AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #121 Del Skrevet 11. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: At en katt voldtok han som liten? () Anonymkode: 834a4...b84 Hah, nei men tror ikke alle pedofile har blitt voldtatt som liten heller. Mem gudene vet, kan jo hende han ble tvunget til sex med dyr eller et eller annet grusomt noe. Anonymkode: e96ea...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #122 Del Skrevet 11. februar 2020 Anonymkode: 834a4...b84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #123 Del Skrevet 11. februar 2020 Var det virkelig ingenting annet du syns var merkelig med han før dette? Anonymkode: a7e91...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #124 Del Skrevet 11. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var det virkelig ingenting annet du syns var merkelig med han før dette? Anonymkode: a7e91...cad Ikke som jeg tenkte noe over før dette skjedde isåfall. Han sa en gang når vi satt i soffan at "herregud er hun kry eller😅 "(og smilte veldig varmt) siden hun var så kosete. Så da jeg hva er kry? Så sa han "kåt". Også lo jeg bare av det. Men ser jo nå at det kan ha vært noe i det. Han hadde søvn problemer og svettet enormt om natta og klorte opp seg selv om natta. Heller ikke noe jeg kunne tenke meg at hadde noe med galskap å gjøre. Men kan ha vært et eller annet da. Han fikk sovepiller på resept og var ofte ganske "hangover" av dem fordi han ikke klarte å sove på de heller ofte. Han snakket (har jeg sett i ettertid) mye om kanibalisme sånn som et samtale-emne og sa ofte sånn "spiser deg opp snart" når han kyssa meg f.eks ... og en ting jeg stusset på bare noen dager i forveien av dette her var at han sa at en dame på bussen hadde sagt at hun ville spise han opp. Han sa det sånn lattermildt og på en sånn måte at "herregud hun må ha vært gal". Men så jeg tenker jeg i ettertid at han må ha inbilt seg dette. Han virket veldig opptatt av det å "spise opp folk", men jeg trodde det på en måte bare var tilfeldig. Han kunne også så si "den rumpa der kunne jeg spist opp". Og han sa ofte "jeg vil bare komme til deg å spise noe god mat eller vi må spise sammen idag" det var så jævla mye "spising" i vokabulæret hans, men ja... litt vansklig å si. 🤣 Også var det et par ganger det luktet helt for j*vlig av penisen hans. Og svettelukten var ekstremt spesiell til tider. Han sa også en merkelig ting engang: du er så liten! Aldri vært sammen med en så liten jente før.... jeg bare ehm... okey. Jeg er ikke spesielt liten. Men han sa han mente høyden og bredden. Jeg er 165 og normalvektig.... Ellers var han veldig snill og raus og aldri slem eller stygg i munn. Hjelpsom. Kunne komme hjem til at han hadde gjort masse hage arbeid og han spanderte mye på meg. Lagde god mat og ja... ikke noe vondt i han ellers. Og ikke noe rare sex greier, helt vanlig normal sex. Men som sagt, var mer etter dette her at det jeg hadde "stusset" på kom til overflaten og jeg tenkte aha... hmm. Hadde ikke det med katten skjedd hadde det andre blitt avfeid i hodet mitt. Anonymkode: e96ea...492 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #125 Del Skrevet 11. februar 2020 ^ bare nevner at han var ekstremt kjekk. Sånn som damer snur seg etter. Er ikke ofte jeg snur meg etter en mann, men man legger godt merke til han. Og det så jeg godt at ikke bare jeg gjorde. Anonymkode: e96ea...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2020 #126 Del Skrevet 11. februar 2020 ^kan også nevne at han eide egen leilighet uten lån og var høyt utdannet. Kun 6-ere på skolen!! Med eksen sin eide han et hus som han pusset opp fra grunne helt alene. De var sammen i 5 år. Han var 28 år da disse katte greiene skjedde. Anonymkode: e96ea...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #127 Del Skrevet 13. februar 2020 På 12.2.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev: ^kan også nevne at han eide egen leilighet uten lån og var høyt utdannet. Kun 6-ere på skolen!! Med eksen sin eide han et hus som han pusset opp fra grunne helt alene. De var sammen i 5 år. Han var 28 år da disse katte greiene skjedde. Anonymkode: e96ea...492 Herregud jeg er så vanvittig nysgjerrig på hvordan denne fyren ser og høres ut. Anonymkode: 35d97...52a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #128 Del Skrevet 13. februar 2020 Jeg er så glad for at jeg sjekka den her tråden 😂 Anonymkode: b9713...e08 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #129 Del Skrevet 13. februar 2020 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud jeg er så vanvittig nysgjerrig på hvordan denne fyren ser og høres ut. Anonymkode: 35d97...52a Så ihvertfall ikke ut som noen psycho. Ekstremt sjarmerende og så snill ut, ganske høy, godt trent, og husky-blå øyne. Han er et godt eksempel på at man aldri kan dømme ut ifra utseende. Anonymkode: e96ea...492 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #130 Del Skrevet 13. februar 2020 På 10.2.2020 den 5.19, AnonymBruker skrev: Ja. Helt tydelig for meg ihvertfall at det er rus inni bildet her. Hva tar dere? Svar ærlig Anonymkode: 735b5...76d Catnip 🤣🤣 Anonymkode: 021c0...f65 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #131 Del Skrevet 13. februar 2020 han er vel ikke tilfeldigvis fan av filmen Cat People (1982) ? Anonymkode: 17b5a...bb9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2020 #132 Del Skrevet 13. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: han er vel ikke tilfeldigvis fan av filmen Cat People (1982) ? Anonymkode: 17b5a...bb9 Aldri hørt om den 🤷♀️ eneste filmen jeg husker han var "fan" av var trainspotting. Anonymkode: e96ea...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 12. januar 2021 #133 Del Skrevet 12. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.2.2020 den 1.47): Jeg vil ikke si hvor i landet det er da.. men det er jo i norge i en stor by. Så ikke på bygda nei om du trodde det. Anonymkode: e96ea...492 Nei trodde ingenting jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utakulanini Skrevet 12. januar 2021 #134 Del Skrevet 12. januar 2021 Åh! Denne tråden hadde jeg helt glemt.. For en sprø problemstilling. Jeg kan ikke forestille meg hvor forvirra du må ha blitt av hele denne mannen TS! Tror nok du skal være glad til for at du kom deg på avstand fra han.. Høres ut som det var noe rart som foregikk bak i kulissene i hodet hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2021 #135 Del Skrevet 12. januar 2021 Denne må vel inn i Hall of fame her på KG 😂 Om du er her enda ts; noe nytt siden sist? Anonymkode: 40c09...557 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #136 Del Skrevet 19. februar 2021 AnonymBruker skrev (På 12.1.2021 den 5.25): Denne må vel inn i Hall of fame her på KG 😂 Om du er her enda ts; noe nytt siden sist? Anonymkode: 40c09...557 Nei, dette er jo lenge siden. Han er jo ikke noe del av mitt liv lenger, så det blir ikke noe nytt i denne saken. Om ikke han ser tråden og lager drama e.l selvfølgelig, men det tviler jeg sterkt på. Tror ikke akkurat han har lyst til å rope "det er jeg som er kattevaskern!