AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Jeg er tidlig gravid (5+2). Plages mye med luft i magen. Ser gravid ut allerde😂 men det verste er at jeg fise MYE. Og det lukter skikkelig ille, sånn råtten lukt. Er dette normalt?? Er flaut, er snakk om å fise flere ganger i timen. Heldigvis jobber jeg i helsevesenet så jeg kan kalkulere lukten på skyllerom/når pasienter har avføring🙈.. klarer ikke å holde det inne så lenge og har ikke tid å løpe på toalettet hver 5.minutt Anonymkode: 3f4bd...f16
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Ville tatt en titt på kostholdet. Har du treg mage? Det er ofte årsaken til luft og lukt på luften ettersom avføring blir liggende i tarmene. Anonymkode: 273e4...1b9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Helt normalt 😊 Glatt muskulatur blir slappere når man er gravid, så maten bruker lengre tid gjennom tarmene. Veldig vanlig å være oppblåst i starten av svangerskapet 😊 Anonymkode: 0827e...4c3
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Helt normalt 😅 Anonymkode: 52977...01e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå