LeneXCII Skrevet 9. februar 2020 #21 Skrevet 9. februar 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere kvinner som liker og gå uten ? Ja, går mye uten, men mest fordi de er mest praktisk og behagelig slik 2
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #22 Skrevet 9. februar 2020 6 minutter siden, LeneXCII skrev: Prøv å dra på deg en trang bukse da uten at den legger seg som en krøll! De trangeste buksene mine er treningstights når jeg trener. Der bruker jeg ingenting under med mindre det er minusgrader ute. Ellers er det ofte joggebukser. På sommeren ingenting under der heller.
frujeans Skrevet 9. februar 2020 #23 Skrevet 9. februar 2020 4 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: De trangeste buksene mine er treningstights når jeg trener. Der bruker jeg ingenting under med mindre det er minusgrader ute. Ellers er det ofte joggebukser. På sommeren ingenting under der heller. Det er jo helt forferdelig å trene med string også. Den kryper bare rett opp i musa. 2
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #24 Skrevet 9. februar 2020 1 minutt siden, frujeans skrev: Det er jo helt forferdelig å trene med string også. Den kryper bare rett opp i musa. Ser det er en del damer som trener uten noe under, men ser jo også at string er et plagg som brukes flittig under. Mere en motegreie til de som egentlig ikke trener, men vil fremstå som sporty.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #25 Skrevet 9. februar 2020 Er jeg syns det er greit med truser med tanke på om det skulle komme litt utflod. Heller i truse/truseinnlegg enn rett i klærne. Anonymkode: 9e634...a7b 1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #26 Skrevet 9. februar 2020 Ja om sommeren hender det at jeg går uten truse. Digg å kjenne en bris mot underlivet når det er varmt og blåser litt. ☺️ Anonymkode: 0114b...60a 1
Gjest Paramount Skrevet 9. februar 2020 #27 Skrevet 9. februar 2020 Husker en gang i ungdommen noen jenter som fortalte at de hadde vært på tur og badet, og at de badet nakne. Runket i ukevis til denne uskyldige opplysningen. Litt slik er det med truser også, det er egentlig nok at hun sier at hun ikke har truse på, jeg vil så gjerne tro på det .
Pia Sofia Skrevet 9. februar 2020 #28 Skrevet 9. februar 2020 8 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Ser det er en del damer som trener uten noe under, men ser jo også at string er et plagg som brukes flittig under. Mere en motegreie til de som egentlig ikke trener, men vil fremstå som sporty. Jeg trener masse og helst med string og den sitter som den skal! Trener aldri uten truse, synes ikke noe om evnt utflod i tightsen, ass. Så skal man liksom sitte på apparater på treninga der andre har lagt igjen fittesafter? Neitakk, ekkelt! 3
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #29 Skrevet 9. februar 2020 2 minutter siden, Pia Sofia skrev: Jeg trener masse og helst med string og den sitter som den skal! Trener aldri uten truse, synes ikke noe om evnt utflod i tightsen, ass. Så skal man liksom sitte på apparater på treninga der andre har lagt igjen fittesafter? Neitakk, ekkelt! Det vet jeg lite om. Er stort sett aldri på studio. Styrke trener jeg hjemme i kjelleren og kondisjon ute i marka og på topptur. Der er det lite bruk av undertøy ihvertfall.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #30 Skrevet 9. februar 2020 1 minutt siden, Pia Sofia skrev: Jeg trener masse og helst med string og den sitter som den skal! Trener aldri uten truse, synes ikke noe om evnt utflod i tightsen, ass. Så skal man liksom sitte på apparater på treninga der andre har lagt igjen fittesafter? Neitakk, ekkelt! De fleste tørker av treningsapparatene etter de har brukt dem. Det er jo ekkelt uansett om de ikke gjør det. Det kommer jo svettemerker etter rumpa og. Anonymkode: 0114b...60a
Pia Sofia Skrevet 9. februar 2020 #31 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, Hr. Aktiv skrev: Det vet jeg lite om. Er stort sett aldri på studio. Styrke trener jeg hjemme i kjelleren og kondisjon ute i marka og på topptur. Der er det lite bruk av undertøy ihvertfall. Det er noe annet, på studio foretrekker jeg at folk bruker truser! 1
Pia Sofia Skrevet 9. februar 2020 #32 Skrevet 9. februar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: De fleste tørker av treningsapparatene etter de har brukt dem. Det er jo ekkelt uansett om de ikke gjør det. Det kommer jo svettemerker etter rumpa og. Anonymkode: 0114b...60a Jada, jeg bruker håndkle også. Men likevel. Synes ikke det er riktig sted å droppe trusa. 1
Lisaaaaa Skrevet 9. februar 2020 #33 Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 18.28, frujeans skrev: Jeg forstår ikke at flere går uten. Går man for eksempel i trange olabukser så er det bedre å gå uten truse enn med. Da slipper du å se trusekanten og at trusa ikke graver seg inn i huden. Hvis buksene dine ikke kan vaskes på minst 60 grader, så er det veldig uhygienisk 🙈 2
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #34 Skrevet 9. februar 2020 Jeg hadde gjerne kunnet gå uten truser, hadde det ikke vært for at det er uhygienisk hvis man har på seg bukser. Truser byttes daglig, men dongeri og andre bukser kan jeg bruke 2-3 dager. Og dessuten, som noen sier her, så bør man vaske buksene på 60 grader hvis man går truseløs under, og etter hver dags bruk. Under skjørt og kjoler derimot, kan jeg gjerne gå uten truse☺️ Anonymkode: fdc59...1d7 4
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #35 Skrevet 10. februar 2020 Dere som går uten - har dere ikke utflod? Trodde utflod var relativt vanlig? Jeg synes det er udigg med utflod i gråmelert tights... Anonymkode: 4bb55...9f5 1
Mann 56 Skrevet 2. september 2023 #36 Skrevet 2. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.2.2020 den 14.41): Nei , da går jeg heller helt naken (hjemme) Anonymkode: 090f2...907 Mann 56 går altid naken hjemme
AnonymBruker Skrevet 2. september 2023 #37 Skrevet 2. september 2023 Jeg elsker å gå uten truse. Føler meg fri og sexy. Man får jo mye bedre kontakt med fitta på den måten. Kjenner den liksom konstant. Det er ganske deilig. Jeg satt uten truse i sofaen i går og fortalte til kjæresten min at jeg satt og tenkte på at han slikket meg. At han bare satt seg ned og forsynte seg. Slik jeg helst vil at han skal gjøre når jeg ikke har truse på. Jeg fikk ingen respons. Selv om han opprinnelig er en som påstår han blir kåt bare av tanken... Menn er vanskelige å forstå seg på. Anonymkode: 44594...678 2
Bamseklemmer Skrevet 3. september 2023 #38 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg elsker å gå uten truse. Føler meg fri og sexy. Man får jo mye bedre kontakt med fitta på den måten. Kjenner den liksom konstant. Det er ganske deilig. Jeg satt uten truse i sofaen i går og fortalte til kjæresten min at jeg satt og tenkte på at han slikket meg. At han bare satt seg ned og forsynte seg. Slik jeg helst vil at han skal gjøre når jeg ikke har truse på. Jeg fikk ingen respons. Selv om han opprinnelig er en som påstår han blir kåt bare av tanken... Menn er vanskelige å forstå seg på. Anonymkode: 44594...678 Ååh, for en fantastisk iderik og hærlig kvinne😍 Variasjon fryder av å ikke bare ha sex på soverommet.. Jeg likte at du fortalte hva du tenkte, men jeg ble også skuffet av responsen hans.
Sunnhordlandsmann Skrevet 3. september 2023 #39 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg elsker å gå uten truse. Føler meg fri og sexy. Man får jo mye bedre kontakt med fitta på den måten. Kjenner den liksom konstant. Det er ganske deilig. Jeg satt uten truse i sofaen i går og fortalte til kjæresten min at jeg satt og tenkte på at han slikket meg. At han bare satt seg ned og forsynte seg. Slik jeg helst vil at han skal gjøre når jeg ikke har truse på. Jeg fikk ingen respons. Selv om han opprinnelig er en som påstår han blir kåt bare av tanken... Menn er vanskelige å forstå seg på. Anonymkode: 44594...678 Veldig deilig når dama går uten truse, men rar respons… jeg hadde reagert på en annen måte 😉
kjærring Skrevet 3. september 2023 #40 Skrevet 3. september 2023 AnonymBruker skrev (På 8.2.2020 den 13.39): Elsker når dama går uten truse. Spes med litt korte skjørt. Blir kåt av det hun også. Flere kvinner som liker og gå uten ? Anonymkode: 35665...ce0 er nesten alltid uten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå