AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg har kjøpte PlayStation 4. Og sønnen min liker å spille på PlayStation. Men....Jeg synes det blir dumt å altid spille sånn bilspill. Jeg vil gjerne at han skal få spille spill som er lærerike. Som f.eks enkel matte, bokstaver osv..noe som er lærerikt men samtidig gøy. Er det noen her som vet om noen bra spill. Setter stor pris på å få noen gode tips av dere 😊 Anonymkode: 01a59...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Del Skrevet 8. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har kjøpte PlayStation 4. Og sønnen min liker å spille på PlayStation. Men....Jeg synes det blir dumt å altid spille sånn bilspill. Jeg vil gjerne at han skal få spille spill som er lærerike. Som f.eks enkel matte, bokstaver osv..noe som er lærerikt men samtidig gøy. Er det noen her som vet om noen bra spill. Setter stor pris på å få noen gode tips av dere 😊 Anonymkode: 01a59...910 Mindcraft? Eneste jeg kommer på.. Anonymkode: bb473...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Del Skrevet 8. februar 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mindcraft? Eneste jeg kommer på.. Anonymkode: bb473...cda Hva faen lærer de der da?bortsett fra å slå ihjel dyr og drepe monster?? Anonymkode: 189c0...587 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 Hvorfor skal de lære noe? Kan han ikke spille for å ha det gøy og koble av? Eller ser du ikke verdien av det? Anonymkode: 7c4b2...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistymya Skrevet 8. februar 2020 #5 Del Skrevet 8. februar 2020 PlayStation har ikke så mange gode spill for barn. For læring liker vi best iPad. Ellers spiller vi Nintendo Switch med 6-åringen. Da har vi spilt captain Toad treasure tracker og Mario party. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Del Skrevet 8. februar 2020 Little big planet Anonymkode: b38fc...b9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Del Skrevet 8. februar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen lærer de der da?bortsett fra å slå ihjel dyr og drepe monster?? Anonymkode: 189c0...587 Må innstille minecraft på "fredelig" og "kreativ"😃 Jeg synes de lærer mye når de bare bygger😃 Anonymkode: 7f998...ffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #8 Del Skrevet 8. februar 2020 Kanskje Unravle 2 hadde vært noe? Jeg har ikke spilt det selv, men mener at i traileren og det lille jeg har sett fra spillet, at det er en del tenking og problemløsning i spillet Anonymkode: f05cf...9b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #9 Del Skrevet 8. februar 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen lærer de der da?bortsett fra å slå ihjel dyr og drepe monster?? Anonymkode: 189c0...587 Har du noen gang sett spillet?! De bygger og bygger og utforsker masse. Anonymkode: 9c55d...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #10 Del Skrevet 8. februar 2020 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må innstille minecraft på "fredelig" og "kreativ"😃 Jeg synes de lærer mye når de bare bygger😃 Anonymkode: 7f998...ffe Han lærte seg veldig fort hvordan han byttet å det helt uten min hjelp Anonymkode: 189c0...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Del Skrevet 8. februar 2020 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du noen gang sett spillet?! De bygger og bygger og utforsker masse. Anonymkode: 9c55d...c90 Ehh ja! Jeg har sett de slå ihjel dyr og dreper monster. Men selvsagt har jeg også sett at de kan bygge. Anonymkode: 189c0...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #12 Del Skrevet 9. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Han lærte seg veldig fort hvordan han byttet å det helt uten min hjelp Anonymkode: 189c0...587 Men da må du passe på. Barn skal ikke spille uten tilsyn! Dessuten så vet mine at om de ikke følger regler så fjerner jeg spillet... Anonymkode: 7f998...ffe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Del Skrevet 9. februar 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehh ja! Jeg har sett de slå ihjel dyr og dreper monster. Men selvsagt har jeg også sett at de kan bygge. Anonymkode: 189c0...587 Ehh nei.Barnevennlig modus... lov å tenke litt.. Anonymkode: bb473...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #14 Del Skrevet 9. februar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ehh nei.Barnevennlig modus... lov å tenke litt.. Anonymkode: bb473...cda Den lærer de bort å slå av. Min gutt er 8 år da så han takler spillet fint,men ikke kom her å fortell meg at dette er ett lærerikt spill! Anonymkode: 189c0...587 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå