AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #41 Skrevet 29. mars 2020 Jeg er ganske lei andrea bræin Hovig, synes hun er slitsom i alt hun er med i... Anonymkode: 3d281...e4f 10
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #42 Skrevet 29. mars 2020 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ganske lei andrea bræin Hovig, synes hun er slitsom i alt hun er med i... Anonymkode: 3d281...e4f Enig. Og så må jeg bare spørre; er hun regnet for å være vakker? Jeg føler at det hintes til at hun er så hot i alt hun er med i, men jeg ser det virkelig ikke, så jeg er litt forvirret. Ikke at hun ser fæl ut, og hun holder seg forsåvidt godt med lite rynker, men er det der vakker/flott/hot? Anonymkode: d7a79...89a 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #43 Skrevet 29. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Enig. Og så må jeg bare spørre; er hun regnet for å være vakker? Jeg føler at det hintes til at hun er så hot i alt hun er med i, men jeg ser det virkelig ikke, så jeg er litt forvirret. Ikke at hun ser fæl ut, og hun holder seg forsåvidt godt med lite rynker, men er det der vakker/flott/hot? Anonymkode: d7a79...89a Nei, enig med deg. Jeg synes agnes Kittelsen er HOT, hun er pen, har utstråling, og masse personlighet. Andrea er helt grei, men hverken hot eller vakker, visst ikke en gang at hun ble regnet som det.. Anonymkode: 3d281...e4f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #44 Skrevet 29. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, enig med deg. Jeg synes agnes Kittelsen er HOT, hun er pen, har utstråling, og masse personlighet. Andrea er helt grei, men hverken hot eller vakker, visst ikke en gang at hun ble regnet som det.. Anonymkode: 3d281...e4f Jeg syns hun er kjempepen og ser langt yngre ut enn 46 år! Anonymkode: e037c...3f0 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #45 Skrevet 29. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg syns hun er kjempepen og ser langt yngre ut enn 46 år! Anonymkode: e037c...3f0 Jeg synes hun ser helt «vanlig» ut? Ine Jansen er både hottere og vakrere i mine øyne Anonymkode: b5709...9b8 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #46 Skrevet 29. mars 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns hun er kjempepen og ser langt yngre ut enn 46 år! Anonymkode: e037c...3f0 Ja, jeg skrev jo at hun holder seg godt med lite rynker, men ser allikevel ikke at hun er så pen som hun fremstilles som. Syns hun ser ut som en helt vanlig "kvinnen i gata". 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun ser helt «vanlig» ut? Ine Jansen er både hottere og vakrere i mine øyne Anonymkode: b5709...9b8 Ine Jansen ser jeg også at er veldig vakker og flott, selv om jeg kanskje ikke syns sveisen og stilen hun har i denne serien er helt kledelig. Hun er enda flottere i Helt perfekt. Anonymkode: d7a79...89a 2
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #47 Skrevet 29. mars 2020 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg skrev jo at hun holder seg godt med lite rynker, men ser allikevel ikke at hun er så pen som hun fremstilles som. Syns hun ser ut som en helt vanlig "kvinnen i gata". Ine Jansen ser jeg også at er veldig vakker og flott, selv om jeg kanskje ikke syns sveisen og stilen hun har i denne serien er helt kledelig. Hun er enda flottere i Helt perfekt. Anonymkode: d7a79...89a Jeg elsker sveisen og stilen hennes i Aldri Voksen 😍 Anonymkode: b5709...9b8
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2020 #48 Skrevet 29. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes hun ser helt «vanlig» ut? Ine Jansen er både hottere og vakrere i mine øyne Anonymkode: b5709...9b8 Enig. Hun ser veldig vanlig ut. Synes heller ikke huden hennes er spesielt ung, virker mer furet og grov i mine øyne. Anonymkode: b697e...d69
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #49 Skrevet 30. mars 2020 Var det siste episode i dag? Anonymkode: fcf3e...1b1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2021 #50 Skrevet 10. februar 2021 Er på sesong 2 nå og reagerte på at i episoden «Sjalusi», så har de stjålet fra Greta Gerwigs film Ladybird. Denne filmen handler i stor del om forholdet mellom mor og datter, og disse linjene har traff visstnok mange; Datter: «Do you like me?» Mor: «of course i love you» Datter: «but do you like me?» De traff visst også manusforfatterne i Aldri voksen, for Andrea Bræin Hovigs karakter og datterkarakteren har AKKURAT samme samtale, bare oversatt til norsk.... Anonymkode: 58bec...01a 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #51 Skrevet 18. februar 2021 Elsker Aldri Voksen ❤️ Synes egentlig at alle de voksne karakterene er morsomme på hver sin måte. Består sesong 2 kun av 7 episoder? Noen som vet?? Anonymkode: 465db...7c6
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #52 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Elsker Aldri Voksen ❤️ Synes egentlig at alle de voksne karakterene er morsomme på hver sin måte. Består sesong 2 kun av 7 episoder? Noen som vet?? Anonymkode: 465db...7c6 Det står "se alle episodene nå" på dplay, så jeg regner med sesong 2 er ferdig etter sju episoder. Anonymkode: a92dd...f06 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #53 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Det står "se alle episodene nå" på dplay, så jeg regner med sesong 2 er ferdig etter sju episoder. Anonymkode: a92dd...f06 Takk. Men på dette programmet kan jeg faktisk ikke se det i beskrivelsen at det står "se alle episodene nå". Det pleier å stå i beskrivelsen av programmet (den lille teksten oppe til venstre inne på programmet), men jeg ser det ikke 🤓 Anonymkode: 465db...7c6
Mperle Skrevet 18. februar 2021 #54 Skrevet 18. februar 2021 Syns det er en hyggelig serie. Kunne ønske det var flere episoder, og hvis det ikke kommer mer i sesong 2 er det kanskje korona som har satt stopper? Evt at de ikke har fantasi til å komme på flere situasjoner eller utvikling av karakterene..? 1
Hyachint31 Skrevet 18. februar 2021 #55 Skrevet 18. februar 2021 Skjønner ikke at det ser ut til å bare være sju episoder, det stod jo i vg om at Kasper Antonsen skulle spille mot sin far Atle i serien.. Jeg tror det må komme fler episoder , evn en sesong 3 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2021 #56 Skrevet 18. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Takk. Men på dette programmet kan jeg faktisk ikke se det i beskrivelsen at det står "se alle episodene nå". Det pleier å stå i beskrivelsen av programmet (den lille teksten oppe til venstre inne på programmet), men jeg ser det ikke 🤓 Anonymkode: 465db...7c6 Så rart, nå ser ikke jeg det heller. Men det har uansett blitt sluppet ny episode på dplay hver søndag, men forrige søndag kom det ingen. Jeg synes kanalene og strømmetjenestene generelt sett er dårlige på å informere om hvor mange episoder det er i hver sesong. Anonymkode: a92dd...f06 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #57 Skrevet 19. februar 2021 Hyachint31 skrev (10 timer siden): Skjønner ikke at det ser ut til å bare være sju episoder, det stod jo i vg om at Kasper Antonsen skulle spille mot sin far Atle i serien.. Jeg tror det må komme fler episoder , evn en sesong 3 Ja, jeg leste også det. Der sto det at de skal spille sammen i sesong to. Kan jo tenkes discovery+ bare har en pause for å strekke sesongen litt utover våren, eller om det blir en sesong tre om ikke så lenge Anonymkode: 465db...7c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå