AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #21 Del Skrevet 9. februar 2020 Du hadde fått lånt min, så bare spør. Det verste som skjer er at du får nei. Anonymkode: b5f8d...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #22 Del Skrevet 10. februar 2020 TS her skal ikke søle med noe olje nei, skal støvsuge (håndholdt på batteri) og vaske glass innvendig, behandle skinnsetene samt bytte noen pærer, slike småting som jeg burde ha gjort i høst. hun har en gressklipper og noen krukker/bøtter med hageutstyr i garasjen, mulig det også er en stige der, har selvfølgelig ikke tenkt å stikke av med hagehanskene hennes 😛 da hadde hun vel skjønt hvem som tok dem.. er ingen kode eller oppbevaringssted for dyre gjenstander men en helt vanlig garasje. har flere venner og familie med garasje men de bor langt borte eller bruker den mer til søppel og oppussingsmateriale enn til bil. spør i ettermiddag, om hun sier nei er det selvfølgelig ingen sure miner det verste er egentlig om folk føler seg presset til å si ja men ikke føler det er greit. Anonymkode: 6d69d...e09 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #23 Del Skrevet 10. februar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: TS her skal ikke søle med noe olje nei, skal støvsuge (håndholdt på batteri) og vaske glass innvendig, behandle skinnsetene samt bytte noen pærer, slike småting som jeg burde ha gjort i høst. hun har en gressklipper og noen krukker/bøtter med hageutstyr i garasjen, mulig det også er en stige der, har selvfølgelig ikke tenkt å stikke av med hagehanskene hennes 😛 da hadde hun vel skjønt hvem som tok dem.. er ingen kode eller oppbevaringssted for dyre gjenstander men en helt vanlig garasje. har flere venner og familie med garasje men de bor langt borte eller bruker den mer til søppel og oppussingsmateriale enn til bil. spør i ettermiddag, om hun sier nei er det selvfølgelig ingen sure miner det verste er egentlig om folk føler seg presset til å si ja men ikke føler det er greit. Anonymkode: 6d69d...e09 Kjør på... herregud vi er jo bare mennesker alle sammen. Det må da være lov. Og du: Fortell oss hvordan det gikk. Jeg tror ikke det har så mye å si at du skal låne garasjen, men heller hvordan vedkomende er som person. Anonymkode: 7cf79...614 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #24 Del Skrevet 10. februar 2020 Nei, det er ikke frekt å spørre. De som mener at det er sært og reagerer på dette burde flytte langt nok unna til at de slipper å ha naboer. Å svare nei må være greit, men det må også være greit å spørre. Herlighet.. Anonymkode: e2ba0...b71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. februar 2020 #25 Del Skrevet 10. februar 2020 (endret) Dersom du hadde spurt meg ville jeg sagt at du kan låne den gratis, men samtidig satt pris på at du tilbyr en liten leie. Jeg har masse dyrt verktøy og utstyr i garasjen, men du er en nabo. Det er slik man bygger relasjoner. Jeg er han som låner bort masse verktøy og utstyr til naboer, og slik bidrar jeg til godt naboskap. Jeg har aldri blitt skuffet over at ting blir borte eller ødelagt. Vær forberedt på at naboen KAN si nei. Da er det bare å akseptere. Enkelte er mer eiegode, og det skal de få lov til. Endret 10. februar 2020 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2020 #26 Del Skrevet 10. februar 2020 4 timer siden, Alterego666 skrev: Dersom du hadde spurt meg ville jeg sagt at du kan låne den gratis, men samtidig satt pris på at du tilbyr en liten leie. Jeg har masse dyrt verktøy og utstyr i garasjen, men du er en nabo. Det er slik man bygger relasjoner. Jeg er han som låner bort masse verktøy og utstyr til naboer, og slik bidrar jeg til godt naboskap. Jeg har aldri blitt skuffet over at ting blir borte eller ødelagt. Vær forberedt på at naboen KAN si nei. Da er det bare å akseptere. Enkelte er mer eiegode, og det skal de få lov til. *host* Ellers, veldig enig med deg! Hadde jeg hatt garasje hadde jeg glatt lånt den ut til en nabo uten å bekymre meg for innholdet. (Med mindre naboen var av den uvanlig tvilsomme sorten, da.) Anonymkode: fac4a...14e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 10. februar 2020 #27 Del Skrevet 10. februar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: *host* Tar den. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå