Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2002 #1 Skrevet 9. september 2002 Drømmer om en forandring på meg selv. Daglig vandrer jeg rundt i en kjedelig bukse og genser. Saken er at jeg har komplekser med kroppen min og synes jeg er altfor tykk. Er 26 år, og vil gjerne kle meg litt stiliere Er 160 høy og veier 65 kg, er litt tykk ja Hvilke klær passer jeg, og kan jeg gå med? Er lys Tips og hjelp mottas med kjempetakk
Gjest Lash Skrevet 9. september 2002 #2 Skrevet 9. september 2002 Heisann! Hvis du kar komplekser med kroppen din(synes du har litt mye å bære på) Så finnes mange snedige tips. Hvis du ønsker å se lengre og tynnere ut kan du prøve å finne ei bukse som gjerne er mørk har tynne striper eller har litt sleng nederst, som du kan kombinere med sko med litt høye hæler. Du kan også se etter skjørt som går nedenfor knærne, f.eks. skjørt av dongeri eller andre stoffer. Hvis du velger antrekk med samme farge oppe og nede virker dette forlengende(du ser slankere ut). Unngå lyse farger, da de fremhever og virker forstørrende. Har du en kroppsdel du er stolt av eller fornøyd med så bruk gjærne lysere farver for å fremheve denne. Se på øynenfarven din og bruk gjerne bluser/topper/gensre i samme farve (fremhever øyenfarven din.) Du kan prøve deg frem med det meste og se hva du liker og ikke, kanksje ønsker du en helt ny look, da kan du skaffe deg en ny frisyre eller ny sminke (gå til en frisør eller en smineforretning og spør om råd, de vil mer enn gjerne hjelpe deg med de rette farvene) Selv de enkleste ting som nye øredobber kan sette prikken over i-en. Lykke til! :D
Tusenfryd Skrevet 10. september 2002 #3 Skrevet 10. september 2002 Bruk også fasong-, og formsydde klær. F.eks trange topper. Ikke trange da, men ettersittende. Det er nok litt skremmende for mange, vi har så lett å kle på oss store t-skjorter for å skjule sideflesket, men jeg kan love deg en ting, ingenting ser så bomsete ut som en diger t-skjorte langt nedover lårene. For å dekke rompa liksom. Og ingenting er så flott som en spretten dame med en pen og tilpasset, ettersittende topp, med et flott smil om munnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå