AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Men jeg er enda mer lettet over at det ikke var noen jeg kjenner som vant. Jeg hadde dødd av misunnelse. Er det galt av meg å tenke sånn? Sier det selvsagt ikke til noen. Utad unner jeg alle suksess. Anonymkode: 8d5bf...6e8
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Jeg spiller ikke. Men jeg skjønner tankegangen din. Hadde likevel blitt svært glad om det var mine foreldre som vant. Anonymkode: 4b8a6...631
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #3 Skrevet 10. februar 2020 Også skuffet, hver eneste uke:( Hadde ikke likt om noen jeg kjente vant, hadde vært rett og slett misunnelig. Anonymkode: 3c28f...0ae
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #4 Skrevet 10. februar 2020 Jeg blir også skuffet, for det er eneste sjansen til å bli gjeldfri. Men jeg unner selvfølgelig andre å vinne også. Eneste jeg syns er litt trist, er når veldig rike folk vinner. Det er unødvendig. Når jeg ikke vinner selv, håper jeg alltid at det var en annen med gjeld som vant. Anonymkode: 3d6fb...149 5
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #5 Skrevet 10. februar 2020 På 9.2.2020 den 11.00, AnonymBruker skrev: Men jeg er enda mer lettet over at det ikke var noen jeg kjenner som vant. Jeg hadde dødd av misunnelse. Er det galt av meg å tenke sånn? Sier det selvsagt ikke til noen. Utad unner jeg alle suksess. Anonymkode: 8d5bf...6e8 Jeg trodde virkelig det var min tur nå sist! Livet hadde jo blitt perfekt med de 900 millionene 😍 1
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #6 Skrevet 10. februar 2020 Lotto og alle slags pengespill er rigga LOL. Huset vinner alltid. Det har ikke noe med å finne det rette tallet å gjøre. Etter at systemet er stengt så ser dem over alle talla, og den heldige vinneren velger dem på forhånd, gjerne en gammel dame på 80+. Du skal si men hvorfor vinner noen i det hele tatt jo fordi hvis du gir meg 100 000 000 så gir jeg gjerne tilbake 1 000 000. Anonymkode: 1f6ab...ce0
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir også skuffet, for det er eneste sjansen til å bli gjeldfri. Men jeg unner selvfølgelig andre å vinne også. Eneste jeg syns er litt trist, er når veldig rike folk vinner. Det er unødvendig. Når jeg ikke vinner selv, håper jeg alltid at det var en annen med gjeld som vant. Anonymkode: 3d6fb...149 Husker for noen år siden da en norsk mann vant over 200 millioner i vikinglotto. Han sa han fortsatt skulle fortsatte å spille, selv om han hadde vunnet alle disse pengene. Han sa det var ingen grunn til å endre på spillevanene hans. Avisen spurte burde ikke andre også få sjansen til å vinne? Men det brydde ikke han seg stort om 😂
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, Castor Troy skrev: Husker for noen år siden da en norsk mann vant over 200 millioner i vikinglotto. Han sa han fortsatt skulle fortsatte å spille, selv om han hadde vunnet alle disse pengene. Han sa det var ingen grunn til å endre på spillevanene hans. Avisen spurte burde ikke andre også få sjansen til å vinne? Men det brydde ikke han seg stort om 😂 Får håpe det ble første og siste gang da Anonymkode: 3d6fb...149 1
Castor Troy Skrevet 10. februar 2020 #9 Skrevet 10. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Får håpe det ble første og siste gang da Anonymkode: 3d6fb...149 hadde han feks vunnet 10 millioner igjen, eller gud forby de 900 fra eurojackpot hadde han hatt mer flaks en fetter anton i donald 😫
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #10 Skrevet 10. februar 2020 2 minutter siden, Castor Troy skrev: hadde han feks vunnet 10 millioner igjen, eller gud forby de 900 fra eurojackpot hadde han hatt mer flaks en fetter anton i donald 😫 Håper det blir meg da. Jeg hadde delt. Ingen trenger så mye penger Anonymkode: 3d6fb...149
Castor Troy Skrevet 17. februar 2020 #11 Skrevet 17. februar 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva skal egentlig EN enkelt person med alle disse pengene da?? Kunne vel heller ha trukket ut for eksempel hundre forskjellige mennesker, slik at hver person kan vinne cirka NI millioner kroner hver. Anonymkode: bf6f8...3b7 Da hadde vel ikke euro jackpot blitt like hypet og populært. Folk går bananas får å kunne vinne 900 mill selv om sjansene er minimale
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #12 Skrevet 17. februar 2020 On 2/10/2020 at 9:48 PM, Castor Troy said: Jeg trodde virkelig det var min tur nå sist! Livet hadde jo blitt perfekt med de 900 millionene 😍 Det står vitterlig mitt navn på kupongen, så ikke prøv deg. Anonymkode: 12d77...a67
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #13 Skrevet 17. februar 2020 Jeg vet det er bare et tidsspørsmål før jeg vinner. Jeg gleder meg skikkelig Anonymkode: f29f0...6f0 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #14 Skrevet 17. februar 2020 5 minutter siden, Castor Troy said: Da hadde vel ikke euro jackpot blitt like hypet og populært. Folk går bananas får å kunne vinne 900 mill selv om sjansene er minimale Det er bare ikke slik det fungerer. Nesten en milliard du. Men kan Petter Stordalen, så kan vel jeg også. Anonymkode: 12d77...a67
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #15 Skrevet 17. februar 2020 7 minutter siden, Castor Troy said: Da hadde vel ikke euro jackpot blitt like hypet og populært. Folk går bananas får å kunne vinne 900 mill selv om sjansene er minimale Gå bananas? Jeg levere inn to rekker til 50 kr, vinner jeg så vinner jeg. Anonymkode: 12d77...a67
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #16 Skrevet 17. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men hva skal egentlig EN enkelt person med alle disse pengene da?? Kunne vel heller ha trukket ut for eksempel hundre forskjellige mennesker, slik at hver person kan vinne cirka NI millioner kroner hver. Anonymkode: bf6f8...3b7 9 millioner hadde vært kjedelig. Halvfint hus så er penga borte. Anonymkode: 711f6...518
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2020 #17 Skrevet 17. februar 2020 På 9.2.2020 den 11.37, AnonymBruker skrev: Jeg spiller ikke. Men jeg skjønner tankegangen din. Hadde likevel blitt svært glad om det var mine foreldre som vant. Anonymkode: 4b8a6...631 Nåja, man skal jo ikke forvente å bli rik selv om foreldre vinner. Mine foreldre vant en større sum, men det dryppet ikke særlig mye på oss barna. Ble litt overrasket, siden de er veldig familieorienterte, men synes jo det var bra at de vant og fikk det litt romsligere økonomisk, selv om jeg trodde de allerede hadde bra økonomi. Forsto mer noen år senere, da jeg litt tilfeldig fikk vite hvor mye egenkapital de satt igjen med etter boligsalg. Viser seg at jeg har foreldre som har vært flinkere til å overbevise oss barn om å være økonomiske enn de har vært det selv. Godt de vant! Og en ferietur fikk vi. Anonymkode: c7a8a...bca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå