Gå til innhold

Hva kan jeg gå med i bryllupet? Trenger tips med kjole, hår og sminke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i et 3 dagers bryllup til sommeren

Først gang jeg skal i bryllup!🤩 

Trenger tips om kjole, hår og sminke

Åssen så dere ut som gjest i bryllup?

Anonymkode: b55ff...6bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I bryllup synes jeg det passer og være litt godt pyntet, bare hold deg unna hvit kjole (det er brudens farge!). Er du en danseløve kan det være lurt å bruke flate sko, evt ha med et ekstra par til dansen hvis du ønsker høye hæler først. 
Hår og sminke gjør du selvsagt som du vil med, men som sagt, synes jeg gjerne du kan legge litt ekstra i det. :) 

• Liker 2
Skrevet

Det er ok å legge litt ekstra i pynt, men husk at det er brudeparets dag og bruden skal ikke "outshines". 

Hva er kleskode? Er du usikker hør med bruden. Jeg har bomma på å ikke høre med bruden og stilte opp i lang penkjole i et bryllup, som jeg hadde brukt i andre bryllup - men alle andre hadde kort sommerlig kjole. 🙈 Følte meg så klein og overpynta.

Anonymkode: 3ebc6...819

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ok å legge litt ekstra i pynt, men husk at det er brudeparets dag og bruden skal ikke "outshines". 

Hva er kleskode? Er du usikker hør med bruden. Jeg har bomma på å ikke høre med bruden og stilte opp i lang penkjole i et bryllup, som jeg hadde brukt i andre bryllup - men alle andre hadde kort sommerlig kjole. 🙈 Følte meg så klein og overpynta.

Anonymkode: 3ebc6...819

Been there, done that!😂 bortsett fra at jeg ikke helt skjønte det der og da, men i etterkant har jeg vært litt klein over det😂🙈

Anonymkode: b3819...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...