Gå til innhold

Har du brukt venyl på ditt bad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å fornye badet. Ettersom bygget er fra 1978, er det vel mer snakk om en rehabilitering enn oppussing. Jeg forstår at jeg ikke slipper unna nye rør, nytt sluk osv. Men overflatene kan gjøres på ulike måter, og slik jeg har forstått det, er venyl på både gulv og vegger et rimeligere alternativ enn f eks fliser. Noen som har valgt dette? Hva sparte dere ifh til fliser? Er dere fornøyd? Stemmer det at venyl er lunt å gå på, slik at gulvvarme ikke er nødvendig?

Anonymkode: 5796b...962

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vinyl er lunt å gå på når det er tekstilbakside. Og det er det ikke på ett våtrom. Men du kan nok ha på mindre varme enn på ett flisegulv.

Jeg kommer selv til å velge vinylbelegg på gulvet når vi pusser opp, men på vegg vil jeg heller ha matte fibotrespo-plater.

Synes ikke vinyl på vegg er noe pent.

Anonymkode: 5af83...96a

Skrevet

Det heter vinyl.

Anonymkode: f1239...e4a

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenker å fornye badet. Ettersom bygget er fra 1978, er det vel mer snakk om en rehabilitering enn oppussing. Jeg forstår at jeg ikke slipper unna nye rør, nytt sluk osv. Men overflatene kan gjøres på ulike måter, og slik jeg har forstått det, er venyl på både gulv og vegger et rimeligere alternativ enn f eks fliser. Noen som har valgt dette? Hva sparte dere ifh til fliser? Er dere fornøyd? Stemmer det at venyl er lunt å gå på, slik at gulvvarme ikke er nødvendig?

Anonymkode: 5796b...962

Uansett anbefaler jeg ikke å droppe gulvvarme på badet om du først må rehabilitere. Det har mye å si for komforten, og gulvvarme kan også bidra til å holde badet tørt og "sunt". Og helt uten å vite hva jeg snakker om vil jeg også tippe det har en del å si for verdien om du en gang skal selge. Jeg hadde i alle fall ikke kjøpt en leilighet eller et hus uten gulvvarme på badet, det er langt bortimot en selvfølge. 

Anonymkode: d9da0...02b

Skrevet

Sjekk nå med styret at det ikke er planlagt noe rørfornying, da river de det nye badet ditt.,

Anonymkode: db073...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...