Gå til innhold

Oppussing av fasade og oppgang til bygård

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter i styret i et sameie i en eldre bygård fra slutten av 1800-tallet. Vi skal lage en langtidsplan og da er det naturlig å ta inn vask+maling av fasade samt oppganger.

Det er en mindre gård med 12 leiligheter over 4 etasjer med to oppganger. 

Er det noen her som har erfaring med lignende prosjekt og innhenting av anbud? Lurer mest på hvor mange anbud som ble tatt inn, tips til firmaer i Oslo, og eventuelt hvilken pris/løsning dere gikk for om det er relevant. 

Tenker å gjøre noe research før jeg begynner å kontakte alle firmaer i Oslo som kan tilby noe slikt. På forhånd takk!

Anonymkode: fcd48...164

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mittanbud.no

Anonymkode: a57d7...940

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mittanbud.no

Anonymkode: a57d7...940

Virker som du glemte å lese innlegget :-)

Anonymkode: fcd48...164

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har ikke erfaring med akkurat dette. Men hvis dette hadde vært aktuelt for oss ville jeg tatt inn minst to, helst tre anbud.

Har forretningsføreren deres noen tips å komme med? Vi bruker styreportalen til OBOS og der er det mange veiledninger.

Skrevet

Satt som styreleder i et sameie på Tøyen når det ble planlagt. La ut på mittanbud, fikk masse tilbud og ba om befaring av 3 seriøse. De kom med ryddig og oversiktlig pristilbud og forslag til farger. Husker dessverre ikke hvem vi gikk for, men ett av de kjente. Litt organisering i forkant, ellers gikk veldig fint. Vil anbefale deg å ikke kun se på pris. Mange har anmeldelser man kan lese også før man signerer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...