Gå til innhold

handle brudeting i Praha

Anbefalte innlegg

Gjest brud i sommer
Skrevet

Skal til Praha før bryllupet og har tenkt å se etter brudeting der.. Har noen erfaringer? Hvor skal jeg gå? Hva lønner deg seg å kjøpe der (trenger fortsatt underskjørt, strømper, sko, smykke og veske)..

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Praha er en fin by!

Men hva du kan kjøpe av tøy etc, det er jeg litt usikker på... De har jo en del sko da, så sko kan du sikkert satse på, men du må nesten bare trave rundt litt da tror jeg - husker dessverre ikke navnene på de ulike butikkene.

Men utover slike ting, vil jeg absolutt anbefale dere og handle inn krystall / glass. Det er jo kjempebillig der, og dersom dere f.eks ønsker dere hvitvins-, rødvins- eller andre glass, så kan dere jo evt. gjøre en avtale med noen gjester, og kanskje kjøpe de glassene DERE vil ha for en kjekk pris, og få det i gave! :wink:

Det gjorde vi - min onkel og tante har nå "gitt" oss 12 hvitvinsglass som vi er strålende fornøyd med. De ligger fremdeles pakket ned og vi får heller pengene på den store dagen! Krystallbutikken jeg anbefaler ligger inn en sidegate BAK klokketårnet på torget. Du går mot Karlsbroen, og tar første veien inn til høyre der, så ligger det en stor glassbutikk under noen bueganger... Bare et tips! :-)

Gjest brud i sommer
Skrevet

takk Toria.. :) Har tenkt på det med krystall, men vi skal jo fly.. Så vi får se..

Andre?

*dytte*

Gjest Brudeberta
Skrevet

Krystallbutikken jeg anbefaler ligger inn en sidegate BAK klokketårnet på torget. Du går mot Karlsbroen, og tar første veien inn til høyre der, så ligger det en stor glassbutikk under noen bueganger... Bare et tips! :-)

Lurer på om det var jeg var...beskrivelsen var veldig lik, men vi var i en butikk på andre siden av elva, altså vi gikk over broen først. Så gikk vi inn i en sidegate. DER var det ihvertfall mange stilige glass. Litt moderne, ikke bare slike gammeldagse med gullkanter og masse mønster på! Grøss!

Ellers fant vi masse klær etter hvert! Man må liksom finne det rette stedet, utenfor "gamlebyen". Vi fant bl. a. en skobutikk på 5 etasjer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...