AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Hei, jeg har kjøpt dyne klær på HM, så tok jeg de på og så att det var 20 cm mellomrom, som ble ikke dekket. Tenkte at hadde tatt de feil eller noe. Men nei målte dyne og så at den var ca.20 cm mindre enn det det sto det skulle være. Liksom det sto at den er 140x200, men den var nærme 125x180. Har dere opplevd det? Og hvor kjøper dere dyner som faktisk stemmer med gitt størrelse? takk Anonymkode: 33390...0d2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Litt avvik er normalt, men ikke mer enn Max 2 cm. Kjøp HØIE, det får du billigst på jysk Anonymkode: 5e645...ea8 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Åå, så irriterende. Slaskete dynetrekk er (noe av) det verste jeg vet. I hvert fall av det mest irriterende.. Jeg driver og leter etter dynetrekk som passer dyna mi. Burde kanskje målt den dyna mi jeg også. Anonymkode: 1e390...8a9
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Og hvor kjøper dere dyner som faktisk stemmer med gitt størrelse? takk Anonymkode: 33390...0d2 Har 3 dyner i 200x220 format. Dundyner. 2 vinterdyner og 1 sommerdyne. To av dem er kjøpt hos Princess, og den siste hos en forhandler som nå er lagt ned (de solgte under eget navn). Alle dynene passer til mine sengesett fra Princess, Fru Lyng, Turiform og Høie. Alle disse har dessuten det jeg synes er god kvalitet. De eldste settene er 20 år og ennå ikke utslitt (det kan selvfølgelig også skyldes at jeg har en del sett som jeg bytter på. Er skummelt svak for lekkert sengetøy ) Anonymkode: 8147b...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå