AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Ligger her på sofaen og får ikke sove. Gruer meg som pokker til å feire morsdagen hos mamma idag. Det passer ytterst dårlig for meg ettersom jeg nå nylig har innsett hos psykiater at barndommen min var alt annet enn greit og jeg har blitt utsatt for omsorgssvikt. Jeg har levd med skylapper i mange år og alltid vært redd for mamma, uten å vite hvorfor. Nå slites jeg i to angående å besøke henne idag, vet ikke om jeg takler det nå! Anonymkode: 134f1...621
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 Du kan jo si at du er dårlig. Er ikke helt løgn da. Se det an i morgen. Anonymkode: ba5e4...e72 7
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 Det er ikke morsdag i dag, det er sønn-dag😂 Anonymkode: a332f...989
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Skjønner deg godt. Jeg har i perioder hatt det slik med forholdet til min far. Satt og skar tenner på 60 års dagen hans da alle plutselig skulle reise seg og holde en tale om hvor fantastisk mann han er. Skuffelsen, sinnet og bitterheten kommer og går, når den er på sitt verste, prøver jeg å holde meg unna. Anonymkode: 23244...144 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Ja, si at du er syk. Og så trenger du sikkert litt mer tid på å fordøye dette før du bestemmer deg for hva du skal gjøre videre med forholdet til din mor. Det er drastisk å kutte båndet, men samtidig er det minst like "drastisk" å opprettholde et forhold som er skadelig for deg. Anonymkode: 12680...6ac 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Jeg føler med deg. Jeg drar ikke til min mor på morsdagen, jeg vet det er viktig for henne men det er for mye sårt fra barndommen. Anonymkode: 15b1e...6ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå