Gjest leth Skrevet 7. juni 2005 #1 Skrevet 7. juni 2005 noen som kan hele teksten til noen indianer sanger? jeg tenkte på: - vesle sambo fra mambostammen - 1 og 2 og 3 indianere
Gjest førskolelæreren Skrevet 7. juni 2005 #2 Skrevet 7. juni 2005 Hei. Her har du min versjon av denne sangen. Finnes ulike varianter, men denne er den jeg bruker. En og to og tre indianere. En og to og tre indianere fire, fem og seks indianere. Sju og åtte og ni indianere ti indianere små. Alle så hadde de fjær på hue alle så hadde de pil og bue. Alle så var de så stolte og krye, for bamsen skulle de ta. Hysj, der hørte jeg det knake. Hysj, der hørte jeg det brake. Se der kommer den store bamsen, kom la oss skynde oss hjem. Da løper ti og ni og åtte indianere, sju og seks og fem indianere. Fire, tre og to indianere En indianer igjen. Han/ hun va`kke redd for den store bamsen, han/hun tok og skjøt den, og boms så falt den. Så tok han/hun med seg hele hamsen og så gikk han/ hun hjem til de ni. Da var de en og to tre indianere, fire, fem og seks indianere. Sju og åtte og ni indianere Ti indianere små.
Gjest leth Skrevet 8. juni 2005 #3 Skrevet 8. juni 2005 supert! takk skal du ha. jeg kom ikke på lenger enn til at de hadde pil og bue jeg. er det noen som kan andre indianersanger da???
Gjest suppeduppe Skrevet 9. juni 2005 #4 Skrevet 9. juni 2005 Vesle mambo fra mambo stammen kalte krigerne sine sammen for å klage sin store nød store mangel på hvetebrød OOAHH OOAHH OOAHH OOAHH x2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå