AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Elsker når dama går uten truse. Spes med litt korte skjørt. Blir kåt av det hun også. Flere kvinner som liker og gå uten ? Anonymkode: 35665...ce0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Går ofte uten truse men ikke når jeg går med skjørt eller kjole som kan skli opp. Og jeg gjør det ikke fordi dere menn syns det er sååå sexy, men fordi det er luftig og behagelig, og man slipper synlig trusekant. Anonymkode: 74a77...313 4
GlitterGuri Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går ofte uten truse men ikke når jeg går med skjørt eller kjole som kan skli opp. Og jeg gjør det ikke fordi dere menn syns det er sååå sexy, men fordi det er luftig og behagelig, og man slipper synlig trusekant. Anonymkode: 74a77...313 Samme her! Kasta alle trusene mine for snart 2år siden, savner det ikke 🙂
frujeans Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker når dama går uten truse. Spes med litt korte skjørt. Blir kåt av det hun også. Flere kvinner som liker og gå uten ? Anonymkode: 35665...ce0 Absolutt. Jeg bruker truse stort sett kun når jeg har mensen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 Har ingen truser på meg nå, (Babyen ligger og sover på soverommet så tør ikke hente før kvilen er over😂) Anonymkode: acd1a...ca8
Castor Troy Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elsker når dama går uten truse. Spes med litt korte skjørt. Blir kåt av det hun også. Flere kvinner som liker og gå uten ? Anonymkode: 35665...ce0 ja dette høres forlokkende ut
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Nei , da går jeg heller helt naken (hjemme) Anonymkode: 090f2...907 1
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #9 Skrevet 8. februar 2020 Kunne godt ha brukt skjørt, bare la den dingle under, luftig og godt å kjenne friheten fra en stram boxer... Haha, men må innrømme at det ser sykt ut med en mann i skjørt med ståkuk😂
frujeans Skrevet 8. februar 2020 #10 Skrevet 8. februar 2020 Jeg forstår ikke at flere går uten. Går man for eksempel i trange olabukser så er det bedre å gå uten truse enn med. Da slipper du å se trusekanten og at trusa ikke graver seg inn i huden. 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Takk for tips, det høres deilig ut, har faktisk aldri tenkt på det før. Skal begynne å gå uten truse på jobb☺️ Anonymkode: 27a2d...422 3
Gjest Proximus Skrevet 9. februar 2020 #12 Skrevet 9. februar 2020 Jeg går ofte uten. For min del er det fordi jeg føler det og blir bedre der nede (mindre utflod blant annet), og så er det digg å være fri. Det er ingen som ser noe som helst, da det ikke er synlig for dem
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Skrevet 9. februar 2020 Jeg går uten truse så ofte jeg kan, særlig om sommeren og spesielt når jeg går med skjørt/kjole. Mest fordi jeg liker at det er friskt og luftig mellom bena. Tenker ikke så ofte på at det kan være pirrende. Anonymkode: d5e08...84c 1
DominantHr Skrevet 9. februar 2020 #14 Skrevet 9. februar 2020 Når jeg tar på meg kilten, går jeg uten truse. Når jeg samtidig danser can can, får damene hakeslipp. ;-) 2
LeneXCII Skrevet 9. februar 2020 #15 Skrevet 9. februar 2020 17 timer siden, frujeans skrev: Jeg forstår ikke at flere går uten. Går man for eksempel i trange olabukser så er det bedre å gå uten truse enn med. Da slipper du å se trusekanten og at trusa ikke graver seg inn i huden. Jepp, så enig! Ofte mer behagelig uten. 2
Hr. Aktiv Skrevet 9. februar 2020 #16 Skrevet 9. februar 2020 17 timer siden, frujeans skrev: Jeg forstår ikke at flere går uten. Går man for eksempel i trange olabukser så er det bedre å gå uten truse enn med. Da slipper du å se trusekanten og at trusa ikke graver seg inn i huden. Boxer?
frujeans Skrevet 9. februar 2020 #17 Skrevet 9. februar 2020 4 minutter siden, LeneXCII skrev: Jepp, så enig! Ofte mer behagelig uten. Absolutt, du slipper at den graver seg inn i huden og er innpåsliten andre steder
LeneXCII Skrevet 9. februar 2020 #18 Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Boxer? Prøv å dra på deg en trang bukse da uten at den legger seg som en krøll! 3
frujeans Skrevet 9. februar 2020 #19 Skrevet 9. februar 2020 3 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Boxer? Jeg har forsøkt det, men det blir for mye stoff under trange jeans. Jeg har forsøkt de tynne også. Nei, best å gå uten. 1
frujeans Skrevet 9. februar 2020 #20 Skrevet 9. februar 2020 2 minutter siden, LeneXCII skrev: Prøv å dra på deg en trang bukse da uten at den legger seg som en krøll! Akkurat. Det var det jeg mente også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå