Gå til innhold

Dyner mindre enn det som står

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har kjøpt dyne klær på HM, så tok jeg de på og så att det var 20 cm mellomrom, som ble ikke dekket. Tenkte at hadde tatt de feil eller noe. Men nei målte dyne og så at den var ca.20 cm mindre enn det det sto det skulle være. Liksom det sto at den er 140x200, men den var nærme 125x180. Har dere opplevd det? Og hvor kjøper dere dyner som faktisk stemmer med gitt størrelse? 
takk

image.jpg

Anonymkode: 33390...0d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt avvik er normalt, men ikke mer enn Max 2 cm. Kjøp HØIE, det får du billigst på jysk 

Anonymkode: 5e645...ea8

• Liker 1
Skrevet

Åå, så irriterende. Slaskete dynetrekk er (noe av) det verste jeg vet. I hvert fall av det mest irriterende.. Jeg driver og leter etter dynetrekk som passer dyna mi. Burde kanskje målt den dyna mi jeg også.

Anonymkode: 1e390...8a9

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvor kjøper dere dyner som faktisk stemmer med gitt størrelse? 
takk

Anonymkode: 33390...0d2

Har 3 dyner i 200x220 format. Dundyner. 2 vinterdyner og 1 sommerdyne. To av dem er kjøpt hos Princess, og den siste hos en forhandler som nå er lagt ned (de solgte under eget navn).

Alle dynene passer til mine sengesett fra Princess, Fru Lyng, Turiform og Høie. Alle disse har dessuten det jeg synes er god kvalitet. De eldste settene er 20 år :blush: og ennå ikke utslitt (det kan selvfølgelig også skyldes at jeg har en del sett som jeg bytter på. Er skummelt svak for lekkert sengetøy :fnise:)

Anonymkode: 8147b...ff6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...