🙋" så tror at om han ser denne, så vil han nok ligge veldig lavt i terrenget. Anonymkode: e96ea...492 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2021 #137 Del Skrevet 19. februar 2021 Med tanke på all spisingen/kannibalismen kan vi vel kalle han for Armie 😛 Anonymkode: ce80c...e6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:34 #138 Del Skrevet torsdag kl 15:34 Like fantastisk historie nå som for 5 år siden 😂 Anonymkode: 41a7e...0d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 15:52 #139 Del Skrevet torsdag kl 15:52 Tusen hjertelig takk for en fantastisk historie. «Hvordan lære kattespråk?». Hahaha! Anonymkode: 616c8...539 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 16:47 #140 Del Skrevet torsdag kl 16:47 AnonymBruker skrev (På 9.2.2020 den 11.51): Vi var ikke samboere men han var mye hos meg, bodde der nesten. Jeg jobbet kveld, og da jeg kom hjem så var hun katten min våt i pelsen til tross for at det hadde vært sol og tørt hele dagen. Jeg spurte om dette og han sa: ja! Jeg vasket henne fordi hun hadde noen kvister i pelsen! Så sa jeg noe sånt: okey, veldig omtenksomt av deg, men hun trenger ikke å vaskes pga noen kvister da hvis hun trenger en dusj, så gjør jeg det selv, men takk 😛 han virket bekreftende til dette. Ca en uke senere så skjedde det samme når jeg kom hjem... og jeg sa noe sånt: men hallo, hun trenger ikke å vaskes! Hva var det fornoe nå da?? Han svare sånn: er vel greit å ha rene husdyr vel? Også ble det en diskusjon rundt det at katter vasker seg selv og det er skadelig og ikke bra å vaske katter, det skal kun gjøres hvis de har noe i pelsen som de selv ikke kan få vasket ut. Også ba jeg han strengt om at jeg håper at det ikke skjer igjen, for det er mine dyr og rart å gjøre sånn når jeg har sagt at han ikke skal. Han sa greit greit!!! Skal ikke gjøre det mer. Ca en uke igjen etter dette så sovnet jeg på soffan. Når jeg våknet kl 04 på natta så var det et glass med noe rart oppi på bordet, urter av noe slag... jeg tenkte " i alle dager, har han prøvd å lage te eller noe"(kommer tilbake til dette senere i teksten) også gikk jeg på badet der det var kliss vått over alt!! Så ut som at noen hadde dusjet midt på gulvet. Så jeg gikk vidre inn til soverommet der han sov. Han var våken og jeg spurte "hva har skjedd på badet?" Så sa han at han ikke visste hva jeg snakket om. Da sa jeg "det er jo helt sykt vått der, har du dusja på gulvet ??" Så sa han: nei, jeg vet ikke hva som har skjedd!! Så gikk jeg tilbake for å studere dette og så at oppi badekaret var det sykt mye kattehår... jeg stormet inn på rommet og sa HAR DU DUSJA KATTEN MIN MIDT PÅ NATTA???! så svarte han: okey! Ja!!!! Jeg har gjort det da... GREIT. Også ble det en helvettes krangel og den ble ikke bedre da jeg fant ut at det som var i glasset var catnip (sånn urter katter liker å lukte på) som han hadde blandet med vin og sittet å drukket det vedsiden av den sovende meg i soffan. Søkeloggen på pcen omhandlet "hvordan lære seg kattespråk" "hvordan snakke med katter" "hvordan mjaue til katter" osv osv. Han hadde også strødd catnip oppover hele trappa og smurt inn den våte pelsen hennes med det. Han gjorde dette kun med jentekatten, han virket overhode ikke interessert i hankatten. Han sa at han gjorde det fordi han syntes katter skal vaskes hver dag og at han syns jeg var en dyreplager som ikke gjorde det og alle han kjente gjorde det. også sendte han meg en melding der han skrev noe så sykt som : beklager at jeg ikke klarte å lære meg språket til katter før jeg gjorde dette. Og at jeg godt kunne ta med meg kattene hjem til han for en prat og masse piss. Hun hadde også avreven pels i nakke området etter siste hendelse, helt bare områder på størrelse med en 1 kroning. Jeg pakket en koffert og kastet den ut av døra og skrek at han skulle holde seg langt unna meg og mine dyr og komme seg ut på flekken. Det mente jeg for jeg svarte han aldri på noen meldinger igjen. Jeg ringte også til psykiatrisk. De kunne ikke hjelpe han med mindre han ville det selv. Anonymkode: e96ea...492 Fyfaen, det er det sykeste jeg har lest 😂 Hele greia et sykt komisk, samtidig som jeg blir så sint for måten han var på mot katten.. Anonymkode: 780bc...2f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå