AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Hei mine puser trenger spesial mat fra hills, ser det er billigere å bestille fra zoopplus eks men er redd det ikke er «ekte» hills? (Kanskje litt dumt av meg 😅) Har dere noen erfaringer ? Anonymkode: 3eeea...465
Emmelise Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Står det Hill's på emballasjen så er det Hill's.
moonflower__ Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Det er ekte Zooplus er en kjent kjede, tror de har base i Tyskland eller noe kanskje? Har bestilt mye derfra. Ellers bruker jeg Animail, de har også Hill's til god pris. De sender fraktfritt (hvis man handler for 500kr) fra Sverige.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Zooplus er knallbra. Leverer på døren, gratis frakt over 500 👍🏻 Anonymkode: d8f10...563 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Ja. Veldig god erfaring med disse. Det kan ta litt tid å få varene, maks ti dager litt avhengig av når i uken du bestiller, men det er helt trygt å handle derfra. Anonymkode: afc0c...277
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Ok takk da bestiller jeg Anonymkode: 3eeea...465
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 52 minutter siden, Emmelise said: Står det Hill's på emballasjen så er det Hill's. Vet ikke hvorfor men tenkte på at eks sminke og hudpleie osv kan være fake, selv om forpakning ser lik ut , at det kunne være tilfelle her også 🙈 Anonymkode: 3eeea...465
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 Jeg vil absolutt anbefale zooplus. Jeg bruker Iams og de leverer på døra billigere enn til og med svenske priser! Anonymkode: ce876...877
Arth88 Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 Bestiller mye fra Zooplus og man får ekte kvalitetsfor i det merket man har bestilt. Litt sånn Europriskvalitet på utstyr og leker, men helt ok det også. De leverer hjem på døren, så skal man ha sand og tunge forsekker er det helt fantastisk for de som ikke har bil.
Durinur Skrevet 16. februar 2020 #10 Skrevet 16. februar 2020 På 9.2.2020 den 16.25, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvorfor men tenkte på at eks sminke og hudpleie osv kan være fake, selv om forpakning ser lik ut , at det kunne være tilfelle her også 🙈 Anonymkode: 3eeea...465 Ser poenget ditt, men Zooplus er en av Europas største dyrebutikkjeder, så du trenger ikke å bekymre deg for dem
Hjemmebakt Skrevet 23. mars 2020 #11 Skrevet 23. mars 2020 Fikk levert feil slags kattemat sist jeg handlet hos Zooplus, og tok kontakt til kundeservice i begynnelsen av mars. Ved utgangen av mars har jeg fortsatt ikke hørt en lyd fra dem. Absolutt siste gang jeg handler hos Zooplus da kundeservice ikke eksisterer hos dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå