Gå til innhold

Historien om han som vasket katten til kjæresten sin om natta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva går dere på? 

Anonymkode: 735b5...76d

? Var det ment til meg? 

Anonymkode: e96ea...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

? Var det ment til meg? 

Ja. Helt tydelig for meg ihvertfall at det er rus inni bildet her. Hva tar dere? Svar ærlig :) 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja. Helt tydelig for meg ihvertfall at det er rus inni bildet her. Hva tar dere? Svar ærlig :) 

Skjønner du kan beskylde han for rus, men hvorfor beskylder du meg for det? Svar ærlig :)

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Klinisk toxoplasmose?

Anonymkode: 8178a...f26

Hva er det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hva er det? 

Parasitt som gjør pattedyr kåt på katter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Parasitt som gjør pattedyr kåt på katter.

What... aner ikke... noe galt er det jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Altså, hvis han tente på katten, hva skulle det gjøre for ham helt enkelt å vaske katten? Hva slags spenning er det i det... 

Min første tanke var at det var av praktiske årsaker. Som å fjerne sæd fra kattens pels... 

Anonymkode: 6411a...31f

Dette var min tanke også. Har hørt lignende tilfeller. Merket du om katten var urolig eller nervøs rundt ham eller oppførte hun seg normalt? 

Anonymkode: 535fa...001

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte først dette var bare snakk om en fyr som var veldig redd for møkk og basiller, og derfor syntes at katten måtte bades hele tiden for å være ren... Men dette eskalerte jo! Herregud for en sprø fyr! Etter alt du har fortalt så høres jo ikke helt utenkelig ut at han måtte vaske katten for å få noe ut av pelsen på henne som HAN hadde hatt der i første omgang... Syke greier. Og stakkars nyekjæresten hans... Håper de ikke har katt.

Anonymkode: 18e31...cc9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal politianmelde han for misbruk av katten din. I smsene hinter han om sex med katten. Ikke la han gå fri, veien er kort fra misbruk av dyr til drap av dyr og misbruk av barn. Bra du ble kvitt han, ta han aldri inn i huset ditt igjen. 

Anonymkode: 2d3bc...cd0

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Freakingawesome

Ehh, wow. What the actual fuck? 

Trodde jeg hadde lest mye rart oppigjennom og da spesielt her på KG. Men når man tror at man ikke kan finne noe mer bizzart så dukker dette opp

Takk KG, lurer på hvilket emne som kommer til å toppe det her i fremtiden 😂🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var min tanke også. Har hørt lignende tilfeller. Merket du om katten var urolig eller nervøs rundt ham eller oppførte hun seg normalt? 

Anonymkode: 535fa...001

Det står i sms-ene at katten sluttet å komme bort til han etter vaskingen.

Anonymkode: a7e91...cad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenkte først dette var bare snakk om en fyr som var veldig redd for møkk og basiller, og derfor syntes at katten måtte bades hele tiden for å være ren... Men dette eskalerte jo! Herregud for en sprø fyr! Etter alt du har fortalt så høres jo ikke helt utenkelig ut at han måtte vaske katten for å få noe ut av pelsen på henne som HAN hadde hatt der i første omgang... Syke greier. Og stakkars nyekjæresten hans... Håper de ikke har katt.

Anonymkode: 18e31...cc9

Godt tenkt! 😱 Tenker også at logikken hans kan være at når han drikker catnip så blir katten tiltrukket av han.....???

Anonymkode: a7e91...cad

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette lenge sia? Ville tatt med katten til veterinær for sjekk, tilfelle han har voldtatt hu rett og slett. De kan muligens få skader osv.. Kvalmt 

Anonymkode: 24e65...aa2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette lenge sia? Ville tatt med katten til veterinær for sjekk, tilfelle han har voldtatt hu rett og slett. De kan muligens få skader osv.. Kvalmt 

Anonymkode: 24e65...aa2

Det er ca 2,5 år siden. Hun måtte avlives litt over et år senere pga akutt genetisk nyresvikt... jeg tok en skjekk bak på henne for å se etter rifter og fulgte med på avføringen osv, var normalt og hun oppførste seg normalt helt til hun brått fikk sykdommen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ også tenker jeg kanskje at han hadde hatt noen kloremerker eller bitemerker om det hadde skjedd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...