Gå til innhold

Det rareste en venninne har sagt til deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag våknet jeg opp til en melding fra venninna mi, der det sto : 'Faen, jeg har fått mensen. Og jeg som er bakfull og kåt i dag, kunne egentlig onanert mye. Men det kan jeg bare glemme nå.' 😂 Har dere noen historier om forskjellige ting en venninne/venninner har sagt til deg som gjorde at du fikk latterkrampe? 

Anonymkode: efe53...688

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer egentlig mer på hvorfor hun ikke kan onanere når hun har mensen. 

Anonymkode: 0256f...e0c

• Liker 30
Skrevet

Det rareste med den meldingen var ar hun ikke kan onanere 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: f65c0...187

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg skrev til henne at hun fint kan onanere selv om hun har mensen. 🤣

• Liker 3
Skrevet

Men er det noen som har noen morsomme historier? ☺️ 

Skrevet

Jeg og en venninne gikk på et astrologikurs sammen over noen helger i løpet av et år. Dette astrologikurset var egentlig for viderekomne, og på slutten av kurset var jeg misfornøyd med at jeg ikke hadde fått med meg mer enn jeg gjorde. Det var tydelig at de som hadde litt kunnskap fra før, og også hadde gått kurs hos samme fyren før, var de som virkelig fikk utbytte av det. Jeg klarte nå å gi en skeptiker bakoversveis med noen av øvelsene i løpet av kurset, men det er også alt, etterpå glemte jeg også det lille jeg hadde klart å forstå og analysere andres horoskop med. Da jeg og venninna mi snakket om dette sa hun at grunnen til at jeg var misfornøyd med kurset var at alt skjer egentlig samtidig og tid finnes ikke, derfor virket det som jeg var misfornøyd. Hun prøvde å forklare det hun mente for meg, men jeg skjønte det IKKE. Det er absolutt det rareste noen venninne har sagt til meg noen sinne. Men for alt jeg vet, kanskje det var veldig logisk, bare at jeg ikke skjønte det...

Anonymkode: 8ee2c...8a6

• Liker 1
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og en venninne gikk på et astrologikurs sammen over noen helger i løpet av et år. Dette astrologikurset var egentlig for viderekomne, og på slutten av kurset var jeg misfornøyd med at jeg ikke hadde fått med meg mer enn jeg gjorde. Det var tydelig at de som hadde litt kunnskap fra før, og også hadde gått kurs hos samme fyren før, var de som virkelig fikk utbytte av det. Jeg klarte nå å gi en skeptiker bakoversveis med noen av øvelsene i løpet av kurset, men det er også alt, etterpå glemte jeg også det lille jeg hadde klart å forstå og analysere andres horoskop med. Da jeg og venninna mi snakket om dette sa hun at grunnen til at jeg var misfornøyd med kurset var at alt skjer egentlig samtidig og tid finnes ikke, derfor virket det som jeg var misfornøyd. Hun prøvde å forklare det hun mente for meg, men jeg skjønte det IKKE. Det er absolutt det rareste noen venninne har sagt til meg noen sinne. Men for alt jeg vet, kanskje det var veldig logisk, bare at jeg ikke skjønte det...

Anonymkode: 8ee2c...8a6

hehe 🤣

Skrevet

Hadde en venninne som er helt besatt av å kalle seg skuespiller. Hennes største drøm er å spille Sunniva i dyreparken. Hun er 28 år arbeidsledig I 6 år og ufør ingen utdannelse. Og spiller i en barneteatergruppe for barn og ungdom mellom 8-15 år. Hun er en skam som kaller seg skuespiller.... også har hun sagt at hun vil gå på skuespillerskole da..... hun var forresten spilt i teatergruppen i tre år..... 🤣🤣🤣🤣 og når noen spør hva hun driver/jobber med så sier hun faktisk teater/skuespiller selvom hun vet innerst inne at det er hobby. Ja, også går hun rundt også å sier at hun «driver» med musikk!! 🤣🤣🤣 hun går på kurs for å lære å synge og spille piano... jaja.... hun om det... hun kan jo ikke synge da... men det er fin hobby for henne når det er en time i uka. Da kaller man det ikke en jobb. Hun har snakket så mye om det til meg før at det virket som hun overbeviste seg selv... men hun overbeviste ikke meg... også en annen gang sammelignet hu JOBBEN min med HOBBYEN sin. Jeg fortalte noe om jobben som jeg faktisk må gå på for å tjene penger for å leve og bo. Så sier hun: «det er fint å være engasjert i noe, du i jobben din og jeg i teateret mitt. Det er jo det samme» jeg sa ingenting. Ville ikke starte en krangel. Hun er en heks på kverulering.

Anonymkode: e88a3...c0b

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde en venninne som er helt besatt av å kalle seg skuespiller. Hennes største drøm er å spille Sunniva i dyreparken. Hun er 28 år arbeidsledig I 6 år og ufør ingen utdannelse. Og spiller i en barneteatergruppe for barn og ungdom mellom 8-15 år. Hun er en skam som kaller seg skuespiller.... også har hun sagt at hun vil gå på skuespillerskole da..... hun var forresten spilt i teatergruppen i tre år..... 🤣🤣🤣🤣 og når noen spør hva hun driver/jobber med så sier hun faktisk teater/skuespiller selvom hun vet innerst inne at det er hobby. Ja, også går hun rundt også å sier at hun «driver» med musikk!! 🤣🤣🤣 hun går på kurs for å lære å synge og spille piano... jaja.... hun om det... hun kan jo ikke synge da... men det er fin hobby for henne når det er en time i uka. Da kaller man det ikke en jobb. Hun har snakket så mye om det til meg før at det virket som hun overbeviste seg selv... men hun overbeviste ikke meg... også en annen gang sammelignet hu JOBBEN min med HOBBYEN sin. Jeg fortalte noe om jobben som jeg faktisk må gå på for å tjene penger for å leve og bo. Så sier hun: «det er fint å være engasjert i noe, du i jobben din og jeg i teateret mitt. Det er jo det samme» jeg sa ingenting. Ville ikke starte en krangel. Hun er en heks på kverulering.

Får hun lønn for å være med i denne teatergruppa da?    Jeg trener yoga innimellom, kan jeg kalle det jobben min siden det er en hobby?

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, Apocalypte skrev:

Får hun lønn for å være med i denne teatergruppa da?    Jeg trener yoga innimellom, kan jeg kalle det jobben min siden det er en hobby?

Ikke noe «lønn» på henne. Hun må betale for å være med... akkurat som med alle aktiviteter for barn...

• Liker 3
Skrevet

Rareste og slemmeste en venninne har sagt til meg var når hun sutret over at hun ikke finner en kjæreste, og hun har en skyhøy liste over kvalifikasjoner som hennes utkårede må ha.

Jeg sa til henne at hun ikke kan gå rundt å lete etter en mann som matcher listen til punkt og prikke, og at hun potensielt går glipp av mange flotte menn.. da svarte hun meg syrlig at «hun ikke er interessert i å Settle down med en som Ola».. «Ola» er da min kjæreste.

hun er ikke venninnen min den dag idag.

Anonymkode: ee9f8...59d

• Liker 28
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe «lønn» på henne. Hun må betale for å være med... akkurat som med alle aktiviteter for barn...

Da hadde jeg blitt irritert.  

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Rareste og slemmeste en venninne har sagt til meg var når hun sutret over at hun ikke finner en kjæreste, og hun har en skyhøy liste over kvalifikasjoner som hennes utkårede må ha.

Jeg sa til henne at hun ikke kan gå rundt å lete etter en mann som matcher listen til punkt og prikke, og at hun potensielt går glipp av mange flotte menn.. da svarte hun meg syrlig at «hun ikke er interessert i å Settle down med en som Ola».. «Ola» er da min kjæreste.

hun er ikke venninnen min den dag idag.

Anonymkode: ee9f8...59d

Det skjønner jeg godt at hun ikke er lenger. 🙈

• Liker 3
Skrevet

En gang vi hadde pyntet oss å skulle ut på fest sier venninnen min: « du er så fin du, uansett hva du har på deg....» Takk for den liksom 😂

Anonymkode: fe15b...30b

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang vi hadde pyntet oss å skulle ut på fest sier venninnen min: « du er så fin du, uansett hva du har på deg....» Takk for den liksom 😂

Denne måtte jeg tenke litt på, for jeg kunne sagt noe ala det 😂 Hun mente sikkert bare at du så fin ut - men at det gjør du uavhengig av hva du har på deg. Men jeg ser nå at den kan tolkes feil 😂😂

Anonymkode: 960a7...48f

• Liker 16
Skrevet
På 10.2.2020 den 23.31, AnonymBruker skrev:

Haha 😂 jeg tror også at hun mente at du alltid ser fin ut, ikke at du hadde stygt antrekk. Men skjønner at det kunne høres sånn ut 🤣

• Liker 4
Skrevet

Jeg var høygravid, og da min venninne spurte om vi hadde tenkt på navn, så ble hun sur av svaret mitt. 

Hun og kjæresten hadde nemlig tenkt på nettopp det samme navnet til sin første sønn.  De hadde vært kjærester i ei uke, og ingen graviditet i sikte. 

Jeg sa at det var jo bare koselig om sønnene våre hadde samme navn, men hun var virkelig ikke enig. For det var deres navn.  😂 hun var skikkelig indignert i lang tid fordi hun mente at vi stjal navnet.

Nå har hun nettopp fått en sønn som heter det samme som min tiåring. Og nå er det bare koselig synes hun. 😊

Anonymkode: 27284...719

• Liker 11
Skrevet
On 2/10/2020 at 5:28 PM, AnonymBruker said:

Oi, så stygg du er mot venninnen din. Om det er slik hun finner mening i et tøft liv, hva så? 

• Liker 29
Skrevet

Ei venninne ble sur for at jeg ble satt igang på samme dato som hennes sønn er født. Og hadde sutret til en annen venninne om at det var dårlig gjort at jeg stjal bursdagen til gutten hennes.

Flaks for henne tok det litt tid før ungen var ute, så det ble bursdag dagen etterpå. *ler* Da var hun såre fornøyd... 

Anonymkode: dbcf7...ed6

• Liker 8
Skrevet

Jeg har en venninne som er av den oppfatningen at når noe er forbedret, så er det endelig tid for å få luftet hva hun EGENTLIG mente om rikets tilstand før. Eksempel: En felles venninne hadde meislet vekk den gedigne hjørnepeisen som de hadde i stua, og som hun har elsket så lenge hun har bodd i huset. Inn var en ny moderne peis, som passet til den oppgraderingen de hadde gjort. Da vi ble vist rundt, så utbryter venninnen, JA, å det ble så UTROLIG mye bedre!!! Det må da være fantastisk å få vekk det monsteret! Jeg krympet meg, for det hun egentlig sier er at hun synes det har vært blodharry i årevis før. Denne venninnen er også frisør, og kan fint finne på å studere meg nøye, og si når vi skal på fest, jeg har pyntet meg og fixet håret - at " Jeg tror vi skal ta oss en økt på håret ditt snart, ja. " 

Jeg kjenner henne godt og hun er en herlig venninne, men akkurat dette sliter hun med, selv om jeg har sagt utallige ganger at hun MÅ gi seg med det. Men hun KLARER rett og slett ikke å holde kjeft😂

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...