AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Har fått en litt merkelig pulevenn. Han er artig å tekste med, men han er så veldig forsiktig når vi møtes. Jeg tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ord han har sagt til meg de gangene vi har møttes for å ha sex. Jeg blir litt klein av det, ville vært mye bedre om han slapp seg litt løs å turte ha en samtale. Han er en del år eldre enn meg selv.. Hva er greia der tror dere? Sjenert?? Sexen har jeg ingenting å si på, den er toppers! Anonymkode: a300e...d23
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Spør ham, via text. Anonymkode: 23679...658
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Noen er bare stille. Jeg er selv den typen som skravler i virkeligheten, men som skriver få ord og helst prøver å avslutte samtaler når det gjelder teksting. Communication is the key Anonymkode: ee1b5...309
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #4 Skrevet 9. februar 2020 Slutt å involvere dere i gifte menn med kone og barn. Anonymkode: ad00a...6d0
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #5 Skrevet 9. februar 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutt å involvere dere i gifte menn med kone og barn. Anonymkode: ad00a...6d0 Han er ikke gift å har heller ikke barn. Anonymkode: a300e...d23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå