AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #1 Skrevet 8. februar 2020 Jeg skal finne klesplagg til dama og har ingen erfaring med innkjøp av klær til damer. Jeg tenker på hovedsaklig nattkjole og lignende. Hvilke nettbutikker anbefales det? Anonymkode: 38dcc...618
annebanane Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Lusk først i klærne hennes og finn ut hvilke merker hun liker - og ikke minst størrelser. Da er det lettere å anbefale butikker med klær lignende hennes type stil. 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #3 Skrevet 8. februar 2020 26 minutter siden, Moonwalker skrev: Lusk først i klærne hennes og finn ut hvilke merker hun liker - og ikke minst størrelser. Da er det lettere å anbefale butikker med klær lignende hennes type stil. Vi bor ikke sammen. Hun bor på andre siden av kloden akkurat nå. Skal reise dit på valentines day. Jeg vet størrelsen hennes, og i tillegg synes det er kleint å spørre bekjent om tips... Anonymkode: 38dcc...618
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #4 Skrevet 8. februar 2020 Hvor gammel er hun og hva slags klesstørrelse bruker hun? Anonymkode: 7be20...167
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #5 Skrevet 8. februar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er hun og hva slags klesstørrelse bruker hun? Anonymkode: 7be20...167 Hun er i slutten av 20-årene. Anonymkode: 38dcc...618
Castor Troy Skrevet 9. februar 2020 #7 Skrevet 9. februar 2020 (endret) På 8.2.2020 den 1.49, AnonymBruker skrev: Jeg skal finne klesplagg til dama og har ingen erfaring med innkjøp av klær til damer. Jeg tenker på hovedsaklig nattkjole og lignende. Hvilke nettbutikker anbefales det? Anonymkode: 38dcc...618 Zalando og boozt, der finner man det meste Endret 9. februar 2020 av Castor Troy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå