Gå til innhold

Birds of Prey, Parasite eller 1917?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer ikke velge hvilken av dem jeg skal se på kino! Noen tips?

Anonymkode: c9ea6...b75

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

Nå har jeg ikke sett de to første men jeg vil absolutt anbefale 1917.

Skrevet

Flere?

Skrevet

1917 var veldig bra! 😊

Anonymkode: 20335...7fa

Skrevet
4 timer siden, padawan skrev:

Nå har jeg ikke sett de to første men jeg vil absolutt anbefale 1917.

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1917 var veldig bra! 😊

Anonymkode: 20335...7fa

Er 1917 så bra at en som fra før ikke liker krigsfilmer, faktisk også vil synes den er bra?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke sett noen av dem, men lest om alle og sett trailerne - og ville valgt:

1. Parasite

2. 1917

3. Birds of prey   

Gjest padawan
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 1917 så bra at en som fra før ikke liker krigsfilmer, faktisk også vil synes den er bra?

Nja, det er ikke til å stikke under en barkrakk at det er enkelte ting der som er litt grafiske men det varer ikke lenge så det er ikke verre enn å snu seg bort når det skjer. Uten å avsløre for mye så er det en viss spenning knyttet til handlingen i filmen. Det er en av filmene jeg har sett som er best klippet og filmet. Musikken og lydeffektene var veldig bra også.

Skrevet
2 timer siden, padawan skrev:

Nja, det er ikke til å stikke under en barkrakk at det er enkelte ting der som er litt grafiske men det varer ikke lenge så det er ikke verre enn å snu seg bort når det skjer. Uten å avsløre for mye så er det en viss spenning knyttet til handlingen i filmen. Det er en av filmene jeg har sett som er best klippet og filmet. Musikken og lydeffektene var veldig bra også.

Var den filmet i kun to takes? Fikk inntrykk av det. Imponerende skuespillprestasjoner, fantastisk filming og en flott historie. Likte den svært godt. 

Anonymkode: fa881...351

Gjest padawan
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var den filmet i kun to takes? Fikk inntrykk av det. Imponerende skuespillprestasjoner, fantastisk filming og en flott historie. Likte den svært godt. 

Det gis det inntrykket men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det "må" være gjort i flere takes. Skjønner dog ikke hvordan de har fått det til å se slik ut.

Skrevet
1 minutt siden, padawan skrev:

Det gis det inntrykket men jeg kan ikke tenke meg noe annet enn at det "må" være gjort i flere takes. Skjønner dog ikke hvordan de har fått det til å se slik ut.

Fant denne! 

Skrevet

Så Birds of Prey i går, og synes den var veldig bra, hadde med meg sønnen min på 13 år og kompisen hans, og de elsket filmen, var beste filmen de noensinne har sett. Så bra synes jeg den ikke var, men verdt å se.

Anonymkode: 0999d...10e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...