Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Jeg så på en episode av "samuel bestefar" når de er i India (ep. 3, sesong 2). Der ble de stoppet av en indisk guru på gaten som de ble spådd av. Han mannen spådde hvor gammel begge de ville bli før de døde.

Noen med god intuisjon som ser hvor gammel jeg vil bli?

Anonymkode: 174b4...f78

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Du vil ikke vite det. Skal du grue da? Eller forberede deg? Bruke opp alle pengene og selge huset for så å finne ut at det ikke skjedde likevel.. 

Jeg ser ingen nytteverdi i å vite dette ettersom du ikke kan vite med 100% sikkerhet at det stemmer. 

Skrevet

Har dere ikke sett den episoden selv med "samuel og bestefar"?

Hvis dere ikke er seriøse eller bryr dere om dette emnet i forumet, så trenger dere heller ikke svare.

Jeg forventer ikke å bli så gammel. Vil helst bare dø, så vil vite når eller sånn ca. så jeg har noe å gå etter og slipper å bekymre meg for hvor lenge jeg har igjen. Døden er ikke noe å frykte. I india behandles døden med aller største respekt og der er det åpenhet om den. De dør ikke innestengt på sykehus eller lukket rom i kirke, der blir de brent på et bål i full offentlighet og der hedres døden.

Anonymkode: 174b4...f78

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring.

Søgni, mod.

Skrevet

Ingen kan vite hva som skjer i fremtiden.

Anonymkode: ca60c...c5b

Skrevet

Jeg syns det er en uting å spå om sånt, i verste fall lager man en selvoppfyllende profeti.

Anonymkode: e94de...f3f

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen kan vite hva som skjer i fremtiden.

Anonymkode: ca60c...c5b

Jo for noen mennesker blir det downloaded i drømmer. Enten shaytani eller rahmani. Det som er sjult er den dagen du skal dø og dommedagen.

Anonymkode: b6e67...af6

Skrevet

Nei, det innebærer at det finnes en skjebne, og det tror jeg ikke. Jeg tror fremtiden til en viss grad er forutsigbar ut fra de valg du har gjort tidligere i livet, naturligvis, men at du har makt til å forme fremtiden din selv - så det mulige dødstidspunktet vil forandre seg hele tiden mens du lever.

Anonymkode: fdbf2...d69

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...