Gå til innhold

Fetisj kun i fylla?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg ligger med oppfører seg noe annerledes i senga når han er full. Han blir villere og fingrer anus blant annet. Og det liker jeg. 😁 Jeg synes det er ganske vanskelig å snakke om sex, så klarer ikke be ham gjøre det igjen. Men hvorfor gjør han det ikke med meg i edru tilstand?? Han er jo trygg på meg i senga og vi har et bra sexliv, virkelig, jeg er fornøyd! Men hadde jo vært gøy med den fingeren igjen uten å måtte være full. Hehe. Hvordan få det til uten å spørre direkte?

Anonymkode: 48fab...5dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende at han er redd for å få avslag?
Bit tenna sammen og fortell han hvor godt det er å ha fyllesex med han og hva du blir mo i knærne av.

Anonymkode: 45350...9fa

• Liker 2
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan få det til uten å spørre direkte?

Stønn ekstra når han gjør det, så skjønner han du liker det. Ellers kan du jo ta fingeren hans og føre den på plass😉

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg ligger med oppfører seg noe annerledes i senga når han er full. Han blir villere og fingrer anus blant annet. Og det liker jeg. 😁 Jeg synes det er ganske vanskelig å snakke om sex, så klarer ikke be ham gjøre det igjen. Men hvorfor gjør han det ikke med meg i edru tilstand?? Han er jo trygg på meg i senga og vi har et bra sexliv, virkelig, jeg er fornøyd! Men hadde jo vært gøy med den fingeren igjen uten å måtte være full. Hehe. Hvordan få det til uten å spørre direkte?

Skjenk han litt hver kveld..? Sannsynligvis en dårlig løsning totalt sett, men det kan løse det ene spesifikke problemet ditt..

Det lureste er å spørre direkte, i edru tilstand! Det er flauere å ikke tørre å snakke om sex, egentlig.. 

Skrevet

Om du ikke kan snakke om det, ikke gjør det. Dette gjelder spesielt inne bdsm/fetish. Fordi man må snakke om grenser og hva man fskriks vil innen det. 

Og man må klare å si stop, om det går for langt. 

Så, snakk sammen! 

Anonymkode: 2c672...546

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

hvorfor må du være full om Han gjør det i fylla

Gjest Dævendøtte
Skrevet

Man kan få en finger i ræva, man kan sleike på andres kjønnsorganer, man kan ha sex, kysse osv.

Enda klarer man ikke å snakke om dette? Hopp i det og ta en skikkelig prat om sex med kjæresten din! :) 

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om du ikke kan snakke om det, ikke gjør det. Dette gjelder spesielt inne bdsm/fetish. Fordi man må snakke om grenser og hva man fskriks vil innen det. 

Og man må klare å si stop, om det går for langt. 

Så, snakk sammen! 

Anonymkode: 2c672...546

Dette med bdsm er så utrolig teit. Virker som mange som driver med dette tror de er guruer.msnge holder på med light bdsm. Og klarer det fint uten laaaange samtaler om om og men. Typen min kan fint sette på håndjern på meg uten at han tråkker over grenser. Det er først om man vil drive med ordentlig bdsm man trenger den praten. Feks et stopp-ord. 

Ts, jeg ville sagt på fylla "jeg elsker når du.....Kan ikke du/vi gjøre mer av det i hverdagen også?". Kanskje han bare søker bekreftelse. 

Anonymkode: 79427...efd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...