Gjest Chrizzy Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 For meg virker det som jeg ser det, noen ganger, fordi når jeg klikker meg inn så kan jeg i et tiendels sekund eller noe se et glimt av en annen bruker. Fikk litt problemer med å forklare dette, men om du har opplevd det så vet du kanskje hva jeg mener? Har kommet fram til at det jeg ser kanskje er en annen bruker som leser inne på den tråden akkurat da?
Dagoberta Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Mener du der man kan se hvem som er inne på hvert forum, øverst på hver forum-side? Eller er det noen plass man kan se hvem som er inne på hver enkelt tråd? :klø:
Gjest Embla s Skrevet 7. juni 2005 #5 Skrevet 7. juni 2005 Man kan se hvem som er inne på forum, men vel ikke hvem som er inne på tråden?
Gjest Madam Felle Skrevet 7. juni 2005 #6 Skrevet 7. juni 2005 Nope det gjør jeg ikke, og har ingen planer på å begynne med det heller.
Gjest Chrizzy Skrevet 7. juni 2005 #7 Skrevet 7. juni 2005 Kanskje det er jeg som har super syn da Neida, men når jeg klikker meg inn på siste innlegg i en tråd (det lille hvite arket), så hender det ofte at jeg i et raskt øyeblikk ser avataren til en annen bruker, tenkte først at det er datan som er treg når den henter frem siden slik at de andre som legger seg bak siste siden kanskje kan vises i et lite øyeblikk, kanskje den forrige siden. Men etter hvert som jeg har sett dette nå så har jeg tenkt at det kan være en annen som er å leser eller skriver innlegg på akkurat samme tråd da, at det er derfor jeg ser det. Mener ikke at jeg kan se alle på en tråd, men at det hender at jeg får et glimt av en annen bruker i det jeg klikker meg inn. Uff, blir ikke klok på denne forklaringen jeg
Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2005 #9 Skrevet 8. juni 2005 Det der høres veldig skummelt ut.... :o Er vel min data som er spooky da. Kan jo hende det bare er det at den er treg og stable alle sidene oppå hverandre på en måte, at det er derfor det ser sånn ut, høres ut som det bare er hos meg det skjer :o
Gjest Emera Skrevet 8. juni 2005 #11 Skrevet 8. juni 2005 Ikke jeg heller. Men det må testes ut. Kommer tilbake med resultat når grundig test er utført...
Fakse Skrevet 8. juni 2005 #12 Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror jeg vet hva du mener. Når du klikker for å komme til det siste innlegget i en tråd så kommer først siden opp og deretter flytter nettleseren fokus ned til det innlegget som er nederst. Som oftest skjer dette så fort at man ikke ser det. Noen ganger går det kjempesakte, og noen ganger går det litt sakte sånn at man ser et lite glimt av det øverste innlegget på den sida man er på. Om du ser etter øverst på siden vil du altså se at den du ser et glimt av er den som har skrevet det innlegget som er øverst.
Gjest Chrizzy Skrevet 8. juni 2005 #13 Skrevet 8. juni 2005 Jeg tror jeg vet hva du mener. Når du klikker for å komme til det siste innlegget i en tråd så kommer først siden opp og deretter flytter nettleseren fokus ned til det innlegget som er nederst. Som oftest skjer dette så fort at man ikke ser det. Noen ganger går det kjempesakte' date=' og noen ganger går det litt sakte sånn at man ser et lite glimt av det øverste innlegget på den sida man er på. Om du ser etter øverst på siden vil du altså se at den du ser et glimt av er den som har skrevet det innlegget som er øverst.[/quote'] Ja det må være det du mener, skal sjekke neste gang om det er den øverst på siden jeg ser
Gjest seroxata Skrevet 10. juni 2005 #14 Skrevet 10. juni 2005 aldri opplevd tror jeg? spoooky data!!:D
flowerpower Skrevet 13. juni 2005 #15 Skrevet 13. juni 2005 Nå skjønner jeg hva du mener, chrizzy Det virker som om det øverste innlegget "titter" fram. Helt enig :o . Sprøtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå