Gå til innhold

Hvor finner jeg toastmaster?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg toastmaster og hvor mye må jeg beregne å betale?

mvh

myysen

Videoannonse
Annonse
Gjest brud i sommer
Skrevet

Blandt dine gjester - og du gir en gave i påskjønnelse... :kul:

(tror det er det vanligste..) :roll:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Du kan finne i aviser, for det er ganske mange som har det som ekstra jobb. De fleste ligger vel rundt 3000 kr, men du kan sikkert finne noen billigere også.

Skrevet

Jeg har lett etter i avisene men finner ingen.

Har ikke lyst at en gjest skal utføre dette siden vedkommende tross alt er gjest.

Jeg ønsker også at toastmasteren skal styre hele bryllupsfesten med velkomst, talere, polynese, leker, kake og avsluttning.

Var i bryllup i fjor der toastmasteren gjorde dette.

Han hadde hatt flere møter med brudeparet og forelde på forhånd og hadde ett skikkelig opplegg.

Flere av gjestene utrykte at dette var det kjekkeste bryllupet de hadde vært i.

Du kan trygt si han satte standaren for hvordan jeg vil ha det.

Problemet mitt er at han er opptatt helgen jeg skal gifte meg og så er han muligens litt dyr,,,, 5000,-.

Hadde sett for meg maks 4000,-.

Jeg får lete videre.

Skrevet

Og jeg fant onkelen min ... :-) Han får en flaske champagne av meg som takk for hjelpen.

Du bør i hvert fall få gode referanser ... har vært i litt vel mange bryllup der viseverten krampaktig forteller flaue vitser og ingen helt fatter og begriper hva i all verden man dro inn den fjotten for :(

Skrevet

Enig i det med referanser ja. Jeg har ALDRI vært på noen fest med innleid toastmaster der jeg faktisk har syntes at han/hun var flink og morsom. Stort sett meget pinlige affærer.

Skrevet

Jeg hadde innleid toastmaster og var strålende fornøyd.

Var i et annet brullup der en fra samme firma var toastmaster (toastmasterfirma) og han var like god.

Var i et der en gammel lærer var toastmaster. Han drev litt med det på fritiden- og han var ikke god.

Sjekk referanser fremfor den billigste.

Og lykke til.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Selv venner og slekt kan være gode toastmastere, problemet jeg ser ( ofte ) er at de ikke har gjort grundig nok forarbeid. Jeg driver selv som toastmaster og musiker. Har også en nettside med gode råd til de som skal i ilden for første gang www.silnes.com. Men det er et yrke som det er veldig nyttig å ha erfaring i, de uten erfaring blir like fort stessa som brudene :-), Jeg mener at blir det bestilt en proffesjonell, skal ikke bruden ha annet å tenke på enn å nyte dagen, mannen og gjestene

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...