Gå til innhold

Historien om han som vasket katten til kjæresten sin om natta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du med denne historien, kan du skrive hele her? Ble veldig nysgjerrig nå, han høres jo helt på bærtur ut 😂

Anonymkode: a7e91...cad

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du aldri sett ham igjen? Lurer liksom på om han jobber på kattenes hus eller bor på psykriatrisk 🤪

Jeg har katter selv, men de bryr seg ikke om catnip. Jeg har forøvrig ikke prøvd å verken drikke eller smøre meg inn med det, og har aldri dusjet kattene mine. Er gjerne ikke så crazy catlady som enkelte vil ha det til?! 🤪😂

Endret av Neket
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Neket skrev:

Har du aldri sett ham igjen? Lurer liksom på om han jobber på kattenes hus eller på psykriatrisk 🤪

Jeg har katter selv, men de bryr seg ikke om catnip. Jeg har forøvrig ikke prøvd å verken drikke eller smøre meg inn med det, og har aldri dusjet kattene mine. Er gjerne ikke så crazy catlady som enkelte vil ha det til?! 🤪😂

Nei har aldri sett han igjen, men har skjekket ut facebook profilen hans og han har dame som ser veldig søt og oppegående ut. 

Anonymkode: e96ea...492

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy faen for en jævla gris han var. Æsj. Får helt vondt inni meg av tanken på hva mer han kan ha gjort mot henne. 

Katten min reagerer på catnip. Hun blir kåt. Det er visstnok et kjemikalie i urten, som minner om duften katter produserer under "løpe tid". Det at han har gnidd katten inn i dette er helt sykt. Stakkars pus! 

Godt du ble kvitt ham. Ekle psyko mannen. Håper for guds skyld han ikke har anskaffet seg katt selv. 

Hva er galt med mennesker? Så har vi hun parfyme/sigarett frøken som synes det er greit å la en katt bo under grusomme forhold, men om man ikke vasker katten er man dyremishandler. 😅

Anonymkode: 7c7bc...edb

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Dette er det rareste jeg har hørt.

Anonymkode: a7e91...cad

Tro meg, jeg har lurt mye på dette og faktisk begynt å lure på om det er jeg som er gal, for sånt kan jo ikke skje. Høres jo helt uvirkelig ut.  Men det har desverre skjedd og jeg vet liksom ikke helt hva slags følelser jeg skulle ha rundt det etter hendelsen. Jeg lo samtidig som jeg var kvalm og opprørt. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kattene mine reagerer på catnip, de blir veldig kosete. Hadde min kjæreste gjort dette hadde jeg kastet han ut pronto. Herregud, dette minner meg litt om da jeg var liten og så på Courage the cowardly dog og den stakkars hunden ble låst inne på badet med en pervers barberer som barberte han naken.

Anonymkode: 26cfb...cfb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy faen for en jævla gris han var. Æsj. Får helt vondt inni meg av tanken på hva mer han kan ha gjort mot henne. 

Katten min reagerer på catnip. Hun blir kåt. Det er visstnok et kjemikalie i urten, som minner om duften katter produserer under "løpe tid". Det at han har gnidd katten inn i dette er helt sykt. Stakkars pus! 

Godt du ble kvitt ham. Ekle psyko mannen. Håper for guds skyld han ikke har anskaffet seg katt selv. 

Hva er galt med mennesker? Så har vi hun parfyme/sigarett frøken som synes det er greit å la en katt bo under grusomme forhold, men om man ikke vasker katten er man dyremishandler. 😅

Ja hahah, kanskje hun er han 😅 

Æsj visste ikke at de ble kåte av catnip... men det visste sikkert han ! 🥵🤮 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja hahah, kanskje hun er han 😅 

Æsj visste ikke at de ble kåte av catnip... men det visste sikkert han ! 🥵🤮 

Æsj. Ja, virket som ham gjorde en del research. 🤮 

Når man prøver å forføre en katt er man temmelig syk. Grøss. 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kattene mine reagerer på catnip, de blir veldig kosete. Hadde min kjæreste gjort dette hadde jeg kastet han ut pronto. Herregud, dette minner meg litt om da jeg var liten og så på Courage the cowardly dog og den stakkars hunden ble låst inne på badet med en pervers barberer som barberte han naken.

Anonymkode: 26cfb...cfb

Åneeiii, freaky fred 🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, minister-mio skrev:

Menne.. han tente seksuelt på katten? Eller kanskje?

Det aner jeg ikke, jeg følte jeg ikke helt kunne beskylde han for noe så grovt uten direkte beviser, samtidig som jeg ikke ville sjanse på det så jeg dumpet han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ble katten misbrukt?

Anonymkode: 1beee...933

Håper for guds skyld ikke det. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...