Gå til innhold

Morsdag og jeg bare griner non stop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenåring som ikke vil se meg eller snakke med meg, flyttet til faren etter en krangel. Far har laget løgner som jeg ikke får rettet opp da jeg får ikle snakket med han. Far svarer ikke på tlf.

Fikk beskjed om at hverken han eller tenåringen vil se eller høre fra meg igjen. Hva gjør man da ? Later som man ikke fødte et barn og bare glemmer det 😥

Ville ha skjønt det hvis det var snakk om alkohol misbruk, stoff misbruk, mishandling, misbruk...ja alvorlige ting

Men dette her så jeg ikke komme 😥

Så gammel at hun selv bestemmer hvor hun bor, men det plager meg at det er usannheter som jeg kan bevise ikke er sanne, som jeg ikke når til henne med. Far er på krigsstien og koser seg nok nå. Men jeg er knust.

Anonymkode: 92ba6...7c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenåring som ikke vil se meg eller snakke med meg, flyttet til faren etter en krangel. Far har laget løgner som jeg ikke får rettet opp da jeg får ikle snakket med han. Far svarer ikke på tlf.

Fikk beskjed om at hverken han eller tenåringen vil se eller høre fra meg igjen. Hva gjør man da ? Later som man ikke fødte et barn og bare glemmer det 😥

Ville ha skjønt det hvis det var snakk om alkohol misbruk, stoff misbruk, mishandling, misbruk...ja alvorlige ting

Men dette her så jeg ikke komme 😥

Så gammel at hun selv bestemmer hvor hun bor, men det plager meg at det er usannheter som jeg kan bevise ikke er sanne, som jeg ikke når til henne med. Far er på krigsstien og koser seg nok nå. Men jeg er knust.

Her må da ha skjedd mye som du ikke nevner i innlegget. 

• Liker 7
Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Her må da ha skjedd mye som du ikke nevner i innlegget. 

En skulle tro det ja, men nei. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

En skulle tro det ja, men nei. 

Hvis barnet er under 18 år, hadde jeg bedt barnevernet om hjelp

Skrevet
1 minutt siden, Castor Troy skrev:

Hvis barnet er under 18 år, hadde jeg bedt barnevernet om hjelp

De sier dette er for familievern kontoret men der har far sagt at han ikke møter opp. Hun har en sykdom, nå er jeg helt i blinde. Får ikke vite noenting. Blir møtt med vegg av stillhet. 

Skrevet

Stor forskjell her på om hun er 13 eller 17. Men det er vel greit å bare gi det et par dager og la ting roe seg før du forsøker å kontakte henne igjen. Sykdom er jo heller ikke spesifikt, har hun diabetes og trenger hjelp med oppfølging eller har hun kreft og er i utredning. Er hun over 16 bestemmer hun det meste selv ang helseopplysninger. Hvis far er en god omsorgsperson så datteren din har det bra så er vel det det viktigste? Etterhvert som hun blir eldre og forstår mer kompleksiteten og dynamikken i ditt og fars anstrengte forhold så kan det endre synet på mye. 

Anonymkode: f43d2...f42

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...