AnonymBruker Skrevet 10. september 2020 #61 Del Skrevet 10. september 2020 29 minutter siden, AnonymBruker said: Forhåpentligvis er ikke alle like dømmende som deg. Jeg har et spesielt navn, og er stolt av det. Anonymkode: fc644...054 Som du ser i tråden her så er visst de fleste det gitt. Jeg hadde altså ikke dømt det stakkars barnet som ikke hadde noe valg, men jeg hadde tenkt mitt om foreldrene ja! Jeg håper du hører på flertallet her inne og sparer barnet ditt for dette. Evt..at dere skaffer dere en hest. Enig med de som har nevnt en fjording! Hadde passet perfekt! Anonymkode: 6678b...876 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Konungr Skrevet 10. september 2020 #62 Del Skrevet 10. september 2020 Blogger eller fra Bærum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2021 #63 Del Skrevet 27. februar 2021 Liker det! Anonymkode: 2eacf...986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #64 Del Skrevet 8. januar 2022 Kallenavn Lilja? Anonymkode: fc644...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #65 Del Skrevet 8. januar 2022 Det ble ikke forrige gang, men nå venter vi ei ny frøken. Og jeg liker fremdeles navnet veldig godt 😍😍 Anonymkode: fc644...054 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 8. januar 2022 #66 Del Skrevet 8. januar 2022 Det får meg til å tenke på sangen Bendik og Årolilja av Gåte som er en av mine favoritt grupper. Så på grunn av det, får navnet Årolilja et yey fra meg. kanskje en dårlig grunn men det får så være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 8. januar 2022 #67 Del Skrevet 8. januar 2022 Liker det! Stilig navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2022 #68 Del Skrevet 8. januar 2022 Det er jo et klassisk navn med lang historie, og klinger for så vidt bra. Blir likevel for sært for min del. Anonymkode: fcb64...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå