og da var det slik at han skulle ringe et pip på tlf.visst han kunne ringe henne eller sende mldg.for i det forholdet sjekket samboeren ALT.Eller så skulle han skrive noe teit som ikke vekker mistanke...sånn gjenganger-meldinger..Hun svarte tilbake med ja,ok,eller nei,ikke...Hadde de ikke vært for disse mobiltlf. så hadde samboerforhold osv. gått mye bedre...Dette er den nye flørte-greia...og alt er så enkelt.Vi avtaler ALT på mldg.,det er her det foregår altså.... Hadde jeg vært deg hadde jeg vært OBS på telefonen hans... Vet at dette høres skikkelig råttent ut,og jeg VET at det er det også. Men jeg og den andre mannen klarer ikke helt gi slipp på hverandre.Det er spennende nok å vite at han er i nærheten,og at vi kanskje gir hverandre et kyss...det er ikke det seksuelle som er noevel..jo det er jo det også...det er jo den tanken som er spennende..sex med han..(men det har vi jo nesten ikke noe særlig av....),selv om vi ofte er "kåte" på hverandre gjennom meldinger.. Håper dette hjalp deg litt på vei om hvordan disse (RÅTTNE,FORFERDELIGE,PÅ SI-OPPLEGGENE fungerer) I kveld tenkte vi at vi kunne møtes,men det ble ikke slik...det er jo ofte bare snakk om en liten time sammen..kose litt,prate...ja han blir nesten som en venn,selv om jeg ELSKER samboeren min(dette kommer nok mange til å reagere på nå...)
terten Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2002 Ville bare takke dere for svarene, han gir meg ingen svar og syns jeg fikk mye ut av dette. Det vaerste er alle tanker og ubesvarte sp. Jeg er den trofaste typen men alle bestemmer selv vet ikke om jeg stoler paa en type igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #8 Skrevet 13. mars 2002 "Å være den på si" - jeg kommer vel inn under den kategorien jeg da.. To ganger har jeg rotet meg oppi det, så jeg har vel litt erfaringer på dette området. Jeg spør og graver om kona - og svar får jeg! De har aldri sagt stygge ting, bare nevnt at hun virker mistenksom i blant (og så ler de det bort - og sier noe som "hun skulle bare visst"). Jeg spurte han ene en gang, om han ikke hadde det bra i ekteskapet. Da svarte han: Jeg trodde det, inntil jeg traff deg - nå er jeg sannelig ikke sikker lenger (det var i mine tilfeller aldri noe spørsmål om et fast forhold oss i mellom). Men nei - jeg har aldri vært borti at de har sagt stygge ting, og de tar det helt rolig om jeg spør. Sier at ting blir kjedelig etter som årene går. Hva han sier for å holde kontakten? - Han/de forteller meg hvor fantastisk flott jeg er, hvor heldige de er, at han elsker meg og skulle hatt meg helt for seg selv for evig og alltid. Og så er de så ømme og kjærlige som overhode mulig - det blir rett og slett umulig å bryte dette. Du er for glad i han, selv om han er gift så kan du ikke tenke tanken på å miste det lille dere har. Men dette var kanksje en litt anerledes situasjon, med tanke på at det som sagt aldri har vært snakk om noen skilsmisse. Hvordan kontaktes? - Det går en god del tekstmeldinger, noen mailer og selvsagt tas telefonen i bruk. Men de er jo så absolutt forsiktige, de sletter hver en logg (på dataen), hver enkelt melding og ringer aldri hjemmefra. Ser du på en måte har rundet av diskusjonen, men tenkte bare å gi et lite svar alikavel.
terten Skrevet 16. mars 2002 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2002 Er veldig glad for alle svar jeg får, det var ikke ment som en avrunding syns bare det var flott at folk svarte så ærlig.
Gjest Anonymous Skrevet 16. mars 2002 #10 Skrevet 16. mars 2002 On 2002-03-13 00:35, anonym wrote: Hei..jeg er registrert bruker,men har lyst å være litt anonym i dag. Jeg har en på si. Vi har et veldig godt forhold,har sex av og til(sjeldent),men "kysser" innimellom når vi kan.Han er veldig glad i dama si,og sier at forholdet går bra.Jeg blir glad når han sier det,fordi jeg vil at han skal ha det bra.Han slenger ALDRI dritt om henne osv. HAn snakker fint om henne ang. ting hun gjør osv. osv. SÅ DU ER EI SÅNN DRITTKJERRING SOM ØDELEGGER FORHOLD.TENK Å SYNKE SÅ LANGT NED Vi er begge i slutten av 20-årene Vi søker hverandre mest pga.spenning.Det å kunne møte å være sammen med en på si slik blir veldig spennende og intenst.Vi skriver mldg.til hverandre...uavhengig av når.Min samboer spør/ser ikke meldingene,og ikke hans heller... Men en veninnne HADDE en på si før,og da var det slik at han skulle ringe et pip på tlf.visst han kunne ringe henne eller sende mldg.for i det forholdet sjekket samboeren ALT.Eller så skulle han skrive noe teit som ikke vekker mistanke...sånn gjenganger-meldinger..Hun svarte tilbake med ja,ok,eller nei,ikke...Hadde de ikke vært for disse mobiltlf. så hadde samboerforhold osv. gått mye bedre...Dette er den nye flørte-greia...og alt er så enkelt.Vi avtaler ALT på mldg.,det er her det foregår altså.... Hadde jeg vært deg hadde jeg vært OBS på telefonen hans... Vet at dette høres skikkelig råttent ut,og jeg VET at det er det også. Men jeg og den andre mannen klarer ikke helt gi slipp på hverandre.Det er spennende nok å vite at han er i nærheten,og at vi kanskje gir hverandre et kyss...det er ikke det seksuelle som er noevel..jo det er jo det også...det er jo den tanken som er spennende..sex med han..(men det har vi jo nesten ikke noe særlig av....),selv om vi ofte er "kåte" på hverandre gjennom meldinger.. Håper dette hjalp deg litt på vei om hvordan disse (RÅTTNE,FORFERDELIGE,PÅ SI-OPPLEGGENE fungerer) I kveld tenkte vi at vi kunne møtes,men det ble ikke slik...det er jo ofte bare snakk om en liten time sammen..kose litt,prate...ja han blir nesten som en venn,selv om jeg ELSKER samboeren min(dette kommer nok mange til å reagere på nå...)
terten Skrevet 19. mars 2002 Forfatter #11 Skrevet 19. mars 2002 Ville bare si at jeg er en som fikk greie på at han hadde en på si og for min del er det over helt oh holdent. Aldri mer kan jeg være sammen med han og nå lider vel kanskje han. Jeg er nok sikker på at før eller senere blir en oppdaget og da må det gjøre vondt å miste den du elsker bare fordi du ville ha spenning ved siden av. Jeg kritiserer ingen og skylder helt og holdent på han men gud han sliter nok nå. Han elsket meg, fridde til meg og planla barn med meg. ALDRI I LIVET. Når jeg sa at jeg aldri vil ta i han mer, så jeg smerten i øyene hans og for å ikke nevne hvor sjalu han er nå når han ikke har rett til det. Har tillgitt han før kanskje han trodde jeg skulle gjøre det igjen
Thea Skrevet 19. mars 2002 #12 Skrevet 19. mars 2002 Det er et ordtak som sier at den dagen han viser sinne overfor sekretæren sin,DA er det på tide å pakke kofferten hans 12
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2002 #13 Skrevet 21. mars 2002 Jeg er også en registrert bruker som i dette tilfelle ønsker å vær anonym... Jeg har alltid hatt en mening om at det å rote seg borti menn i forhold er håpløst DUMT. Å spille annen fiolin er rett og slett nedverdigende. MEN..! Så skjedde det... Jeg fallt for en gift mann. Jeg var rimelig sjokka over at jeg kunne tillate meg selv å gjøre det, men følelsene tok overhånd og jeg klarte ikke å stoppe det. I ettertid tror jeg det var fordi jeg var ny-separert og underbevist var det "trygt" å ha et forhold uten forpliktelser. For... Han gikk fra kona og barna for å satse på meg... DA fikk jeg panikk!!! Jeg trodde jeg elsket denne mannen over alt, men det viste seg jo at når ting ble alvor fikk jeg hetta, og trakk meg ut av hele foholdet... Dette er kan kanskje virke helt bak mål på noen, og det er jo forståelig, for hadde noen kommet til meg noen år før å fortalt en tilsvarende historie hadde jeg nok syntes det var helt forkastelig selv. Han sa ikke alltid fordelaktige ting om kona... Men, når han hadde klaget, sa han alltid noe positivt om henne for liksom å rette det opp igjen. Jeg kunne nok aldri gått inn i et seriøst forhold med han, det oppdaget jeg jo da det ble aktuellt. Han var like fantastisk herlig, men jeg vokna... Og kommer ALDRI til å rote meg borti en gift mann igjen....
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #14 Skrevet 25. april 2021 terten skrev (På 8.3.2002 den 10.04): Lurer på om noen kan svare meg på hvordan det er å være den han har på si. Snakker han dritt om dame? Hva svarer han når du spør om henne? Sammenlikner han dere. Hva bruker han som unnskyldning for å ikke gjøre det slutt med henne. Hvordan får du lov å ta kontakt. Trenger å vite. Han sier ingenting Anonymkode: d231b...fb7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #15 Skrevet 25. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier ingenting Anonymkode: d231b...fb7 Jeg tror ikke ts lurer lenger. De lever sikkert lykkelig alle sine dager på samme gamlehjem den dag i dag. Anonymkode: 066c5...5d9 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå