Gå til innhold

Er dette for overvektig for dating? Spør dere menn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville du gitt en dame med denne kroppen en sjanse? Synes det er mye snakk om overvekt nå, så jeg lurer veldig på om dette er innafor, hva tenker dere menn? 

Screenshot_20200208-112115_Samsung Internet.jpg

Anonymkode: 4ecbe...fa2

• Liker 1
Skrevet

Overhodet ikke :) 

Anonymkode: 8c5f5...6f5

• Liker 1
Skrevet

Bare å kjøre på👌👍

• Liker 2
Skrevet

Det er perfekt 👌

Slemt av deg å kalle normal flott kropp forvovervektig! You got issues 

Anonymkode: bf7d7...475

• Liker 15
Gjest Keikolina
Skrevet

Ingen er for overvektig for dating.

Skrevet

Å herregud, slutt å lage sånne tråder for å få oppmerksomhet. Ingen er for overvektige for dating, det er et latterlig spørsmål! Det finnes noen for alle. Blir flau av damer som konstant søker bekreftelse fra andre. 

Anonymkode: 88219...0e6

• Liker 46
Skrevet

Syns du er flott jeg

Anonymkode: b6d59...9bd

Skrevet

Unnskyld meg, men han lisskaren nedi boxer`n reagerte på 3 sekunder, så det betyr et stort ja fra meg. Elsker jo hudtonen din, bare så synd jeg aldri treffer noen her jeg bor😉

Gjest Dævendøtte
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å herregud, slutt å lage sånne tråder for å få oppmerksomhet. Ingen er for overvektige for dating, det er et latterlig spørsmål! Det finnes noen for alle. Blir flau av damer som konstant søker bekreftelse fra andre. 

Anonymkode: 88219...0e6

Så enig.. og like ille er det med de siklende mannfolka i tråden. 

Skrevet

Teit!

Anonymkode: b705e...83c

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det teit? Sett andre legge ut sånne innlegg før?! Jeg er oppriktig utrolig usikker på min egen vekt da jeg leser her inne at 5 kg for mye nesten er for mye for menn. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det teit? Sett andre legge ut sånne innlegg før?! Jeg er oppriktig utrolig usikker på min egen vekt da jeg leser her inne at 5 kg for mye nesten er for mye for menn. 

Bare for Hr.Aktiv som mener han skraper bunn i bøtta når han går for jenter med 5 kilo for mye. Hans nick sier vel noe om hvorfor han føler så sterkt mot vekt. De andre her inne er ikke like nådeløse.

Anonymkode: c81ba...4bf

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ville du gitt en dame med denne kroppen en sjanse? Synes det er mye snakk om overvekt nå, så jeg lurer veldig på om dette er innafor, hva tenker dere menn? 

Screenshot_20200208-112115_Samsung Internet.jpg

Kommer helt en på hvilke menn hun finner seg. Spør du de som liker thaidamer er hun en hvalross, spør du de som er feeders er hun et beinrangel. 

• Liker 4
Skrevet

Ikke noe galt i å være formfull. 

Skrevet

Sykelig å synes at det der er overvekt. Noen menn liker beinrangler, men det er ikke flertallet etter min erfaring. 

Anonymkode: 43d5d...b13

• Liker 2
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare for Hr.Aktiv som mener han skraper bunn i bøtta når han går for jenter med 5 kilo for mye. Hans nick sier vel noe om hvorfor han føler så sterkt mot vekt. De andre her inne er ikke like nådeløse.

Anonymkode: c81ba...4bf

Ok, hvor har jeg sagt at noen kilo for mye er negativt?

Har alltid gått for 10 kg for mye enn to for lite. Har du vurdert optiker? Kan anbefale noen hvis du vil.

Så til trådstarter. Nei, men det er ikke kroppen i seg selv for den er fin, men de tatoveringene hadde nok ødelagt hele bildet for min del. Men det finnes sikker menn som liker det. 

• Liker 3
Skrevet

Ja det vitner om sykelighet å lage denne tråden og stille spørsmålet. Ikke overvekt, men intenst overdrevet behov for bekreftelse..

• Liker 8
Skrevet
4 minutter siden, Pianomann said:

Ja det vitner om sykelighet å lage denne tråden og stille spørsmålet. Ikke overvekt, men intenst overdrevet behov for bekreftelse..

Sykelighet 🙄

Anonymkode: 8a309...94a

• Liker 1
Skrevet

Man kan vel date uansett vekt? Så lenge man kommer seg ut døra.. 

Anonymkode: b30ee...c71

• Liker 1
Skrevet

Vekta er grei, tattisen er no go

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...