Gå til innhold

Hvorfor vil ingen aviser trykke artikkelen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet inngående om mine utfordringer med forstoppelse og sendt den til alle landets riksaviser. Men ingen vil publisere den. Ikke engang på nett. Jeg har purret nå i over seks måneder. Hva er det som skjer? Det er mange som sliter med forstoppelse, og dette er en historie som mange vil kjenne seg igjen i og er relevant for store deler av samfunnet. En venninne skrev om forlovelsen sin og ble publisert etter en uke. Synes dette er urettferdig forskjellsbehandling.

Anonymkode: 98996...ac0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har skrevet inngående om mine utfordringer med forstoppelse og sendt den til alle landets riksaviser. Men ingen vil publisere den. Ikke engang på nett. Jeg har purret nå i over seks måneder. Hva er det som skjer? Det er mange som sliter med forstoppelse, og dette er en historie som mange vil kjenne seg igjen i og er relevant for store deler av samfunnet. En venninne skrev om forlovelsen sin og ble publisert etter en uke. Synes dette er urettferdig forskjellsbehandling.

Del den med oss her!

• Liker 3
Skrevet

Dårlig skrevet?

Anonymkode: 648b6...b26

Skrevet (endret)

Feilen du har gjort, er å ikke gå langt nok: Emnet er naturligvis svært viktig, og det landet trenger mest av alt nå, er et politisk parti som har dette som kjernesak - navnet kunne eksempelvis være FoP (ForstoppelsesPartiet) eller (FF) Folkepartiet mot Forstoppelse. Får du tilstrekkelig mange underskrifter, blir partiet registrert som et politisk parti og du får partistøtte og kan delta i TV-sendte debatter. Men ikke stopp ved forstoppelse; fargen og konsistensen på avføringen er også av stor offentlig betydning.

Lykke til, og håper dere kommer inn på stortinget snart; har alltid lurt på hvorfor man ikke bruker mer tid på å diskutere noe så viktig både i politiske debatter og landsdekkende medier; tross alt er dette langt viktigere enn hva en rosablogger mener om ditt eller datt - nyheter som er å finne i alle større aviser. :tongue:

Endret av Bix
Skrevet
4 timer siden, Bix skrev:

Får du tilstrekkelig mange underskrifter, blir partiet registrert som et politisk parti og du får partistøtte og kan delta i TV-sendte debatter.

Ikke så enkelt, små partier blir ofte holdt utenfor de store debattene.

Anonymkode: 4c84d...d87

Skrevet

Kan det hende at den ikke er skrevet godt nok til å bli postet? 

Anonymkode: 3e671...2c1

Skrevet

De fleste aviser er mest opptatt av fengende overskrifter og står glatt over saker de ikke tror genererer flere lesere.

• Liker 1
Skrevet

Høyst sannsynlig dårlig skrevet, uinteressant, navlebeskuende, kan ikke knyttes opp mot relevant debatt. Du kan jo publisere her hvis du vil ha kommentarer. 

Anonymkode: 44462...f00

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Avisene velger hva de vil trykke og vurderer interessen. Istedenfor å henge deg opp i at de ikke vil trykke den så lag nye artikler. En dag får du napp. Du kan ikke bli sur for at alt du skriver ikke trykkes. 

Skrevet

Spiller ingen rolle om temaet er bra, hvis du skriver dårlig.

Anonymkode: e3e9b...e80

• Liker 2
Skrevet

Den var vel ikke eksplosiv nok da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...