AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Hjelp, jeg er arbeidsledig og søker jobb hver eneste dag, lever åpen søknad og søker på stillinger som dukker på nettet. Har to barn sammen, mannen har 100% jobb med god inntekt, men det er ikke nok siden vi har stort hus og mange regninger. Mannen krangler mye om økonomi, han sier til meg at jeg er lat, håpløs..bla bla, men jeg prøver å søke jobb og er ganske aktiv, men vet ikke hva jeg skal gjøre. Vi har to barn som går i barnehage, og slitter veldig med dårlig økonomi, jeg skjønner at han har også rett til å klage på, men jeg vet ikke hva skal jeg gjøre får å få jobb slik at økonomien blir bedre og han slutter å masse. Hadde jeg ikke hatt barn, hadde jeg forlat ham. Orker ikke å blir mer forakt. Anonymkode: 1fd94...b4c
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Får du ikke dagpenger? Skjønner for øvrig godt at det er stressende for mannen din å være hovedforsørger i en usikker hverdag, og tipper det påvirker humøret hans. Vi vet jo heller ikke grunnen til at du er uten arbeid, tipper det ligger mye bak her. Anonymkode: 478a8...fc3 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Hvor bor dere? Sykehuset tar alltid inn renholdere, noen har tunursvaskere som på føden som tjener litt mer enn vanlig. Sykehjem i området legger ikke alltid ut søknader men du får ofte jobb på dagen om du kommer innom. Anonymkode: 23147...f50 1
Gjest Hanaa Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 (endret) . Endret 29. oktober 2020 av Hanaa
Gjest Hanaa Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 (endret) . Endret 29. oktober 2020 av Hanaa
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Gå innom alle aktuelle steder du kan jobbe og presentere deg og levere cv. Si du ønsker jobb, gjerne som tilkallingsvikar. Slik fikk jeg etterhvert fast jobb, ikke innen akkurat samme yrke men noe lignende. Hvis du ikke får noe innen helsesekretær må du nesten bare begynne å søke alle slags jobber, bedre med en jobb utenfor yrket ditt enn ingen jobb! Lykke til! Anonymkode: 3c67d...853
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #7 Skrevet 10. februar 2020 Tusen takk for tips, har søkt og levert Mange steder, og skal fortsette å gjørde det, hvis det finnes ikke noen jobb innen det yrket, skal søke andre type jobb😊 Anonymkode: 1fd94...b4c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #8 Skrevet 10. februar 2020 Hva med assistent i barnehage? Om du har barn selv vil jeg tro at du stiller med en fordel. Du kunne jo å jobbet i samme barnehage som barna Anonymkode: 871e6...807
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #9 Skrevet 10. februar 2020 Jeg vet ikke om det er lett å få jobb som asistent i barnehage, for non år tilbake har jeg jobbet 6 måneder i SFO, og har veldig god attest på den. Anonymkode: 1fd94...b4c
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #10 Skrevet 10. februar 2020 Om du kun søker stillinger innen for ditt fagbrev så gjør du ikke alt. Kanskje Påtide å søke ufaglærte stillinger, og så heller søke på de stillingen du vil når du har jobb. Anonymkode: 7cabd...bc3
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #11 Skrevet 10. februar 2020 Jeg har fått beskjed fra et sted at de skal ha intervju med meg, men nå har det gått to uker, og har ikke fått noen svar. Tenkte jeg skal søke på noe annet. Anonymkode: 1fd94...b4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå