Gå til innhold

Aldri Voksen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere om denne? Selv syns jeg den er litt for voldsom.. klarer ikke å kjenne meg igjen i den. Voksene mennesker som fremdeles bare vil feste og barna deres virker som en plikt..

Anonymkode: 01d46...93a

• Liker 3
Skrevet

Syns foreløpig den er helt grei! Liker alle skuespillerne som er med, men det er en hårfin balanse å ikke tippe over til at det blir for karikert. Side om Side syns jeg har tapt seg i flere sesonger nå, så sånn sett syns jeg denne serien er et friskt pust.

Anonymkode: e037c...3f0

Gjest Alkoholist
Skrevet

Den er helt grei. Er lei av de samme søndagsseriene som har gått i år etter år nå. Greit at tvnorge finner på noe nytt for engangs skyld. 

Skrevet

Ok+ 

Anonymkode: d7a79...89a

Skrevet

Jeg så første episode og ble helt satt ut over hvor dårlig jeg syns det var. Jeg er liksom alltid ganske positivt innstilt til nye norske serier, men syns ikke det var noe morsomt i det hele tatt..Spesielt dialogen med ungdommene virka veldig påtatt, og det virka litt om å gjøre å få inn mest mulig kleinhet. Men må nesten se et par episoder før jeg bestemmer meg helt for at jeg ikke liker det, kan jo ta litt tid å komme igang.

Og så savner jeg veldig da Kåre Conradi så sånn her ut og var drømmemannen min! (Ja, jeg skjønner han er sånn for rollen, altså, bare morsomt at det går an å endre utseende så veldig bare med litt skjegg!) Såå kjekk på midten av 2000-tallet!  :rodmer:

https://www.vg.no/rampelys/film/i/Xv6po/conradi-dyttet-hennie-ned-fra-filmtoppen

https://www.nrk.no/kultur/bla-fugl-til-kare-conradi-1.2086218

Anonymkode: 3661a...e9e

Skrevet

Hvor gammel er Conradi nå? Han kledde den rollen, syns han var en av de morsomme der. Jeg liker Ina Jansen, men syns hun var dårlig her. Det ble for mye og for dumt. Er jo ingen som er sånn. Vanskelig å kjenne seg igjen i. 

Anonymkode: c040f...44f

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er Conradi nå?

Han ble 48 nå i januar

Anonymkode: 4d8b5...f2d

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er teit at det er de samme skuespillerene som går igjen og igjen i alle slike kleine serier(Ina jensen, Andrea Bræin Hovig og Christian Skolmen f.eks. Rart Aksel Hennie ikke dukker opp også). 

Anonymkode: 009a3...99d

• Liker 4
Skrevet

Og så er det Ine jansen i den giertsen serien  "også, som går like etter "aldri voksen"

• Liker 2
Skrevet

Synes Christian Skolmen snart bør prøve seg på en annen rolle enn livstrøtt, oppgitt fjottemann.. 

Og så synes jeg det er utrolig at det har gått så langt som at det liksom er humor at en mor kaller tenåringsdatteren sin "fittekjerring".. 

Ine Jansen er fin, men litt anstrengt i denne serien.. 

Han svenske fra Bonusfamilien er ok.. 

Serien alt i alt er ikke veldig morsom, blir for påtatt.... 

Anonymkode: 9bd0e...2ca

• Liker 4
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Første episode var sååå kjedelig. Men så tok det seg opp og ble litt gøy da 😄 

Anonymkode: d9e15...cb4

Skrevet

Syns den er skikkelig dårlig 🙄

AnonymBruker
Skrevet

Klarte bare å se en episode 🙈

Anonymkode: af23e...20b

• Liker 1
Gjest snødråpe
Skrevet

Den fremstiller de verste typer mennesker i samfunnet vårt og istedetfor at vi skal le av dem, er det meningen vi skal føle med dem. At vi skal føle at mennesker som oppfører seg bra og ansvarlig i samfunnet er noe vi kan le av mens vi selv gir faen og kan lene oss godt tilbake uten å føle på samvittigheten. Virker som om den er skrevet av voksne som er egoistiske og elendige foreldre og samfunnsborgere, og er ment å appellere til de som er det samme. 

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klarte bare å se en episode 🙈

Anonymkode: af23e...20b

Samme her..

AnonymBruker
Skrevet

Syns serien virket spennede og hadde stort potensiale. Mange gode skuespillere.. Men så ble det bare kleint. Hater sånn "klovn" humor. Der alt går galt på en tåpelig måte. 

Anonymkode: c040f...44f

AnonymBruker
Skrevet

Bestemoren til barna til han alenefaren, er hun stemmen til heksa i Mummidalen?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Utrolig random at du oppdaget det! (Hvis det stemmer)

• Liker 3
Skrevet

Synes Ine Jansen er så bra. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det stemmer, men det er ikke akkurat det hun er mest kjent for. Hun er en veldig anerkjent skuespiller og stemmeskuespiller. Google Kari-ann Grønsund.

Anonymkode: d7a79...89a

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...