AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Skal i et 3 dagers bryllup til sommeren Først gang jeg skal i bryllup!🤩 Trenger tips om kjole, hår og sminke Åssen så dere ut som gjest i bryllup? Anonymkode: b55ff...6bf
LeneXCII Skrevet 11. februar 2020 #2 Skrevet 11. februar 2020 I bryllup synes jeg det passer og være litt godt pyntet, bare hold deg unna hvit kjole (det er brudens farge!). Er du en danseløve kan det være lurt å bruke flate sko, evt ha med et ekstra par til dansen hvis du ønsker høye hæler først. Hår og sminke gjør du selvsagt som du vil med, men som sagt, synes jeg gjerne du kan legge litt ekstra i det. 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #3 Skrevet 11. februar 2020 Det er ok å legge litt ekstra i pynt, men husk at det er brudeparets dag og bruden skal ikke "outshines". Hva er kleskode? Er du usikker hør med bruden. Jeg har bomma på å ikke høre med bruden og stilte opp i lang penkjole i et bryllup, som jeg hadde brukt i andre bryllup - men alle andre hadde kort sommerlig kjole. 🙈 Følte meg så klein og overpynta. Anonymkode: 3ebc6...819 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2020 #4 Skrevet 12. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er ok å legge litt ekstra i pynt, men husk at det er brudeparets dag og bruden skal ikke "outshines". Hva er kleskode? Er du usikker hør med bruden. Jeg har bomma på å ikke høre med bruden og stilte opp i lang penkjole i et bryllup, som jeg hadde brukt i andre bryllup - men alle andre hadde kort sommerlig kjole. 🙈 Følte meg så klein og overpynta. Anonymkode: 3ebc6...819 Been there, done that!😂 bortsett fra at jeg ikke helt skjønte det der og da, men i etterkant har jeg vært litt klein over det😂🙈 Anonymkode: b3819...7dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå