AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #1 Skrevet 9. februar 2020 Dame 45 år håper å finne lykken, men hvilke datingside er best? Tinder? Anonymkode: 6c72d...d32
Bamseklemmer Skrevet 9. februar 2020 #2 Skrevet 9. februar 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dame 45 år håper å finne lykken, men hvilke datingside er best? Tinder? Oddsene er nok større for deg som er kvinne, men det kommer litt ann på hvor du bor da. Her i N-Trøndelag er det langt i mellom hver, men større sjans på byen da😉
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #3 Skrevet 9. februar 2020 6 minutter siden, Bamseklemmer skrev: Oddsene er nok større for deg som er kvinne, men det kommer litt ann på hvor du bor da. Her i N-Trøndelag er det langt i mellom hver, men større sjans på byen da😉 Er du her først og fremst for å få napp? Anonymkode: d862d...0d1 3
GrønnNellik68 Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 oddsen er vel like store ... på byen er d bare fulle folk så hvordan finne kjæreste sånn vet ikke jeg. Fulle mannfolk er som regel bare ute etter sex akkurat som på nett. Enklere å sile ut på nett. Men å finne kjæreste er vel like vanskelig begge steder er min erfaring. Like overfladisk og sexfiksert begge steder og da blir d vanskelig å finne kjæreste. 3
Duftavsommerregn Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 Oddsen er større på nettet, bor du sentralt har du iallfall et enormt mye større utvalg av partnere på nettet en på noe puber i byen. Når jeg datet og fikk litt dreisen på å kommunisere via nettdatingsider så fikk jeg "raskt" opp 3 dating muligheter over relativt kort tid, og jeg er mann. Dette var fra kvinner som var seriøse, det klaffet bare ikke helt med kjemien. Som kvinne får du raskt ekstremt mange treff, men du må være mye mer selektiv hvem du faktisk vurderer å treffe fordi det er så mange useriøse menn der ute, ja rett og slett drittsekker. Si at 80% av mennene på datingsidene bare er ute etter sex og ikke faste forhold. Andre veien er de aller fleste kvinner der for å få et fast forhold om det meste klaffer. Hvem har da problemet med utvalget Om det er fast forhold en vil ha da. Møte noen på nettet for sex er for meg uansett helt uaktuelt. Skitne seg selv og sin egen psyke til på den måten er noe jeg aldri ville funnet på en gang. Da er jeg heller singel. 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #6 Skrevet 9. februar 2020 Jeg er på din alder og min erfaring er følgende: Det er best med Tinder, for der er "alle". Det du må gjøre er å sile steinhardt i sveipingen, og du må orke å få opp alle de ekle profilene (gifte menn, par, menn med spes sex-preferanser). Jeg sveipet sånn ca 100 til venstre for hver til høyre. Da får du ikke masse matcher, og det blir enklere å velge hvem du vil møte. Når jeg silte så knallhardt i sveipingen, var de som jeg matchet med stort sett seriøse og fine menn. Har ikke hatt noen ubehagelige opplevelser med noen der. Og så etter matchingen begynner jo jobben med å chatte, avtale date, møtes, fortsette kontakt etc. det er en lang vei fra Tinder til forhold! Ikke så lang vei fra Tinder til sex. Så det kommer jo an på hva man søker..... Tinder er bare et vindu ut mot andre single, selve datingen begynner etter et første møte. Det første møtet (daten) handler om å se om man liker personen godt nok til å date videre. Så, er du seriøs, ikke ha sex på første date. Det jeg silte etter: Det må være skikkelige ansiktsbilder, må være litt tekst, ikke noe om sex i teksten, åpenhet i forhold til jobb eller bosted. Er man ærlig og seriøs, trenger man ikke gjøre seg anonym på en datingside. Likte heller ikke menn som hadde bilder med filter, masse emojis, høyden sin, og tekst ala "skriver du ikke først, sveip til venstre". Har man noen tydelige kriterier på sveipingen, går det fortere å sile. Du kan da overse en topp mann, det er selvfølgelig risikoen. Men etter en stund kommer mange av profilene om igjen selv om du har sveipet nei på dem.... Anonymkode: 5ad44...93d 5
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 Tinder er mest for sex og sidesprang... Prøv match.com og møteplassen, eller noen av singelgruppene på facebook Lykke til i jakten! Anonymkode: f6ca4...743 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #8 Skrevet 9. februar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er mest for sex og sidesprang... Prøv match.com og møteplassen, eller noen av singelgruppene på facebook Lykke til i jakten! Anonymkode: f6ca4...743 Nei, dette er ikke riktig, ref mitt innlegg over. Det er mange seriøse, og alle single mer eller mindre er på Tinder en eller annen gang. Men siden "alle" er der, må man sile. På Møteplassen og Match og Sukker er de samme mennene som på Tinder. Bare at det koster penger i tillegg. Ikke gidd å lage masse profiler overalt. Anonymkode: 5ad44...93d 9
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #9 Skrevet 9. februar 2020 Dere vet at store/høye odds = liten sjanse, ikke sans? Anonymkode: 291e5...236
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #10 Skrevet 9. februar 2020 Hvor lett det er avhenger av alder, kjønn, utseende, bosted og kravliste. En 45 år gammel kvinne har typisk middels lett for å finne kjæreste, gitt at du er realist Anonymkode: 70836...9b1 4
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #11 Skrevet 9. februar 2020 Jeg anbefaler ikke møteplassen. Jeg har vært der flere ganger og de samme mennene er der nå sim for 5 år siden. Jeg trur fleste av de er evige ungkarer og kun ute etter sex. Det er alltid de som besøker og liker profilen min også. Stort sett begynner jeg profilen uten noe informativ tekst og heller ikke bilde. Enda så liker de meg 😳 Anonymkode: a204a...270 3
GrønnNellik68 Skrevet 9. februar 2020 #12 Skrevet 9. februar 2020 Ferdig på møteplassen nå om 4 dager. Fant ingen etter min smak. Ingen dates der. Single gruppene på fb de jeg var på var det kun uføre og jeg kan ikke ha noen som er ufør, ikke bil etc. Ingen dates Badoo er det stedet jeg har fått til dates med folk så badoo er favoritt men ingen det har klaffet med. Tinder... ingen dates ... 1
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #13 Skrevet 9. februar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Dame 45 år håper å finne lykken, men hvilke datingside er best? Tinder? Anonymkode: 6c72d...d32 Over alt egentlig. Det er jo bare å sende på ei melding til noen du liker godt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #14 Skrevet 9. februar 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du her først og fremst for å få napp? Anonymkode: d862d...0d1 Det er lov å prøve seg. Ikke vær så kritisk mot andre. Anonymkode: 42756...538
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #15 Skrevet 9. februar 2020 Jeg har prøvd det meste av datingsider. Eneste jeg likte var Sukker. Der fyller du ut en omfattende profil som blir sammenlignet med mennenes profil og matchen blir vist visuelt i et slags tre. Da kan du se hvor lik og ulik du er i forhold til de ulike mennene på forskjellige områder. Gitt at de har svart sant på spørsmålene. Som nevnt over her, det blir kommunisert på en annen måte enn du gjerne er vant til. Jeg er på samme alder som deg. Det var ikke lett i begynnelsen å skulle forholde seg til og vurdere alle mulige slags menn og meldinger. Hold hodet kaldt, ikke oppgi navn og adresse før du er trygg på noen. Har du bilder på profilen din, får du nok meldinger i bøtter og spann. Spesielt søndagskveldene var travle. Var vel mange som ikke fikk napp på byen i helgen. Jeg var heldig og traff en flott fyr etter ca 1 år på datingsider. Vi sendte masse meldinger i en hel måned før vi traff hverandre, selv om vi bor ganske nærme hverandre. Ingen av oss har angret på det. Er mange idioter der ute, så google de på kryss og tvers, de du får navnet på. Lykke til! Anonymkode: 0ab67...596 1
Fantorang1 Skrevet 9. februar 2020 #16 Skrevet 9. februar 2020 Jeg har vært gift i noen år etter et treff på match! Er i 40-årene, føler at Tinder passer bedre for yngre som søker partner og vurderte aldri en profil der. Hadde en betalprofil da ting var mye enklere å bruke, litt svindel der også med at man tilsynelatende hadde mange som så på min profil før man betalte og man da gjerne ville vite mer. Som ikke var mulig uten å betale. Nok med en profil i slengen på noen av de store, kan oppfattes som litt desperat å ha profiler overalt og ukritisk gjøre fremstøt. Tok meg ca et år før jeg endelig fant lykken der, tok datene i sekvens, aldri flere på en gang. 3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #17 Skrevet 9. februar 2020 Takker for alle svar. Setter pris på. Anonymkode: 6c72d...d32
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #18 Skrevet 14. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Slike nettsider er vel bare for sex, uansett. Bortkasta tid for veldig seriøse folk.... Anonymkode: 6f4be...ee5 Er seriøs og ønsker ikke sex. Har få andre arena og møte menn på. Tips? Anonymkode: 6c72d...d32
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #19 Skrevet 14. februar 2020 På 9.2.2020 den 2.07, AnonymBruker skrev: Dame 45 år håper å finne lykken, men hvilke datingside er best? Tinder? Anonymkode: 6c72d...d32 Første personen jeg traff via dating side (da hadde begge seriøs annonse med ekteskap som tydelig mål) og pang sa det. 10år senere er vi gift med 3 barn. Anonymkode: 7badd...1d5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2020 #20 Skrevet 14. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Første personen jeg traff via dating side (da hadde begge seriøs annonse med ekteskap som tydelig mål) og pang sa det. 10år senere er vi gift med 3 barn. Anonymkode: 7badd...1d5 Så kjekt å høre. Da er det mulig ihvertfall. Anonymkode: 6c72d...d32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå