Gå til innhold

Kommer vi alle til himmelen eller helvete? Eller er det noen som forblir i skjærsilden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror at de du tenker på, som "blir sittende i midten til evig tid"...blir værende på Kvinneguiden,
                                                                                                                som det også kalles for oss innvidde... :lur: 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjærsilden ble funnet på av den katolske kirken for å kunne tjene penger på avlatsbrev.

Anonymkode: 687d6...20e

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Feil, dette har Pew sine tall motbevist. Andelen religiøse øker, vi får flere barn enn ateister som ikke engang føder nok til å opprettholde befolkningstallet.

Anonymkode: 85027...ac8

Du vet at med dette maset om at vi  ateister er i mindretall og føder for lite unger kan slå tilbake 😄 ?

Hva om vi som leser disse   repeterende trådene dine  starter en egen klubb, der alle  70% ikke troende/veldig tvilende melder seg ut av statskirken og oppfordrer alle å føde minst 4 barn hver;)

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Rogadame skrev:

Du vet at med dette maset om at vi  ateister er i mindretall og føder for lite unger kan slå tilbake 😄 ?

Hva om vi som leser disse   repeterende trådene dine  starter en egen klubb, der alle  70% ikke troende/veldig tvilende melder seg ut av statskirken og oppfordrer alle å føde minst 4 barn hver;)

Tvilende og ikke-troende utgjør ikke 70%, ikke i nærheten engang. Om dere starter en klubb vil den bli i mindretall blant mindretallet og ikke utgjøre noen forskjell uansett, religiøse vil fortsatt føde flere, konvertere flere og bli flere gjennom innvandring.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tvilende og ikke-troende utgjør ikke 70%, ikke i nærheten engang. 

Kanskje ikke i dine kretser.. 

Skrevet
5 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Kanskje ikke i dine kretser.. 

Snakker om i DNK, som er hva rogadame hevdet

Skrevet

Den eneste måten vi kommer til himmelen,er ved tro på Gud og Jesus. Ved sin død, åpnet han veien til himmelen for oss.

Anonymkode: 91c03...13f

Skrevet
På 8.2.2020 den 18.23, Conal skrev:

Snakker også fra direkte opplevelse. 

The Truth will kill you.

Death by Truth ;)

Tror ikke på deg.

Anonymkode: cc0cb...b61

Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tvilende og ikke-troende utgjør ikke 70%, ikke i nærheten engang. Om dere starter en klubb vil den bli i mindretall blant mindretallet og ikke utgjøre noen forskjell uansett, religiøse vil fortsatt føde flere, konvertere flere og bli flere gjennom innvandring.

Det er ikke mitt problem at du hverken kan regne eller  lese statistikker ;) Dette har vi diskutert ørten ganger før- Det eneste du har å true med er å påstå at ateister blir i mindretall når 2 mill av Medlemmer i DNK er "skap" ateister.

Men du må som sagt bare krysse fingra dine  😄 

Endret av Rogadame
  • Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjærsilden ble funnet på av den katolske kirken for å kunne tjene penger på avlatsbrev.

Anonymkode: 687d6...20e

Stemmer det. Finner ikke et ord om det i bibelen. Så når folk ikke fikk lese den selv, kunne de ikke ta den katolske kirken på det.

Anonymkode: cc0cb...b61

Skrevet

Det store flertallet i DNK er sannsynligvis ikke spes troende, så de tallene bør du nok ta med en klype salt.. 

Skrevet
16 minutter siden, Rogadame skrev:

Det er ikke mitt problem at du hverken kan regne eller  lese statistikker ;) Dette har vi diskutert ørten ganger før- Det eneste du har å true med er å påstå at ateister blir i mindretall når 2 mill av Medlemmer i DNK er "skap" ateister.

Men du må som sagt bare krysse fingra dine  😄 

Som DNK sine egne tall har vist er dette feil, et klart flertall er troende og ber daglig. Ønsketenkningen din betyr null og niks.

Skrevet
14 minutter siden, Oppgitt78 skrev:

Det store flertallet i DNK er sannsynligvis ikke spes troende, så de tallene bør du nok ta med en klype salt.. 

Feil DNK lagde en undersøkelse som viste at flertallet er troende. Sjokkerende for enkelte tydligvis.

Skrevet

Husker ingenting før livet og regner med at det blir det samme etterpå, merkelig tanke, men sånn er det :) Ikke ta livet altfor seriøst.

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Som DNK sine egne tall har vist er dette feil, et klart flertall er troende og ber daglig. Ønsketenkningen din betyr null og niks.

Right back at cha  😉👍

Skrevet
37 minutter siden, Rogadame skrev:

Right back at cha  😉👍

Jeg baserer meg på fakta og statistikker, ateister har kun ønsketenkning, intet annet.

Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg baserer meg på fakta og statistikker, ateister har kun ønsketenkning, intet annet.

Fakta? Sier personen  som mener mennesker bare har eksistert i 7000 år og kaller  dinosaurer   ateistenes  fantasidyr 😂😂

Endret av Rogadame
Skrevet
9 minutter siden, Rogadame skrev:

Fakta? Sier personen  som mener mennesker bare har eksistert i 7000 år og kaller  dinosaurer   ateistenes  fantasidyr 😂😂

Jeg har aldri hevdet dette, å tillegge andre meninger er dårlig debattskikk. Men slikt bryr vel ikke umoralske atiester seg om.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hevdet dette, å tillegge andre meninger er dårlig debattskikk. Men slikt bryr vel ikke umoralske atiester seg om.

Jeg kan godt lete frem disse påstandene dine bakover i diverse relegionsdebatter.

Og var det ikke du som påpekte at jeg hadde en  stavefeil i en tidligere tråd og at jeg ikke måtte lyve til elevene mine 🤫

Skrevet
3 minutter siden, Rogadame skrev:

Jeg kan godt lete frem disse påstandene dine bakover i diverse relegionsdebatter.

Og var det ikke du som påpekte at jeg hadde en  stavefeil i en tidligere tråd og at jeg ikke måtte lyve til elevene mine 🤫

Jeg har aldri hevdet at mennesket ble til for 7000 år siden, det er dårlig debattskikk å tillegge andre meninger. Men ateister eieer jo heller ikke moral, så det er ikke spesielt overraskende.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...