Gå til innhold

Sexstilling i tredje trimester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva syns dere fungerer? Jeg sliter med bekkensmerter og en del kynnere. Det har blitt lite sex i andre trimester pga av dette, men vil gjerne. Ser for meg at bakfra og meg på topp kan bli tungt. Skal selvfølgelig prøve oss frem, men syns det er greit å høre andres erfaringer :)

Anonymkode: 015a5...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så heldig du er som har en mann som fortsatt vil ha sex. Ingen innspill dessverre.

Anonymkode: 944ff...417

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva syns dere fungerer? Jeg sliter med bekkensmerter og en del kynnere. Det har blitt lite sex i andre trimester pga av dette, men vil gjerne. Ser for meg at bakfra og meg på topp kan bli tungt. Skal selvfølgelig prøve oss frem, men syns det er greit å høre andres erfaringer :)

Det er best å la han komme inn bakfra mens dere ligger på siden 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Castor Troy skrev:

Det er best å la han komme inn bakfra mens dere ligger på siden 

Ja jeg så for meg at det kanskje er det beste. Han på topp blir sikkert bare ubehagelig med magen kan jeg se for meg 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja jeg så for meg at det kanskje er det beste. Han på topp blir sikkert bare ubehagelig med magen kan jeg se for meg 😂

LOL ja, tror det er den eneste stillingen som går. har god erfaring med den, hadde like mye sex da partneren var gravid som vi pleide ellers 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes misjonær, skje og doggy funker best med frøkna. Hun er høygravid og sliter litt med at det blir fort tungt i andre stillinger naturligvis 😊 Vi begge er godt fornøyde med det! At jeg tar største delen av jobben skulle bare mangle ettersom hun må gå med denne babyen i magen ganske lang tid! 2 minutter med magi kan være skjebnesvangert det 😂

Anonymkode: 8adf8...7d8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eneste som funket her var doggy eller bakfra liggende med BBHugMe mellom beina mine 😊

Anonymkode: 3b33d...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han på topp funket faktisk lenge for meg, så lenge han ikke la vekt på magen for å være nærmest mulig 😅 Det var han som ville slutte med det, for han kjente av og til bevegelser 🤭 

Etter det var det meg på topp, og liggende på siden med han bakfra. 

Anonymkode: 9815e...631

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...