AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #1 Skrevet 7. februar 2020 Jeg har samboer og fast jobb. Vi har tidligere laget store planer for fremtiden å få barn sammen og kjøpe hus. Men jeg ønsker ikke det mer, er ikke lykkelig. Er ikke lykkelig med samboer eller plassen jeg bor på. Ønsker å flytte vekk, langt vekk. Er ingenting som holder meg her utenom han. Men hvordan flytter jeg, med tanke på bosted og jobb? Har det veldig bra økonomisk nå, og vil ikke risikere å bli arbeidsløs veldig lenge. Er fagarbeider i barnehage nå. Og selger jeg møblene som jeg har kjøpt til huset hans før jeg flytter? Trenger all råd jeg kan få, er virkelig ulykkelig her. Anonymkode: 0a6ce...54f
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #2 Skrevet 8. februar 2020 Er vel bare å gjøre følgende: - Søk jobber i en annen by - når du får jobb sier du opp den du har ( jobber ut oppsigelsestid) - finner ny bolig i ny by ( finn, aviser eller FB) - transporterer deg selv til ny by og flytter De fleste har oppsigelsestid så man blir som regel enige om oppstart. Men du må selvsagt informere samboeren din. Håper ikke du bare har tenkt å " jeg har fått ny jobb drar om 1t" eller bare forlate han uten å si noe. Det er isåfall usselt gjort om han ikke er slem. Anonymkode: 8b74f...53d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå