AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Del Skrevet 8. februar 2020 Det er så kaldt ute og må få fikset noe småtteri på bilen. Naboen kjenner jeg ikke godt, har hilst og vinker når vi kjører forbi hverandre. Tenkte spørre om å få låne garasjen 2-3 timer når hun er på jobb og likevel ikke har bilen der, tenkte tilby 300kr. Er det frekt eller innafor å spørre? Hadde du tatt det ille opp? Sagt ja eller nei? Anonymkode: 6d69d...e09 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Del Skrevet 8. februar 2020 Det betyr du også du kommer tettere på naboen. Anonymkode: 8cf74...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Del Skrevet 8. februar 2020 En god østlending betaler for å holde avstand, men vil utnytte mennesker når jeg kan, bare jeg har fått gode råd fra fremmede først. Anonymkode: 8cf74...2ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Del Skrevet 8. februar 2020 Helt innafor Anonymkode: a6952...140 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Del Skrevet 8. februar 2020 Det må da være helt ok Anonymkode: 69cb3...04d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #6 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg hadde syntes det var påtrengende og rart, vært redd for hva du prøvde på. Du kjenner henne knapt, vent til neste vinter Anonymkode: 77fa5...667 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #7 Del Skrevet 8. februar 2020 Bare spør! Naboen er veldig sær om hen har problem med det. Jeg hadde heller ikke ville mottatt noen penger, men er jo hyggelig å tilby! Anonymkode: 97380...7c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. februar 2020 #8 Del Skrevet 8. februar 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er så kaldt ute og må få fikset noe småtteri på bilen. Naboen kjenner jeg ikke godt, har hilst og vinker når vi kjører forbi hverandre. Tenkte spørre om å få låne garasjen 2-3 timer når hun er på jobb og likevel ikke har bilen der, tenkte tilby 300kr. Er det frekt eller innafor å spørre? Hadde du tatt det ille opp? Sagt ja eller nei? Anonymkode: 6d69d...e09 Kommer an på Har latt noen av naboene mine fått låne men det har vært når det har passet sånn. Har aldri tatt penger for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 8. februar 2020 #9 Del Skrevet 8. februar 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare spør! Naboen er veldig sær om hen har problem med det. Jeg hadde heller ikke ville mottatt noen penger, men er jo hyggelig å tilby! Anonymkode: 97380...7c8 Kan jo være naboen har ting i garasjen som gjør at det ikke passer akkurat nå. Hos oss har de kun fått låne når vi har vært hjemme pga at vi ikkje vil gi fra oss koden samt at vi har endel verdier i garasjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 8. februar 2020 #10 Del Skrevet 8. februar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Naboen er veldig sær om hen har problem med det. Mange har ting i garasjen. Er det sært å ikke ville låne ut garasjen, når det kan medføre at vedkommende stikker av med ting? Man vet jo aldri hva folk finner på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #11 Del Skrevet 8. februar 2020 Det hadde jeg synes vært skikkelig rart. Har du ikke venner eller familie med garasje? Anonymkode: 2abef...c25 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #12 Del Skrevet 8. februar 2020 Jeg synes det er helt innafor å spørre om d 😊👍🏻 Anonymkode: d227e...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #13 Del Skrevet 9. februar 2020 Hva skal du gjøre i garasjen? Søle med olje? Anonymkode: 57d56...b62 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #14 Del Skrevet 9. februar 2020 Synes det høres greit ut, jeg. Anonymkode: 087ad...a79 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #15 Del Skrevet 9. februar 2020 Hadde det vært min garasje hadde jeg ikke stusset og jeg ville sagt ja. Jeg er vokst opp i en familie og i ei bygd der vi hjelper hverandre😊 Anonymkode: 9083d...ff8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apis Skrevet 9. februar 2020 #16 Del Skrevet 9. februar 2020 Det er sånt som bygger relasjoner, men da ville jeg også vært på tilbud siden andre veien, kanskje hun trenger hjulskift til sommeren? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #17 Del Skrevet 9. februar 2020 Hadde du spurt meg, hadde du fått lov. Helt gratis også. Men nå er jeg av den typen som mener at mine naboer er viktigere for meg en enkelte i familien som jeg ser en gang i året... Viktig med gode naboer og selvsagt skal man kunnr spørre om hjelp. Anonymkode: 7cf79...614 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeneXCII Skrevet 9. februar 2020 #18 Del Skrevet 9. februar 2020 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare spør! Naboen er veldig sær om hen har problem med det. Jeg hadde heller ikke ville mottatt noen penger, men er jo hyggelig å tilby! Anonymkode: 97380...7c8 Jeg vil si naboen er litt sær om vedk har problemer med at du spør, men naboen er selvsagt ikke sær om du ikke får bruke garasjen! Det må jo være fullt ut opp til vedk, og bør absolutt ikke betraktes som sær eller vanskelig om vedk takker nei. Endret 9. februar 2020 av LeneXCII 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #19 Del Skrevet 9. februar 2020 Jeg hadde syntes spørsmålet er sært.. Vi har dyre gjenstander i garasjen og ønsker verken å gi fra oss garasjekoden eller satse på at en fremmed husker å låse etter seg. Anonymkode: 72e95...8a4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Bruker Skrevet 9. februar 2020 #20 Del Skrevet 9. februar 2020 På 8.2.2020 den 6.15, AnonymBruker skrev: Det er så kaldt ute og må få fikset noe småtteri på bilen. Naboen kjenner jeg ikke godt, har hilst og vinker når vi kjører forbi hverandre. Tenkte spørre om å få låne garasjen 2-3 timer når hun er på jobb og likevel ikke har bilen der, tenkte tilby 300kr. Er det frekt eller innafor å spørre? Hadde du tatt det ille opp? Sagt ja eller nei? Anonymkode: 6d69d...e09 Herre gud ! . Nei, eg synes ikkje det er frekt gjordt og spørre naboen om dette. Du får no anten eit ja eller eit nei, og kanskje synes naboen det er bare hyggeleg å kunne hjelpe. Men, husk å rydde etter deg, og overlat garasjen iden stand hun var. kjøp naboen heller ein bukett roser e.l som takk for lånet ( ikkje gji penger) og du får kanskje tilbud om å låne den flere ganger. Hva gjør man ikkje for eit godt naboforhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå