Gå til innhold

hadde dere blitt irriterte i denne situasjonen? spy rundt i leiligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde fest i helga og det var invitert 3 stykker som blir litt i overkant fulle. vi hadde planlagt på forhånd at de ikke skulle drikke tequila da dette tåler de ikke.  Jeg går på do og når jeg kommer ut  ser tequilaflaska kommer frem. jeg sier vær så snill og ikke drikk.  i neste øyeblikk blir alle 3 dårlige pg spyr forskjellige steder i leiligheten min. Den ene oppi vasken, den andre i sofaen og den tredje på gulvet. Ingen løper til toalettet eller prøver  å finne en bøtte. Burde jeg reagere ? jeg merket jeg ble kraftig irritert, men sa ingenting da de ble jo syke. Jeg hadde en rengjøringsrunde dagen derpå som mildt sagt var forferdelig.  Er redd for å ha fest igjen etter dette. Overrager jeg ? 

Anonymkode: 4ebc3...c69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes ikke det, jeg mener du har rett til å bli irritert når de på tross av at dere hadde planlagt å droppe tequila drakk det allikevel. Hadde jeg vært deg så hadde jeg sluttet å holde fester, iallefall med de gjestene. 

• Liker 4
Gjest Evelynita
Skrevet

Hadde ikke blitt irritert, jeg hadde blitt inn i helvete forbanna! 

Skrevet

Hvor lenge var du på do egentlig? :klo: 

• Liker 1
Skrevet

Høres ut til å være på tide å bytte omgangskrets om du spør meg.

Anonymkode: 54a34...c33

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde bedt de komme å vaske opp etter seg eller betale for vaskebyrå, hadde de nektet så hadde det vennskapet vært over på flekken.

Anonymkode: 9c415...b53

• Liker 3
Skrevet

Mange alternativer her:

1) Aldri inviter de igjen

2) Be de til helvette vaske etter seg, så lærer de og får komme igjen

3) Hvis du velger å invitere de igjen, si fra på forhånd at de ikke får ta med tequila, hvis de gjør det så hiver du dem ut

Anonymkode: 5a9ec...07a

Skrevet
5 minutter siden, Evelynita skrev:

Hadde ikke blitt irritert, jeg hadde blitt inn i helvete forbanna! 

Norlænning?😂

Anonymkode: 94b0f...269

Skrevet

Og dette er et godt eksempel på hvorfor jeg valgte å feste i busskur, og ikke hjemme til meg selv i ungdommen 🤣
Ja. Vi hadde fest i busskur etter at byen stengte. Jeg var den eneste som bodde i byen og nærmest alt. Men jeg valgte å ikke ta med folk hjem på kvelden, så vi satt der, 20 år gammel i et busskur og hadde fest. Funket fjell og null vaskerunde dagen derpå. 

Har opplevd det du beskriver her alt for mange ganger. Det å være vertinne for fyllefest er ikke gøy! 

Så mitt råd er da: slutt å ta med deg folk hjem på fest. Før byturen går som oftest greit. Etter at byen stenger... no way. 

Anonymkode: d5905...22b

Gjest Alkoholist
Skrevet

Hadde vel ikke blitt så irritert, egentlig. Dette har jeg heldigvis aldri opplevd, selv om jeg har hatt mange fester hjemme hos meg. Det jeg derimot ofte har opplevd er at mange menn ikke klarer å treffe toalettskåla ordentlig i fylla når de er på do. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...