AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har normalt sykluser på 28 dager. IKM er 15. Februar. Jeg går på dobbel dose letrozol denne måneden og hadde eggløsning for 6 dager siden (utslag både på digital, strips og temp). Vi la inn aksjer og i dag hadde jeg en liten rosa blødning 😳 er det kanskje festeblødning eller kan letrozolen få mensen til å komme mye tidligere? Er jo ei uke til jeg skal ha mensen så jeg er litt forvirra nå. håper på svar ❤️ Anonymkode: c09ac...7b3
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Egget fester seg 10-14 dager etter befruktning. Det er da det kan oppstå festeblødning. Anonymkode: b1b9e...d4e
snurk Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Egget fester seg normalt 5-7 dager etter eggløsning så det kan fint være en festeblødning. Du må nok bare se ann blødningen, vil tro en festeblødning er nokså sparsommelig og gir seg fort mens en menstruasjon er jo gjerne en tyngre blødning som varer over flere dager 😊 1
LitaPia Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 6 minutter siden, snurk skrev: Egget fester seg normalt 5-7 dager etter eggløsning så det kan fint være en festeblødning. Du må nok bare se ann blødningen, vil tro en festeblødning er nokså sparsommelig og gir seg fort mens en menstruasjon er jo gjerne en tyngre blødning som varer over flere dager 😊 Var på do igjen nå og det var ingenting på papiret nå. Helt rosa på papiret forrige gang jeg var å tissa. får bare håpe nå da ❤️ Vi har vært prøvere i snart 2 år og har egentlig time til IVF i august
snurk Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 @LitaPia så syns jeg det høres veldig lovende ut 😁👍 krysser fingrene, om ei lita uke får du forhåpentligvis positiv test 🥰
LitaPia Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 32 minutter siden, snurk skrev: @LitaPia så syns jeg det høres veldig lovende ut 😁👍 krysser fingrene, om ei lita uke får du forhåpentligvis positiv test 🥰 Om den er positiv så tror jeg både jeg og ektemannen kommer til å gråte av lettelse. Hjelpes det er tøft å være prøver når «alle andre» lykkes. Finner mye trøst i dette forumet, å ikke lykkes med å bli gravid opplever jeg som nesten tabu å snakke om. Får prøve å ikke få for store forhåpninger nå, er så vanvittig skuffende hver gang. Takk for svar! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå