Gjest luren Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 Jeg skal ha lønn den 12 og det er søndag. Får jeg da lønn på fredag eller mandag? Er det noen som vet??
Veslejenta Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Da skal du ha pengene på konto klokken 17:00 på fredag i følge en eller annen finanslov som jeg ikke husker navnet på.
Gjest Violetta Skrevet 7. juni 2005 #3 Skrevet 7. juni 2005 Siste virkedag før. Altså, hvis fredagen også hadde vært en fridag, f.eks. 17. mai, skulle du hatt lønn på torsdag.
Ugla Skrevet 7. juni 2005 #4 Skrevet 7. juni 2005 Siste virkedag før. Altså, hvis fredagen også hadde vært en fridag, f.eks. 17. mai, skulle du hatt lønn på torsdag. ....Men da hadde jo den torsdagen du nevner vært den 16... Og her var det snakk om at den 12. var lønningsdag... :o Nå tror jeg ikke du tenkte helt klart, kjære Tante... Fort gjort.... Skjønner hva du mener...
Marissa Skrevet 8. juni 2005 #5 Skrevet 8. juni 2005 Jeg har også lønningsdag den 12. og får pengene på konto når bankene åpner fredag morgen. Feriepenger denne gangen! JIPPI!!
Gjest Violetta Skrevet 8. juni 2005 #6 Skrevet 8. juni 2005 ....Men da hadde jo den torsdagen du nevner vært den 16... Og her var det snakk om at den 12. var lønningsdag... :o Nå tror jeg ikke du tenkte helt klart, kjære Tante... Fort gjort.... Skjønner hva du mener... :oops:
Gjest Trulselinemor Skrevet 9. juni 2005 #7 Skrevet 9. juni 2005 Det var en god nyhet. Jeg har også lønningsdag den 12. Kanskje jeg har penger i morgen tidlig. Det hadde ikke gjort noe, nå er jeg blakk.
Heidipia:) Skrevet 9. juni 2005 #8 Skrevet 9. juni 2005 Alle som har lønningsdag som blir på en søndag får de på fredagen før, bruker å få de inn på konto tidlig fredag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå