Gå til innhold

Noen som har gått til det skritt og kontaktet journalister i VG for hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det spesielle ting som har skjedd som førte til at dere ønsket kontakt med journalister for hjelp?

Ser jo titt og ofte at det lages saker av mennesker i vanskelige situasjoner, hvor det til slutt avdekkes svikt i systemet osv.

Er bare interessert i å vite om det hjelper å ta kontakt for å få hjelp til å avdekke grove overtramp osv..

Anonymkode: 93b5f...15b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne skal jeg følge. 

jeg har ikke tatt kontakt, men vurderer det nå. Elendig behandling av legekontoret jeg er på så har lyst til å gå ut i media å fortelle at det hjelper ikke at Maud angelica blir prist opp i skyene, får pris for det, Erna Solberg står å prater om at psykisk helse er så viktig for dem, når det sitter idioter av leger rundt omkring å kunne ikke brydd seg en døyt om du er levende eller ett innlegg i avisa.. 

hva vil du kontakte for? 

Anonymkode: e5404...899

• Liker 2
Skrevet

Nei

Men har blitt kontaktet av både VG, Dagbladet m.fl m.m har null respekt for de 2 avisene m.fl etter de episodene jeg har opplevd.

De kontaktet og folk rundt meg, som heldigvis evnet å holde kjeft.

Anonymkode: 5acf0...503

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne skal jeg følge. 

jeg har ikke tatt kontakt, men vurderer det nå. Elendig behandling av legekontoret jeg er på så har lyst til å gå ut i media å fortelle at det hjelper ikke at Maud angelica blir prist opp i skyene, får pris for det, Erna Solberg står å prater om at psykisk helse er så viktig for dem, når det sitter idioter av leger rundt omkring å kunne ikke brydd seg en døyt om du er levende eller ett innlegg i avisa.. 

hva vil du kontakte for? 

Kan ikke røpe for mye, men politiet har gjort noe som ikke er lov. Saken er lang og komplisert..

Tror saken kan bli rimelig stygg og at noen må ta hatten og gå.

Har sendt en lang mail og bedt om hjelp nå.  

TS

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor akkurat VG?.

Anonymkode: 94878...bf0

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne skal jeg følge. 

hva vil du kontakte for? 

Dette trengs faktisk.  

Mistet venninne i selvmord som ble sendt hjem fra legevakten når hun ba om hjelp. 

Mistet kamerat i selvmord etter akuttinnleggelse fordi etter de 5 dagene som er max på slutten blir man overlatt til seg selv igjen og får en psykolog først fire måneder senere. 

Anonymkode: 8825e...6b0

• Liker 1
Skrevet

Oppdatering.

Journalisten kontaktet meg i kveld faktisk 😀
Kanskje det skjer noe nå.

TS

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...