Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #1 Del Skrevet 9. september 2002 Hva passer for meg. Er i 20 årene, er plaget med småkvisete områder i perioder Hvilke hudpleie passer da? Noen merker å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. september 2002 #2 Del Skrevet 9. september 2002 Du forteller ikke hvilke hudtype du har, det er derfor vanskelig og vite hvilke hudpleie produkter som passer for deg. Ett alternativ hadde vært og tatt kontakt med en hudpleie salong for råd og veiledning. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 9. september 2002 #3 Del Skrevet 9. september 2002 I forbindelse med bryllupet vårt og sikkert en del stress kom kvisene og uren hud frem. Begynte med Clarins Purifying Cleansing gel og Toning Lotion. Dette bruker jeg morgen og kveld (av og til når jeg har tidligvakt, bruker jeg bare toning lotion om morgenen). bruker også Ultra Matte Day Cream og Normalizing Night Gel. Har fått veldig fin hud nå, så dette vil jeg fortsette med. Jeg har blandingshud, med en del fete partier i den berømte T sonen. Spør på parfymeri, det var utrolig mange ulike merker å velge mellom. Og vær tålmodig, det tar mer enn et par dager fant jeg ut, men dette er første gangen jeg har holdt ut mer enn en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå