AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Ville du gitt en dame med denne kroppen en sjanse? Synes det er mye snakk om overvekt nå, så jeg lurer veldig på om dette er innafor, hva tenker dere menn? Anonymkode: 4ecbe...fa2 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Overhodet ikke Anonymkode: 8c5f5...6f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Det er perfekt 👌 Slemt av deg å kalle normal flott kropp forvovervektig! You got issues Anonymkode: bf7d7...475 15
Gjest Keikolina Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 Ingen er for overvektig for dating.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Skrevet 8. februar 2020 Å herregud, slutt å lage sånne tråder for å få oppmerksomhet. Ingen er for overvektige for dating, det er et latterlig spørsmål! Det finnes noen for alle. Blir flau av damer som konstant søker bekreftelse fra andre. Anonymkode: 88219...0e6 46
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Skrevet 8. februar 2020 Syns du er flott jeg Anonymkode: b6d59...9bd
Bamseklemmer Skrevet 8. februar 2020 #8 Skrevet 8. februar 2020 Unnskyld meg, men han lisskaren nedi boxer`n reagerte på 3 sekunder, så det betyr et stort ja fra meg. Elsker jo hudtonen din, bare så synd jeg aldri treffer noen her jeg bor😉
Gjest Dævendøtte Skrevet 8. februar 2020 #9 Skrevet 8. februar 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å herregud, slutt å lage sånne tråder for å få oppmerksomhet. Ingen er for overvektige for dating, det er et latterlig spørsmål! Det finnes noen for alle. Blir flau av damer som konstant søker bekreftelse fra andre. Anonymkode: 88219...0e6 Så enig.. og like ille er det med de siklende mannfolka i tråden.
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Skrevet 8. februar 2020 Hvorfor er det teit? Sett andre legge ut sånne innlegg før?! Jeg er oppriktig utrolig usikker på min egen vekt da jeg leser her inne at 5 kg for mye nesten er for mye for menn. Anonymkode: 4ecbe...fa2 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #12 Skrevet 8. februar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det teit? Sett andre legge ut sånne innlegg før?! Jeg er oppriktig utrolig usikker på min egen vekt da jeg leser her inne at 5 kg for mye nesten er for mye for menn. Anonymkode: 4ecbe...fa2 Bare for Hr.Aktiv som mener han skraper bunn i bøtta når han går for jenter med 5 kilo for mye. Hans nick sier vel noe om hvorfor han føler så sterkt mot vekt. De andre her inne er ikke like nådeløse. Anonymkode: c81ba...4bf 4
Castor Troy Skrevet 8. februar 2020 #13 Skrevet 8. februar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville du gitt en dame med denne kroppen en sjanse? Synes det er mye snakk om overvekt nå, så jeg lurer veldig på om dette er innafor, hva tenker dere menn? Anonymkode: 4ecbe...fa2 Kommer helt en på hvilke menn hun finner seg. Spør du de som liker thaidamer er hun en hvalross, spør du de som er feeders er hun et beinrangel. 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #15 Skrevet 8. februar 2020 Sykelig å synes at det der er overvekt. Noen menn liker beinrangler, men det er ikke flertallet etter min erfaring. Anonymkode: 43d5d...b13 2
Hr. Aktiv Skrevet 8. februar 2020 #16 Skrevet 8. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare for Hr.Aktiv som mener han skraper bunn i bøtta når han går for jenter med 5 kilo for mye. Hans nick sier vel noe om hvorfor han føler så sterkt mot vekt. De andre her inne er ikke like nådeløse. Anonymkode: c81ba...4bf Ok, hvor har jeg sagt at noen kilo for mye er negativt? Har alltid gått for 10 kg for mye enn to for lite. Har du vurdert optiker? Kan anbefale noen hvis du vil. Så til trådstarter. Nei, men det er ikke kroppen i seg selv for den er fin, men de tatoveringene hadde nok ødelagt hele bildet for min del. Men det finnes sikker menn som liker det. 3
Pianomann Skrevet 8. februar 2020 #17 Skrevet 8. februar 2020 Ja det vitner om sykelighet å lage denne tråden og stille spørsmålet. Ikke overvekt, men intenst overdrevet behov for bekreftelse.. 8
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #18 Skrevet 8. februar 2020 4 minutter siden, Pianomann said: Ja det vitner om sykelighet å lage denne tråden og stille spørsmålet. Ikke overvekt, men intenst overdrevet behov for bekreftelse.. Sykelighet 🙄 Anonymkode: 8a309...94a 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #19 Skrevet 8. februar 2020 Man kan vel date uansett vekt? Så lenge man kommer seg ut døra.. Anonymkode: b30ee...c71 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå