AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Hva tror dere deres mann/kvinne/partner og Barn ordner og gjør for deg imorgen? 😅 Anonymkode: dda37...7b1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Datteren min har allerede snakket i dagesvis om at hun har lagd kort til meg (og lillebroren). Det gleder jeg meg veldig til å se, spesielt fordi hun elsker å gleder andre ❤️ Ellers tror jeg lite skjer. Mannen min er ikke akkurat den som tar seg bryet med å markere dager som dette (eller noen andre dager for den saks skyld!). Det må jeg innrømme at jeg synes er litt sårt... Men det er fordi jeg bruker mye energi på slike dager for han, som feks farsdag. Når det er sagt, så er han veldig omtenksom ellers i året, feks lar meg få sove litt lengre i helgene og stikker på butikken en sen kveld hvis jeg er fysen, og generelt er en veldig snill mann som tar veldig godt vare på meg og barna våre ❤️ Anonymkode: c988d...805 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 Vi bryr oss egentlig ikke noe særlig om morsdag og farsdag. Oppfordrer sønnen til å tegne en tegning og gratulerer med dagen, også har vi kake på ettermiddagen. Men dette er egentlig mest av hensyn til en eventuell fremtidig svigerdatter, i tilfelle morsdag er viktig for henne. 😛 Anonymkode: e15dc...14f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Ikke en dritt, fikk ikke julegave, ikke bursdagsgave, så hvorfor skulle jeg få noe i morgen 😫 mannen min er satt og barnet mitt bortskjemt 🙄 Anonymkode: 05b0d...dea
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 sønnen min er hos faren sin i helga, så forventer ikke stort fra de. Jeg har baket kake til mamma og kjøpt blomster. Er jeg heldig så tenker mamma på meg også 🥰 Anonymkode: 7102f...92e
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 kaffe på senga, et kort og en billig gave til typ 300 kr. Anonymkode: 6cbde...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Vi markerer ikke slikt i vår familie. Vi syns det er viktigere å gjøre hyggelige ting for hverandre i hverdagen. Bursdager markeres med kake og gaver til barna, men vi voksne syns det er bedre å kjøpe ting vi ønsker oss selv. Anonymkode: 2af0e...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har nettopp sendt datter på senter, for å kjøpe noe til meg🤣 Var selv på senteret😉 Samboer ordnet ikke noe i fjor, og jeg ble skuffa. Jeg ordner hvert år fra hans barn til han. Hvert år er de hos moren sin, så ordner at de skal komme innom og har gave klar. Anonymkode: 3a048...1c0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #9 Skrevet 8. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere deres mann/kvinne/partner og Barn ordner og gjør for deg imorgen? 😅 Anonymkode: dda37...7b1 Ingen verdens ting. Morsdag/ farsdag er ikke noe vi markerer i vår familie. Anonymkode: 33439...a9c
LittleBabyNothing Skrevet 8. februar 2020 #10 Skrevet 8. februar 2020 Jeg synes disse markeringene er merkelig. Trodde det var farsdag forresten, ikke morsdag. Selv vil jeg ikke ha noe om jeg var mor. Pleier ikke gi noe til moren min. På bursdag og julaften får hun.
Note92 Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Forventer å få sove litt i morgen, bli vekt av barn og mann med en liten oppmerksomhet 🙂 og frokost, selvsagt.
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke en dritt, fikk ikke julegave, ikke bursdagsgave, så hvorfor skulle jeg få noe i morgen 😫 mannen min er satt og barnet mitt bortskjemt 🙄 Anonymkode: 05b0d...dea Samme her, men jeg har ikke en satt mann og ikke bortskjemte barn. Jeg driter rett og slett i sånne dager. Ikke gir jeg gaver heller, så det går begge veier. Eneste som synes dette er rart, selv etter ti år, er svigermor Hun ordner og fikser, kjøper gaver og styrer til alle merkedager. Og ingen setter pris på det, annet enn at det er godt med kake Vi er alle forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #13 Skrevet 8. februar 2020 Forventer ingenting ❤️ Bryr meg ikke så mye om slike dager, men en liten klem fra mann og barn hadde vært hyggelig 😊 Anonymkode: ed5b8...8fa
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #14 Skrevet 8. februar 2020 Forventer ingenting. Barnet mitt er hos pappaen sin i helgen, så jeg fikk en liten gave før hun dro dit (ordnet av mannen min). Selv har jeg bestilt morgenlevering til min egen mor. Syns det er hyggelig å gjøre litt ekstra for henne denne dagen, fordi hun fortjener det. Anonymkode: 415ab...bae
Gjest kruspersilletaco Skrevet 8. februar 2020 #15 Skrevet 8. februar 2020 Har kjøpt gave og kort til min mor og svigermor + barn og stebarn har laget gave på "morsdagsverksted" i dag. Stebarna har laget gave og kort til sin mor også, så da blir det kjøre til svigers med alle barna for å gi gave, kjøre stebarn til sin mor med gave, og ta med mine barn til min mor med gave. Typisk morsdag 🙂 Jeg får ingenting.. Ett år fikk jeg blomster av samboer fordi moren hans hadde sagt han måtte (hans ord), men har fått hjemmelaget kort av stebarna et par ganger når de ennå gjorde sånt på skolen. Min mor fikk alltid frokost på sengen 🙂 Og gave/blomster og kort. Det husker jeg var kjekt som barn
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #16 Skrevet 8. februar 2020 Klem og tulipaner! ♥️ Anonymkode: 06a6c...180
Ulrikke Skrevet 8. februar 2020 #17 Skrevet 8. februar 2020 Forventer ingenting. Pleier å benytte dagen til å bake noe jeg selv har lyst på, for eksempel 14-åringen kommer nok med et par ekstra klemmer og gratulerer, det samme gjør mannen, og særlig stedatter pleier å sende melding. I forhold til min egen mor ringer jeg eller sender melding. Altså ingen stor feiring her, forventer det ikke og farsdag foregår på samme måte.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #18 Skrevet 8. februar 2020 Jeg er deltidsmamma, og får ikke noe. Fikk ikke noe når vi var sammen. Jeg og barnet lagde kort i dag. Og så skal vi feire med pølser i brød og jordbær gele. Anonymkode: 32186...044
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 8. februar 2020 #19 Skrevet 8. februar 2020 Ingenting, slike dager betyr ingenting for meg. Fikser blomster til min egen mor fordi det betyr mye for henne.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #20 Skrevet 8. februar 2020 Jeg får middag + en oppmerksomhet. Setter pris på det. Anonymkode: 26472...043
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå