Olai Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Hei, er det noen som har erfaring med dette stedet? Hører forferdelige ting om slike mødresenter i disse tider hvor fosterhjemsindustrien er kommet for dagen..
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Jeg tenker at det er lurt å ikke være forutinntatt. Fokuser på deg selv og barnet, fokuser på hva de ønsker du skal gjøre og hvordan du kan være den beste versjonen av deg selv. Samarbeid og vis hvor god du er med barnet ditt. Det er det viktigste. De som jobber det kan være fæle eller snille, men til syvende og sist er det veldig lurt å spille etter deres pipe. Anonymkode: e1d2f...b7b 1
Olai Skrevet 9. februar 2020 Forfatter #3 Skrevet 9. februar 2020 Takk for svar. Men er mere ute etter erfaring med plassen. Forutinntatt er jeg uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 42 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tenker at det er lurt å ikke være forutinntatt. Fokuser på deg selv og barnet, fokuser på hva de ønsker du skal gjøre og hvordan du kan være den beste versjonen av deg selv. Samarbeid og vis hvor god du er med barnet ditt. Det er det viktigste. De som jobber det kan være fæle eller snille, men til syvende og sist er det veldig lurt å spille etter deres pipe. Anonymkode: e1d2f...b7b Ja her er det bare å spille etter deres pipe og ditto skuespill, ellers mister du plutselig det kjæreste du har i livet, barna dine! Anonymkode: 479f6...101 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at det er lurt å ikke være forutinntatt. Fokuser på deg selv og barnet, fokuser på hva de ønsker du skal gjøre og hvordan du kan være den beste versjonen av deg selv. Samarbeid og vis hvor god du er med barnet ditt. Det er det viktigste. De som jobber det kan være fæle eller snille, men til syvende og sist er det veldig lurt å spille etter deres pipe. Anonymkode: e1d2f...b7b Det er sikkert sant det du skriver, men det er skremmende at den enkelte ikke kan stille kritiske spørsmål ved systemet! Anonymkode: 3239a...31e 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #6 Skrevet 13. februar 2020 Det er få som får reise hjem med barnet sitt. Er du ikke voldelig og har ikke noen alvorlige problemer og er sikker på at du er/blir en god forelder så er det bedre å reise bort fra Norge raskest mulig. Anonymkode: ae404...73b
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #7 Skrevet 13. februar 2020 Veldig god erfaring. Fikk super hjelp, det var skikkelig intenst og krevende men jeg lærte mer om meg selv og som forelder enn jeg trodde kunne skje. Flink psykolog. Glad jeg har vært der. Og har barna mine nå, da. Anonymkode: 18d0a...a58 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå