AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Del Skrevet 9. februar 2020 Du med denne historien, kan du skrive hele her? Ble veldig nysgjerrig nå, han høres jo helt på bærtur ut 😂 Anonymkode: a7e91...cad 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 Populært innlegg #2 Del Skrevet 9. februar 2020 Vi var ikke samboere men han var mye hos meg, bodde der nesten. Jeg jobbet kveld, og da jeg kom hjem så var hun katten min våt i pelsen til tross for at det hadde vært sol og tørt hele dagen. Jeg spurte om dette og han sa: ja! Jeg vasket henne fordi hun hadde noen kvister i pelsen! Så sa jeg noe sånt: okey, veldig omtenksomt av deg, men hun trenger ikke å vaskes pga noen kvister da hvis hun trenger en dusj, så gjør jeg det selv, men takk 😛 han virket bekreftende til dette. Ca en uke senere så skjedde det samme når jeg kom hjem... og jeg sa noe sånt: men hallo, hun trenger ikke å vaskes! Hva var det fornoe nå da?? Han svare sånn: er vel greit å ha rene husdyr vel? Også ble det en diskusjon rundt det at katter vasker seg selv og det er skadelig og ikke bra å vaske katter, det skal kun gjøres hvis de har noe i pelsen som de selv ikke kan få vasket ut. Også ba jeg han strengt om at jeg håper at det ikke skjer igjen, for det er mine dyr og rart å gjøre sånn når jeg har sagt at han ikke skal. Han sa greit greit!!! Skal ikke gjøre det mer. Ca en uke igjen etter dette så sovnet jeg på soffan. Når jeg våknet kl 04 på natta så var det et glass med noe rart oppi på bordet, urter av noe slag... jeg tenkte " i alle dager, har han prøvd å lage te eller noe"(kommer tilbake til dette senere i teksten) også gikk jeg på badet der det var kliss vått over alt!! Så ut som at noen hadde dusjet midt på gulvet. Så jeg gikk vidre inn til soverommet der han sov. Han var våken og jeg spurte "hva har skjedd på badet?" Så sa han at han ikke visste hva jeg snakket om. Da sa jeg "det er jo helt sykt vått der, har du dusja på gulvet ??" Så sa han: nei, jeg vet ikke hva som har skjedd!! Så gikk jeg tilbake for å studere dette og så at oppi badekaret var det sykt mye kattehår... jeg stormet inn på rommet og sa HAR DU DUSJA KATTEN MIN MIDT PÅ NATTA???! så svarte han: okey! Ja!!!! Jeg har gjort det da... GREIT. Også ble det en helvettes krangel og den ble ikke bedre da jeg fant ut at det som var i glasset var catnip (sånn urter katter liker å lukte på) som han hadde blandet med vin og sittet å drukket det vedsiden av den sovende meg i soffan. Søkeloggen på pcen omhandlet "hvordan lære seg kattespråk" "hvordan snakke med katter" "hvordan mjaue til katter" osv osv. Han hadde også strødd catnip oppover hele trappa og smurt inn den våte pelsen hennes med det. Han gjorde dette kun med jentekatten, han virket overhode ikke interessert i hankatten. Han sa at han gjorde det fordi han syntes katter skal vaskes hver dag og at han syns jeg var en dyreplager som ikke gjorde det og alle han kjente gjorde det. også sendte han meg en melding der han skrev noe så sykt som : beklager at jeg ikke klarte å lære meg språket til katter før jeg gjorde dette. Og at jeg godt kunne ta med meg kattene hjem til han for en prat og masse piss. Hun hadde også avreven pels i nakke området etter siste hendelse, helt bare områder på størrelse med en 1 kroning. Jeg pakket en koffert og kastet den ut av døra og skrek at han skulle holde seg langt unna meg og mine dyr og komme seg ut på flekken. Det mente jeg for jeg svarte han aldri på noen meldinger igjen. Jeg ringte også til psykiatrisk. De kunne ikke hjelpe han med mindre han ville det selv. Anonymkode: e96ea...492 60 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Del Skrevet 9. februar 2020 Hvafaen 😂😂 Anonymkode: a48e1...9dc 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 9. februar 2020 #4 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) Har du aldri sett ham igjen? Lurer liksom på om han jobber på kattenes hus eller bor på psykriatrisk 🤪 Jeg har katter selv, men de bryr seg ikke om catnip. Jeg har forøvrig ikke prøvd å verken drikke eller smøre meg inn med det, og har aldri dusjet kattene mine. Er gjerne ikke så crazy catlady som enkelte vil ha det til?! 🤪😂 Endret 9. februar 2020 av Neket 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Del Skrevet 9. februar 2020 Pervers? Anonymkode: e62c4...133 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Del Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, Neket skrev: Har du aldri sett ham igjen? Lurer liksom på om han jobber på kattenes hus eller på psykriatrisk 🤪 Jeg har katter selv, men de bryr seg ikke om catnip. Jeg har forøvrig ikke prøvd å verken drikke eller smøre meg inn med det, og har aldri dusjet kattene mine. Er gjerne ikke så crazy catlady som enkelte vil ha det til?! 🤪😂 Nei har aldri sett han igjen, men har skjekket ut facebook profilen hans og han har dame som ser veldig søt og oppegående ut. Anonymkode: e96ea...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 9. februar 2020 #7 Del Skrevet 9. februar 2020 Lurer på om han lærte seg å prate med katter. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Del Skrevet 9. februar 2020 Fy faen for en jævla gris han var. Æsj. Får helt vondt inni meg av tanken på hva mer han kan ha gjort mot henne. Katten min reagerer på catnip. Hun blir kåt. Det er visstnok et kjemikalie i urten, som minner om duften katter produserer under "løpe tid". Det at han har gnidd katten inn i dette er helt sykt. Stakkars pus! Godt du ble kvitt ham. Ekle psyko mannen. Håper for guds skyld han ikke har anskaffet seg katt selv. Hva er galt med mennesker? Så har vi hun parfyme/sigarett frøken som synes det er greit å la en katt bo under grusomme forhold, men om man ikke vasker katten er man dyremishandler. 😅 Anonymkode: 7c7bc...edb 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Del Skrevet 9. februar 2020 Dette er det rareste jeg har hørt. Anonymkode: a7e91...cad 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #10 Del Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette er det rareste jeg har hørt. Anonymkode: a7e91...cad Tro meg, jeg har lurt mye på dette og faktisk begynt å lure på om det er jeg som er gal, for sånt kan jo ikke skje. Høres jo helt uvirkelig ut. Men det har desverre skjedd og jeg vet liksom ikke helt hva slags følelser jeg skulle ha rundt det etter hendelsen. Jeg lo samtidig som jeg var kvalm og opprørt. Anonymkode: e96ea...492 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 9. februar 2020 #11 Del Skrevet 9. februar 2020 Herregud 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #12 Del Skrevet 9. februar 2020 Kattene mine reagerer på catnip, de blir veldig kosete. Hadde min kjæreste gjort dette hadde jeg kastet han ut pronto. Herregud, dette minner meg litt om da jeg var liten og så på Courage the cowardly dog og den stakkars hunden ble låst inne på badet med en pervers barberer som barberte han naken. Anonymkode: 26cfb...cfb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Del Skrevet 9. februar 2020 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy faen for en jævla gris han var. Æsj. Får helt vondt inni meg av tanken på hva mer han kan ha gjort mot henne. Katten min reagerer på catnip. Hun blir kåt. Det er visstnok et kjemikalie i urten, som minner om duften katter produserer under "løpe tid". Det at han har gnidd katten inn i dette er helt sykt. Stakkars pus! Godt du ble kvitt ham. Ekle psyko mannen. Håper for guds skyld han ikke har anskaffet seg katt selv. Hva er galt med mennesker? Så har vi hun parfyme/sigarett frøken som synes det er greit å la en katt bo under grusomme forhold, men om man ikke vasker katten er man dyremishandler. 😅 Anonymkode: 7c7bc...edb Ja hahah, kanskje hun er han 😅 Æsj visste ikke at de ble kåte av catnip... men det visste sikkert han ! 🥵🤮 Anonymkode: e96ea...492 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #14 Del Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja hahah, kanskje hun er han 😅 Æsj visste ikke at de ble kåte av catnip... men det visste sikkert han ! 🥵🤮 Anonymkode: e96ea...492 Æsj. Ja, virket som ham gjorde en del research. 🤮 Når man prøver å forføre en katt er man temmelig syk. Grøss. Anonymkode: 7c7bc...edb 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 9. februar 2020 #15 Del Skrevet 9. februar 2020 Menne.. han tente seksuelt på katten? Eller kanskje? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. februar 2020 #16 Del Skrevet 9. februar 2020 Dette er noe av det rareste jeg har lest....noen gang! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #17 Del Skrevet 9. februar 2020 Ble katten misbrukt? Anonymkode: 1beee...933 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluri Skrevet 9. februar 2020 #18 Del Skrevet 9. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kattene mine reagerer på catnip, de blir veldig kosete. Hadde min kjæreste gjort dette hadde jeg kastet han ut pronto. Herregud, dette minner meg litt om da jeg var liten og så på Courage the cowardly dog og den stakkars hunden ble låst inne på badet med en pervers barberer som barberte han naken. Anonymkode: 26cfb...cfb Åneeiii, freaky fred 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #19 Del Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, minister-mio skrev: Menne.. han tente seksuelt på katten? Eller kanskje? Det aner jeg ikke, jeg følte jeg ikke helt kunne beskylde han for noe så grovt uten direkte beviser, samtidig som jeg ikke ville sjanse på det så jeg dumpet han. Anonymkode: e96ea...492 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #20 Del Skrevet 9. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ble katten misbrukt? Anonymkode: 1beee...933 Håper for guds skyld ikke det. Anonymkode: e96ea...492 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå